לפני שנתיים כשה-Q3 הגיעה לארץ עם תג מחיר של 300,000ש"ח היה ברור לכולנו שהמחיר פוגע בדגם. כעת,אנחנו מקווים לכמות מסירות גבוהה יותר כשהאחות הקטנה והזריזה נוחתת עם מגוון יתרונות ותג מחיר שפוי יותר. הדגם החדש אמור להיות חסכוני משמעותית בדלק משום שהוא לא כפול הנעה כמו הקודם והמנוע הוא קטן יותר, בהתחלה זה עלול להשמע כחסרון. בשורה התחתונה, אף אחד לא נכנס לשטח עם הרכבים האלה וחסכון בדלק הוא מרכיב משמעותי .

בטיחותית, מאובזרת ויפה
מנוע וביצועים
מדובר במנוע בנפח של 1400סמ"ק עם מגדש טורבו והזרקת דלק נקודתית. ההספק של המנוע הוא 150 כ"ס – נתון מרשים ביחס לנפח. המנוע הקטן והזריז משודך לתיבת הילוכים מסוג S-tronic בת שישה הילוכים. שילוב של כזה מרכב גדול ומפנק עם מנוע זריז ותיבת הילוכים חכמה אמורים לספק את הסחורה עד הסוף.
בטיחות ואבזור
ציון של 5 כוכבים במבחן הריסוק NCAP , 6 כריות אויר, מערכת בקרת אחיזה מתקדמת ומגוון מערכות אלקטרוניות לעזרה במצבי קיצון . מספיק? בהחלט.
צ'מפיון מוטורס דאגו לפנק עד הסוף באבזור ולשדרג את ה-Q3 עד הסוף. סאן רוף פנורמי, ריפודי עור, מערכות קלות לחסכון בדלק, ספוילר אחורי, תאורת לד-יום, בקרת אקלים נפרדת לנהג ולנוסע, חישוקים קלים 17' אינץ, מערכת מולטימדיה מרשימה בהחלט עם חיבור לכל מכשיר אפשרי.

אודי לא מאכזבים
צ'מפיון מוטורס
מדובר בדגם פרימיום שצ'מפיון מוטורס מתייחסים אליו בהתאם ודואגים שמיטב השיפורים והתוספות יהיו מותקנים בפנים. בצ'מפיון מוטורס אומרים שה-Q3 הוא כרטיס כניסה נוח לרכבי הפנאי היוקרתיים עם חבילה של כל הפינוקים והאבזור המלא.