יונדאי i10 עשתה שינוי מרשים ביותר בשנת 2013 ועברה למרכב גדול יותר ונמוך יותר לעומת הדור הקודם שלה, מה שמחמיא מאוד לדגם. בהתאם למתחרים כמו הקיה פיקאנטו ושברולט ספארק, ואולי אפילו טוב יותר מהם, יונדאי השכילה לשנות מעט את עיצובה של ה i10 ממראה קופסאתי, לקו עיצובי צעיר ודינאמי, עם קימורים עגלגלים וסקסיים. 
שינוי מדהים בעיצוב הרכב לעומת הדגם הקודם
שינוי מדהים בעיצוב הרכב לעומת הדגם הקודם
מבט מבפנים
פנים הרכב עבר שינוי משמעותי לעומת הדגם היוצא של ה i10. כיום היא נראית הרבה יותר מזמינה, עם שילוב הצבעים של לוח המחוונים. מושבי הרכב קשים מעט, מה שתחילה אולי נראה כחיסרון אך בהחלט מועיל בנסיעות ארוכות. אולי לרשותה חיסרון אחד והוא עודף הפלסטיקה בתא הנוסעים, אך אין שום הבדל בינה לבין שאר המתחרות בקטגוריה, מה שמשרה הרגשה של  "צרת רבים- חצי נחמה". מערכת ההיגוי שלה מעט קלה, מה שיחשב בחיסרון אצל חלק מאתנו. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
נתוני מנוע וביצועים
יודאי i10 מגיע בשלוש גירסאות. הראשונה, היא גרסה עם תיבת הילוכים ידנית, בעלת מנוע בנפח 1.0 ליטר (3 צילינדרים) שמספק כוח מקסימלי של 66 כ"ס. השניה, גרסה אוטומטית, עם אותו נפח מנוע, ואותו הספק. השלישית, גרסה אוטומטית, עם מנוע 1.25 ליטר ו87 כוחות סוס, מה שגורם ליונדאי הזו להיות זריזה יותר ובעלת ביצועים מעניינים יותר. 
שילוב של צבעים מזמין
שילוב של צבעים מזמין
מחירים
הגרסה הידנית של היונדאי i10 היא מהזולות בקטגוריה ומחיריה נעים בין ה- 59,900 ₪ לבין 79,900 ₪ בגרסת ה- 1.25 ליטר. 
בשורה התחתונה, יונדאי i10 היא נותנת מעל ומעבר בתמורה לסכום המשולם. אם אתם מחפשים רכב קטן, מודרני, נוח, דינאמי וזול- יונדאי i10 היא בהחלט רכב שכדאי לכם לשקול ברצינות.