ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

אודי עם 750 כוחות סוס!

סדנת השיפורים HPerformance ישבה וחשבה והחליטה שה- TT של אודי לא מספקת מספיק עוצמה והחליטה להצמיד לה קיט שדרוגים בועט במיוחד שמחלץ מהמנוע 750 כוחות סוס ו 88 קג"מ.

אמיר שפר, מנהל תוכן Auto1 |25/11/2015 |12:10 צפיות: 5325
seperator
 
טוב, אז ככה.. אודי TT הוא רכב שללא ספק מסוגל לספק לבעליו את האושר שהם מחפשים כשהם דורשים רכב עם ביצועי מסלול. לאו דווקא בגלל המנוע העוצמתי שלו, אלא בגלל היחס בין הכוח שהוא מוגל לספק ביחס למשקל של הרכב. לאותם אנשים שהביצועים של ה אודי לא מספיק מרגשים, סדנת השיפורים HPerformance חשבה כמוכם (כנראה). היא לקחה את דגם ה TT RS של אודי והכניסה בו מסכת שיפורים הכוללים קיט טורבו מוגדל והצליחה לחלץ מהמנוע המשופר 750 כוחות סוס עוצמתיים ו- 88 קג"מ בטופ.
אודי TT RS אחרי מסכת השיפורים [צילום: אתר HPerformance]
אודי TT RS אחרי מסכת השיפורים [צילום: אתר HPerformance]
אודי TT RS משופרת
כאמור, סדנת השיפורים הגרמנית החליטה כי על ה TT RS הסטנדרטית להיות תואמת לאחותה מבית- האודי R8. מצד אחד, כבר ראינו סדנאות שיודעות לחלץ את המקסימום מהרכבים שעברו תחת חסותם, בעיקר על ידיי הגדל נפחים וכדומה, אך מצד שני, 750 כוחות סוס מאותו מנוע 5 צילינדרים מקורי שיש ל- TT?? המנוע המשופר עבר אינספור שיפורים על מנת שיוכל לעמוד בעומס החדש שעליו לסחוב. 
יועצי הרכב של פורטל אוטו 1 מחכים לך
מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
שנתחיל...
כשחושבים על שיפור רכבים, ישר מצמידים אליו מגדש טורבו, כך עשו גם בסדנה שלנו. מגש הטורבו של ה TT RS הוחלף במגדש גדול יותר מדגם GTX-35. לאחר מכן, הוחלפה מערכת הפליטה והיניקה של המנוע ונבנו לו מערכות משופרות בקטרים גדולים יתר בכדי שאותם צנרות יוכלו לספק יותר אוויר ולפלוט את כל הגזים שהמנוע מייצר. מצנן הביניים, או מה שנקרא בשפה הבינלאומית 'אינטרקולר' הוחלף למצנן גדול יותר שיותר על ידיי הסדנה. ולסיום, נבנה קיט יניקת אוויר מיוחד בקוטר 90 ס"מ שצורף לצינורות סיליקון מחוזקים ולפילטר אוויר פתוח.
לפני ואחרי. תבחרו... [צילום: אתר HPerformance]
לפני ואחרי. תבחרו... [צילום: אתר HPerformance]
נמשיך הלאה..
שפותחים את מכסה המנוע של הדגם המשופר קשה להבחין בשיפורים כאלו ואחרים. מלבד פילטר אוויר פתוח וצנרת שונה, קשה להבחין במשהו. אך כדאי לדעת כי הרכב, בנוסף לכל האמור למעלה, נעזר גם במערכת משאבות דלק מחוזקת, מזרקים גדולים יותר, מצמד חדש כדי שיוכל לעמוד בעומסים החדשים, מערכת בלימה קרמית ועוד רשימה ארוכה של שיפורים שמביאים את הדגם להיות מה שהוא. כל השינויים והשיפורים דרשו גם תוכנת ניהול מחשב חדשה, שכמובן נבנתה על ידיי הסדנה והתוצאה, כמו שאמרנו, מנוע 5 צילינדרים המספק 750 כוחו סוס ומומנט של 88 קג"מ.
 
רוכשים פוטנציאליים של יצירת הפאר המפלצתית הזו יאלצו לשלם תוספת של 50,000 יורו למחיר המקורי של האודי TT RS. מי שיש לו כסף אבל תכנן להשקיע אותו בעות דברים, יוכל לרכוש את הדגם עם קיט טורבו מוגדל בתוספת של רק 10,000 יורו, אבל יאלץ להסתפק רק ב 600 כוחות סוס.
570 כוחות סוס במנוע 5 צילינדרים [צילום: אתר HPerformance]
570 כוחות סוס במנוע 5 צילינדרים [צילום: אתר HPerformance]
הוספת תגובה
מלא פרטים וקבל הצעות
טופס מורחב
טופס מקוצר
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
דגם א'
דגם ב'
מתלבטים? צריכים עזרה?
ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
03-3727760
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
 
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
 
הרשמו לניוזלטר שלנו
קבלו דיוור בנושא רכבים כתבות חדשות, מבצעים ומבחני דרך בחינם
הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר
הצטרפו לפייסבוק שלנו
חיפוש רכב חדש
הגדרות נגישות