אודי מחממת מנועים לקראת תערוכת פרנקפורט בצפויה להיפתח בחודש הבא, ומשחררת איורים ראשונים אודות רכב קונספט חדש אותו היא מתכוונת לחשוף בתערוכה. הקונספט אודי e-Tron קוואטרו, שצפוי להחשף בפרנקפורט, מהווה קדימון לדגם חדש שאודי מתכוונת לייצר- ה Q6, שיהווה מתחרה לב.מ.וו X5 ולג'יפ החדש של המתחרה הגרמנית- מרצדס GLE קופה
תרשימים של האודי e-Tron
e-Tron
כשמו כן הוא. דגם הקונספט של אודי מצויד במערכת הנעה בת שלושה מנועים- אחד מלפנים ושניים מאחור. חלוקת המנועים הזו מאפשרת ל e-Tron הנעה בכל ארבעת הגלגלים, וסוללות ליתיום-יון הנמצאת במרכז הרכב, בין שני צירי הגלגלים. לפי דיווחים של אודי, מיקום הסוללה מאפשר לאודי e-Tron להיות בעל מרכז כובד נמוך וחלוקת כובד שווה, מה שתורם ליציבות ולטווח נסיעה של כ-500 ק"מ.
עיצוב קופה חדשני, ספורטיבי ואווירודינאמי
אודי שמה דגש רב על עניין האווירודינאמיקה באודי e-Tron, בכדי להשיג את טווח הנסיעה המרשים שציינו מקודם. אודי השיגה מקדם גרר, או במילים אחרות חיכוך עם חומר (במקרה שלנו רוח), נמוך במיוחד, ביחס לשאר רכבי הפנאי המוצעים בשוק, בשיעור של 0.25. תוצאה זו הושגה בזכות פיתוח של אודי בו חלקי המרכב משנים את צורתם בשלושת חלקי הרכב- קדימה, בצדדיו ובחלקו האחורי, בהתאם לחיכוך עם הרוח, מה שנקרא אווירודינמיקה דינאמית.
פלטפורמה לאודי Q6 שייצא
פלטפורמה מודולארית
פלטפורמה מודולארית משלבת בתוכה חלקי רכב שונים. היא למעשה חסכונית יותר בעלויות ומאפשרת להשתמש בחלקי רכב אחרים של אותה יצרנית ולהתאים אותם לדגם ספציפי אחד. על פלטפורמה זו בנוי האודי e-Tron החדש, מה שמציב את ממדיו בין ה- Q5 ל- Q7.
פלטפורמה מודולארית משלבת בתוכה חלקי רכב שונים