ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

יונדאי קונה

image HYUNDAI
מחיר משוער: 133,900 - 139,900
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 12.1
יתרונות חסרונות
עיצוב תא מטען
ביצועים מחיר
בטיחות מרווח מאחור
יונדאי קונה
יונדאי קונה
יונדאי קונה
יונדאי קונה
יונדאי קונה
יונדאי קונה

יונדאי קונה- הכוכב העולה בקטגוריית רכבי הפנאי

שנת 2017 היתה שנה טובה ומשמעותית בעבור יצרנית הרכב יונדאי, היא סיימה את השנה עם שלל מקומות מכובדים בצמרת טבלאות המכירות, מגמה חיובית זו נמשכת גם אל תוך שנת 2018 עם השקתו של דגם חדש- הקונה. השם קונה, הוא שמה של עיר קיט בהוואי, וכשמה מנסה לשדר יונדאי תחושת חופש, שחרור וסמל לחיים טובים ומהנים. דגם הקונה,  משתייך לקטגוריית רכבי הפנאי הקטנים, נחשב לאחיו הקטן והמשמעותי של דגם ה-i20 קרוס אך נבדל ממנו בפלטפורמה החדישה והמקורית. דגם היונדאי קונה מציג שילוב מנצח של עיצוב צעיר ומרשים ביותר, רמת אבזור מעניינת ומהנה ביותר לשימוש, רמת בטיחות גבוה ביותר וכמו כן, היצע יחידות הנעה מתקדם לכל ארבעת הגלגלים ותיבות הילוכים איכותיות המביאות יחד לביצועי כביש חסרי תקדים. דגם הקונה נחשב לתשובה האולטימטיבית שהיתה כה חסרה מצידה של יונדאי לדגמים מובילים כגון דגם המאזדה cx-3, הונדה HRV, טויוטה CHR ועוד שלל דגמים אשר הפכו לנדרשים ואהובים עד מאוד במחוזותינו.
יחידת הנעה חזקה ומתקדמת

בשווקים השונים בעולם משווק דגם הקונה עם מבחר בן שלושה מנועים שונים בהתאם לקהל היעד ובכלל זה מנוע בנפח של 1.0 ליטר טורבו המספק 120 כוח סוס בשידוך לתיבה ידנית עם מערכת הנעה קדמית, עם מנוע T-GDI בנפח של 1.6 טורבו המספק 177 כוח סוס  ו27 קמ"ג המתקבלים כבר ב-1500 סל"ד עם טכנולוגיית הנעה כפולה וכן גרסה בכירה בנפח של 2.0 ליטר אטמוספריים המספקים 150 כוח סוס בטכנולוגיית הנעה קדמית. לכביש הישראלי הגיע דגם הקונה נכון ליום השקתו הראשונית עם יחידת הנעה אחת בלבד, מדובר בגרסה האמצעית אשר משודכת לתיבת הילוכים בעלת שבעה מהירויות רובוטית דו מצמדית. השילוב היעיל בין תיבת ההילוכים המתקדמת ליחידת ההנעה האיכותית מביאים לכושר האצה נאה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-7.9 שניות בלבד- נתון אדיר אשר נחשב לאיכותי ביותר בהשוואה למתחרותיה הטובות ביותר ומהירות מקסימאלית של 205 קמ"ש.

 

נתוני צריכת דלק טובים ביותר

על פי נתוני היצרן הרשמיים נתוני צריכת הדלק של דגם הקונה נחשבים לאיכותיים וחסכוניים ביותר וזאת בהתחשב במשקלו הבלתי מבוטל של הרכב, נפח המנוע שלו ורמתה המתקדמת של תיבת ההילוכים. על פי נתוני היצרן הרשמיים עומדת צריכת הדלק על המשולבת על כ-15 ק"מ לליטר ממוצעים בנסיעה רגועה. טרם פורסמו נתוני צריכת הדלק במבחני הנסיעה השונים אך צפויים הם להיות אטרקטיביים וחסכוניים במידה ניכרת כיאה לכלל רכבי יונדאי אשר ידועים בהיותם רכבים בעלי צריכת דלק סבירה לכל הדעות. נתוני צריכת דלק אטרקטייבים אלה עומדים ללא ספק בקנה אחד עם מיטב המתחרות של דגם הקונה ומתקבלים הודות לפעילותה היעילה ביותר של תיבת ההילוכים אשר מתוזמנת להעברת הילוך נכונה ללא צורך במשיכה או בעיקוב ההילוך שלרוב יוצר צריכה גבוה של אנרגיית דלק.

איכות נסיעה גבוה ללא פשרות

יצרנית הרכב יונדאי מציבה רף גבוה בכל הנוגע לאיכות הנסיעה ברכביה, המשלבים נוחות מרבית, שליטה מקסימאלית ורמת דינאמיות גבוה ואיכותית, הדבר נכון ותקף גם ככל שמדובר בדגם הקונה החדיש אשר מוצע עם שלושה מצבי נהיגה אפשריים- המצב הספורטיבי אשר יספק ביצועי כביש ללא פשרות, מצב נסיעה יומיומי רגוע ומצב אקו שמטרתו היא יצירת חיסכון מרבי ככל האפשר בצריכת הדלק. ככל שמדובר בנסיעת כביש מנהלתית מציג דגם הקונה איכות הנסיעה נאה ואופטימלית אשר באה לידי ביטוי ביציבות מרבית ויכולות שיוט מרשימות. ככל שמדובר בנסיעת שטח ניכר כי דגם הקונה מתקשה במעט כאשר תנאי הדרך הופכים לקשים ומורכבים יותר, הוא צולח בקלות כבישי עפר ודרכי כורכר אך אינו נחשב לכלי המתאים לעליה על בולדרים ותנאי דרך קיצוניים.

עיצוב חיצוני צעיר ומרענן ביותר

בעיצובו החיצוני של דגם הקונה ניכר כי מידותיו דומות לדגם הקשקאי של ניסאן, הוא מציג נתונים אשר עומדים על אורך בן 4,465 מ"מ, רוחב של 1,800 מ"מ, גובה בן 1,550 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,600 מ"מ. דגם הקונה מעוצצב בהתאם לשפת העיצוב החדישה ונועזת של המותג ובכלל זה כולל הוא חזית בעלת פנסי לד צרים בשילוב עם פנסי דרך נמוכים המשולבים בצורה נאה עם הפגוש הקדמי באופן אשר נזכיר במידה מסויימת את שפת העיצוב של סיטרואן.  בחלקו האחורי מאין ספויילר מרשים ונעשה שימוש בשילובי צבעים נועזים אשר תורמים גם הם למראה הכללי המרשים ביותר. מבט צידי על הרכב מגלה מראה נאה עם אלמנטים ייחודיים ובתי גלגלים התפוחים במידה מועטה.

עיצוב קלאסי של תא הנוסעים

כבר עם הכניסה הראשונית אל תוך תא הנוסעים ניכר כי דגם הקונה מתהדר בעיצוב מרשים ביותר של חלל הפנים באופן המשלב מרווח רב, נוחות מקסימאלית ועיצוב חדשני ויוקרתי. חלקו הקדמי של תא הנוסעים כולל קונסולת נהג גדולה ונוחה ביותר לשימוש במרכזה מצוי מסך מגע גדול ובולט וסביבו מערך מתגים מרשים ומסודר להפליא. שעוני הדרך רחבים ונוחים, מאפשרים שליטה בפונקציות הרכב השונות ללא כל קושי. המושבים בחלקו האחורי של הרכב מפוצלים לשתי יחידות משנה, נחשבים למרווחים ביותר באופן המאפשר לשני מבוגרים לשבת ברמת נוחות גבוה ביותר. תא המטען מציג נפח בסיסי אשר עומד על 361 ליטר בלבד אך ניתן להגדלה משמעותית לאור פיצולו של ספסל הנוסעים האחורי באופן המאפשר את אחסונם של חפצים גדולים במיוחד לרבות אופניים, גלשן או כל ציוד אחר.

רמת אבזור מתקדמת ומשתלמת

בישראל משווק דגם הקונה בשתי רמות אבזור, רמת הכניסה קרויה רמת ה"פרימיום" והיא כוללת רשימת אבזור מכובדת ובכללה מערכת מולטימדיה מקורית מתקדמת ביותר עם מסך מגע בגודל של 7 אינץ' המאפשרת גישה ישירה למערכות ה- Apple CarPlay וה- Android Auto, מערכת ניווט וויז מובנית, דיבורית בלוטוס מתקדמת עם אופציה לשליטה מלאה מגלגל ההגה, מצלמת אחורית מקורית, ציפויי עור בהגה, מראות חשמליות המתקפלות חשמלית ומערכת בקרת אקלים מפוצלת. רמת הגימור הגבוה יותר קרויה רמת ה"סופרים", עלותה כ-6000 ש"ח יותר בלבד והיא כוללת, בנוסף לרשימת האבזור בחבילה הבסיסית גוון שונה לגג הרכב, אופציה לפתיחה והתנעת הרכב ללא שימוש במפתח פיזי, פנסי ערפל מתקדמים, חישוקים מוגדלים בקוטר של 18 אינץ', טעינה אלחוטית של הטלפון הנייד ועוד.

רמת בטיחות מובילה ללא פשרות

בכל הנוגע לרמת הבטיחות של יונדאי קונה הסטנדרט הוא הגבוה ביותר, כבר ברמת הגימור הבסיסית כולל הוא רשימת אבזור בטיחותי ארוכה כסטנדרט אשר כוללת בין היתר, מערכת בלימה אוטונומית עם אופציה לזיהוי הולכי רכב בנסיעה עד 80 קמ"ש, מערכת התראה על עצמים בלתי נראים בשטחים מתים, מערכת בקרת סטייה מנתיב עם אופציה לתיקון ההיגוי, מערך מתקדם בן 6 כריות אויר, מערכת בקרת משיכה ומערכות נוספות כמו אופציה למניעת התהפכות, בקרת בלימה במורד, ניטור לחץ אויר בגלגלים, איתות בלימת חירום ועוד שלל מערכות אשר הופכות את הרכב לבטיחותי ביותר. באשר לציוניו של דגם הקונה במבחני הריסוק השונים, טרם פורסמו תוצאות כלשהן אך ניתן לומר כי לא נראה שביונדאי יתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש יונדאי קונה, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
עד כה לא נרשמו חוות דעת
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות