ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

אאודי Q7

image AUDI
מחיר משוער: החל מ 530,500
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 13.5
יתרונות חסרונות
מרחב פנימי עלויות תפעול
ביצועים גודל
עיצוב חיצוני מחיר
אאודי Q7
אאודי Q7
אאודי Q7
אאודי Q7
אאודי Q7
כרטיס הכניסה האולטימטיבי לעולם הפרימיום
רכב הפנאי היוקרתי מבית היוצר של יצרנית רכבי הפרימיום הגרמנית, אאודי  Q7 מציג 7 מקומות ישיבה, ביצועי כביש איכותיים ומכניקה ברמה גבוה, נחשב לאחד מרכבי השטח האיכותיים והמובילים בעולם בקטגוריה זו מזה שנים. בתחילת שנת 2015 הציגה החברה את הדור השני של דגם ה- Q7 אשר נחשב לגרסה משופרת ומתקדמת ביותר., במסגרת השיפורים שהוכנסו בדור השני של ה- Q7 הופחתו ממנו מספר רב של קילוגרמים ממשקלה על ידי שימוש נרחב באלומיניום ובתרכובות קלות משקל נוספות שהחליפו את השילדה הכבדה שאפיינה את הדור הקודם, העיצוב החיצוני זכה לעידון ניכר, תא הנוסעים שופר פלאים והתווספו תוספות רבות ואלמנטים שונים שייעודם העיקרי הוא העלאה של רמת הנסיעה ואיכותה. 
 
עיצוב חדיש ורענן
הדור הראשון של ה- Q7 אשר נחשב לגס ואגרסיבי במידת מה בעיצובו, זכה לריכוך ושיפור משמעותי אך באופן שאינו פגע כלל ברושם הרב אותו הוא יוצר. במסדרת תהליך עדכון זה, שופרו פרופורציות הרכב במידה רבה וממדי האורך ובסיס-הגלגלים קוצרו ומוקדו באופן שיוצר נוחות מירבית, אך אף על פי כן היא נשארה מרווחת מאוד ומצטיינת בנוחות הנסיעה, כמו כן הוכנסו פסי גג אורכיים בעלי כיסוי אלומניום אשר יוצרים מראה כללי ספורטיבי, צעיר ואופנתי. תא הנוסעים, כיאה לכלל רכבי אאודי, מצטיין באיכות חומריו, לוח המחוונים אשר ממוקם מאחורי ההגה מעניק לרכב תחושה יוקרתית ומודרנית מאוד, המרחב הרב מאפשר כיונון של כל מושב בנפרד דבר המשפר במידה ניכרת את רמת הנוחות, שורת המושבים השלישית נפתחת באופן חשמלי על ידי לחיצה פשוטה על מתג ייעודי ומתאימה בעיקר לישיבה של ילדים, קונסולת הנהג גדולה וברורה מאפשרת תפעול קל של כל פונקציות הרכב השונות ואין כל ספק כי הושקעה בה מלאכת מחשבת רבה. בדומה לדור היוצא, הדור השני מוצע לשיווק בגרסאות חמישה ושבעה מושבים ובכך מותאם הוא גם למשפחות גדולות הנדרשות למקום רב. 

מכאניקה איכותית למדי ונוחות נסיעה גבוה
ה- Q7  משווקת בישראל עם היצע המנועים עשיר ומגוון אשר כולל שני גדלים של מנועי דיזל V6 בנפח של 3.0 ליטר בהספקים שונים של כ- 218 ו-272 כוח סוס אשר נחשבים לגרסאות חסכוניות ומשתלמות ביותר. הדגם המספק 272 קמ"ג מציג מומנט איכותי ביותר אשר נעמד על 61.1 קמ"ג, נתון אשר נחשב לאיכותי ביותר. כמו כן משווקת ה- Q7 עם מנוע בנזין, בנפח 3.0 ל' גם הוא, אשר מספק 333 כוח סוס, מדובר באותו הספק של המנוע הקיים בדור היוצא אך עם מומנט משופר שעלה מ-40 ל-44.8 קמ"ג. כלל גרסאות המנועיות משודכות לתיבת הילוכים מתקדמת אשר מציגה 8 יחסי העברה וטכנולוגית הנעה-כפולה קבועה. דגם ה- Q7 מצוייד בקפיצי אויר ובמגוון גדול של אפשרויות שונות של כיול למתלים, המספקים נסיעה איכותית ונוחה הן בנסיעה מנהלתית רגילה והן בנסיעה דינמית משולבת בה מפגין ה- Q7 יכולת ראויה בהחלט. בעתיד הקרוב צפויה אאודי לשווק את גרסת ה-e-tron ההיברידית שעתידה להיות שילוב של מנוע דיזל עם הינע חשמלי עם פליטת המזהמים ברמה נמוכה ביותר של 46 גרם CO2 לקילומטר. גרסה זו תאפשר יכולת לנוע על בסיס חשמלי בלבד למרחק של כ- 56 קילומטרים. שילוב מעניין זה בין הסולר לחשמל מספק לא רק חיסכון כספי משמעותי, אלא גם 373 כוח סוס ופוטנציאל לביצועי כביש מרשים ביותר

צריכת דלק איכותית
צדיכת הדלק של דגם ה- Q7עומדת על כ-16.9 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת עם קיבולת מקסימלית של כ-75 ליטרים, בפועל צריכת הדלק הממוצעת נעה סביב ה-11 ק"מ לליטר במסלול דרכים מגוון, מדובר על נתונים יפים בהשוואה למתחרותיה לקטגוריה. נתונים יפים ומשופרים אלה מתקבלים בדור השני בעיקר הודות להפחתה המשמעותית במשקלה של ה- Q7 אשר נעשתה בדור השני במסגרתה הופחתו למעלה מ- 71 ק"ג סך הכל דבר אשר ללא ספק מקטין את מידת מאמצו של המנוע בהתאמה צריכת הדלק.

חבילת אבזור עשירה ומפנקת
ה- Q7 משווקת עם חבילת אביזרים גדולה ויוקרתית אשר תורמת משמעותית לחווית הנסיעה ותחושת היוקרה, אביזרים איכותיים אלה, המגיעים במרביתם כסטנדרט, כוללים בין היתר מערך אבזור תפעולי מגוון הכולל גם מערכת המולטימדיה MMI  המוכרת של אאודי, דיבורית בלוטוס, מערכת בקרת אקלים מפוצלת ל-2 איזורים, מערכת בקרת שיוט מגבילת מהירות, מערך תאות LED, שמשות מבודדות חום, מחשב דרך בעל מסך צבעוני, מראות חיצוניות המתקפלות חשמלית ועוד. גם בכל הנוגע לשיפור רמת הנוחות מתהדרת ה- Q7 במגוון אביזרים לרבות ריפודי עור משולבים, מושבים חשמליים בעלי פונקציית זכרון ושמירה, דלת תא מטען חשמלית אשר נפתחת ונסגרת על ידי לחיצה פשוטה על מתג ייעודי, ריצפת תא מטען הניתנת להזזה והיפוך ועוד. בנוסף מציעה אאודי שתי חבילות אבזור נוספות, חבילת הלוקסרי כוללת חימום למושבים, מצלמה היקפית של 360 מעלות, מערכת חניה אוטומטית ועוד וחבילת פרימיום הכוללת חישוקי אלומניום, מושבי קומפורט ייחודיים, מגני שמש קדמיים וצידיים, מערכת שמע מתקדמת בעלת 19 רמקולים ועוד.

בטיחות ברמה גבוה
כחלק מהמגמה הגלובלית לשיפור רמת הבטיחות אשר נוקטת חברת אאודי בשנים האחרונות אובזר ה- Q7 בשלל תוספות ייעודיות שנועדו להעלות את רמת בטיחות הרכבים והנוסעים, אביזרים אלה כוללים בין היתר מערך של כ-6 כריות אויר קדמיות וצידיות ומתג ייעודי לניתוקם, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, מערכת למניעת נעילת גלגלים, מערכת בקרת סחרור גלגל, מערכת דפרניציאל אלקטרונית מתקדמת, מערכת לבקרה על מומנט גלגל סלקטיבי בפניות ועוד. אביזרים אלה משפרים במידה ניכרת את רמת הבטיחות ומעניקים לנהג את תחושת הביטחון הנדרשת. בנוסף לאבזור הנרחב העמידה אאודי את ה- Q7 לשלל מבחני בטיחות בהתאם לתקנים האירופאים המחמירים ביותר וזכתה היא לציונים מקסימלים בכל הקטגוריות.
 
למי מתאים דגם ה- Q7?
ה- Q7 משווקת עם תג מחיר המשתנה בהתאם לדגם ולנפח המנוע ונע בין ₪ 495,800 לדגם המנוע בנפח 3.0 ליטר המספק 218 כוח סוס ועד לכ- 555,200 ש"ח לגרסת הבכירה ביותר. כמו כן מתומחרות חבילות האבזור במחיר של כ- 54,400 ש"ח לחבילת הלאקסורי ו119,000 ש"ח לחבילת הפירמיום היוקרתית, מחיר יקר אך משתלם בבחינה של כלל האביזרים הכלולים בחבילה. נכון שאין מדובר בתג מחיר נמוך, אך בהשוואה למתחרותיה לקטגוריה לרבות היונדאי סנטה פה, סובארו אאוטבק, פורד אדג' ועוד, מציעה ה- Q7 חבילה איכותית וכדאית המשלבת מראה מרהיב, איכות נסיעה איכותית ביותר ואבזור מתקדם ומהנה לשימוש במגוון סגנונות נסיעה. ה- Q7 מתאימה במיוחד לחובבי השטח הרך ונסיעות האפר המהנות, אוהבי הריגוש שבנסיעה אתגרית ולאלה שאינם מוכנים להתפשר על נסיעה בטוחה, גבוה ונעימה בכביש עירוני או ביעירוני. ה- Q7 נחשב לפסגת הפרימיום של הקטגוריה והופך כל נסיעה שגרתית לחוויה בלתי נשכחת הן למשפחות והן ליחידים הנדרשים למקום רב לאחסון של ציוד. כיאה לרכביה של חברת אאודי, גם ה- Q7 מתהדרת בשוק רחב ולביקוש אדיר ובכך מצליחה היא לשמור במשך שנים על ערכה הכספי והתפעולי, כמו כן מתהדרת היא בשירותי אחזקה ותפעול נוחים, חסכוניים וקלים.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש אאודי Q7, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
צוף
אהלן, אני נהג חדש כבר שנה וחצי בערך , אני נוסע רק על האוטו של אבא שלי. כל החברה שלי אומרים לי שאני נהג מיניבוס בגלל שאני ...   [המשך..]
ששי
אני בעל עסק לפרזול ואני תמיד אומר לעובדים שלי שהם צריכים להיות מצוינים בהכל! אחת הדוגמאות שלי זה אודי Q7 הרכב שלי הוא פש ...   [המשך..]
הגדרות נגישות