אודי ממשיכה להזריק עוצמות חוצות גבולות למספר דגמים שלה. ראינו דבר דומה שהיצרנית הגרמנית עשתה על דגם ה R8 לפני מספר ימים, כעת תורן של האודי RS6 אוונט ושל האודי RS7 ספורטבק לקבל גרסת ביצועים קיצונית.

מנוע ה'פלוס' של אודי.
4.0 ליטר V8 טווין-טורבו עם 605 כ"ס
שני הדגמים המפלצתיים האלה של אודי עושים שימוש באותו מנוע V8 בנפח 4.0 ליטר טווין-טורבו שמשמש גם את האודי S8 פלוס, רק עם תוספת קטנה של 45 כוחות סוס. המנוע החדש שמצייד את שני דגמי ה'פלוס' האלה מניף עוצמה מרבית של 605 כוחות סוס בטווח שבין 6,100 ל 6,800 סל"ד ומומנט מרבי של 71.3 קג"מ בין 1,750 ל 6,000 סל"ד. לצד זה, גדישת יתר של הטורבו מסוגלת להפיק לזמן קצר מומנט של 76.4 קג"מ בין 2,500- 5,500 סל"ד.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את
תקנון האתר
ממצב עמידה ל 100 קמ"ש ב 3.7 שניות
תחנת הכוח הזו משודכת לתיבת הילוכים אוטומטית בת שמונה יחסי העברה, המזינה את כל ארבעת הגלגלים של הדגמים האלה. בזכות המנוע המשופר הזה, הדגמים החדשים של האודי פלוס מסוגלים לזנק ממצב עמידה ל- 100 קמ"ש תוך 3.7 שניות, שהם שיפור של 2 מאיות השנייה מדגם ה"רגיל" של ה RS. המהירות ברכבים האלו היא מוגבלת אלקטרונית ל 250 קמ"ש, אך תמורת כמה אלפים, ניתן לרכוש את חבילת 'דינאמיק' שמוגבלת מהירות רק ב 280 קמ"ש.

אודי RS6 אוונט פלוס
אפשרות לניתוק הצילינדרים "המיותרים"
גם הצד החסכוני של אודי מקבל ביטוי של ממש בדגם החדש של ה RS פלוס. המנוע החדש מקבל מערכת ניהול צילינדרים המנתקת ומפעילה את הצילינדרים של המנוע על פי דרישה. המערכת מאפשר את עבודת המנוע עם 4 צילינדרים בלבד מתוך כל השמונה וכך היא מסוגלת להביא את הדגמים החדשים של האודי לכדי נתוני צריכת דלק של 10.5 ק"מ לליטר.

אודי RS7 ספורטבק פלוס