בשנה האחרונה הייתה עלייה דרסטית במכירות של אודי ושלל גרסאות ה-Q אחראיות על 28% מכלל מכירות החברה בארץ. אין לנו מספיק פרטים כדי לדעת מה צפי המחיר של ה-Q1 , אבל הדגם החדש בטוח יוכל לתת פייט בניסאן ג'וק, ניסאן קשקאי,
יונדאי i35 ועוד רבים אחרים באותה הנישה. אם המחיר יהיה אטרקטיבי לעומת מחירם של מתחריו – צפויה לו הצלחה גדולה כאן.
דרישה גבוה לרכבי פנאי
כמו שרק
אודי יודעת, מגוון הגרסאות אמור לכסות את רוב הדרישה לרכבי פנאי בשוק. למעשה, זה היה די צפוי בגלל הדרישה הגבוהה בשוק הישראלי והעולמי לרכבי פנאי קומפקטיים ומוצלחים כמו ניסאן ג'וק ומתחריו.אם אודי תעשה את זה כמו תמיד, היא תציג מגוון אדיר של יתרונות טכנולוגיים והנדסיים על המתחרות וכלנו מקווים לדגם מוצלח עם צריכת דלק טובה.
אודי Q1 בבישול
מבוסס על הטאיגן של פולקסווגן
ה-Q1 אמור להיות מבוסס על הדגם המוצלח של
פולקסווגן ובעצם להוות גרסה מוקטנת של ה-Q3. גם הטאיגן של פולקסווגן הגיע כדי להתחרות בהצלחה סובבת העולם של ניסאן ג'וק . הרעיון מוצלח וחבר שהוא מאחר להגיע, היינו מאוד שמחים לראות את הדגם הסופי של ה-Q1 מטייל בכבישי ארצנו ויש לנו הרגשה מאוד טובה לגבי היקף המסירות של הדגם.
צ'מפיון מוטורס יבואנית אודי בישראל
שילוב של רכבים מוצלחים במיוחד ומהלך שיווקי של צ'מפיון מוטורס גורמים לנו להשתוקק להגעתם של רכבים חדשים. אולמות תצוגה גדולים ומפוארים בסטנדרטים אירופאים יחד עם איכות שירות טובה ומגוון רחב של רכבים תחת קורת גג אחת. צ'מפיון מוטורס שידרגה את אולמות התצוגה הראשיים שלה ממש לאחרונה וחווית הקנייה שם היא פשוט מעולה.