ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

קיה פיקנטו

image KIA
מחיר משוער: החל מ 64,400
שנות אחריות: 7 שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 23.8
יתרונות חסרונות
שימושיות אחיזת כביש
מחיר חווית נהיגה
היגוי
קיה פיקנטו
קיה פיקנטו
קיה פיקנטו
קיה פיקנטו
קיה פיקנטו
קיה פיקנטו
קיה פקנטו- רכב המיני העירוני המבוקש 
נציגתה של יצרנית הרכב קיה בקטגוריית רכבי המיני המבוקשת היא הפקנטו הקטנה והשובבה, אשר הוצגה לראשונה בשלהי שנת 2011 בתערוכת הרכב הבינלאומית השנתית בג'נבה וזכתה באופן מיידי להצלחה כבירה, לאחוזי מכירות גבוהים ולתארים נחשקים לרבות תואר המכונית הנמכרת בישראל בשנת 2013 ובמקום השני בתואר רכב השנה בשנת 2014. דגם הפקנטו חולק את מרבית מכלוליו עם רכב המיני של יונדאי- ה-i10, מספק תמורה טובה ביחס למחירו הנמוך ונחשב למאובזר במיוחד באופן שאינו מקובל בקטגוריה. בתחילת שנת 2017 הציגה קיה את הדור השלישי של דגם הפקנטו והכריזה היא כי מדובר ברכב חדש לחלוטין במרבית הפרמטרים, החל ממידותיו של הרכב, הנדסת האנוש בתא הנוסעים, שיפור יחידות הכוח והמכאניקה והרחבת רשימת אביזרי הבטיחות. דגם הפקנטו מוצע לשיווק עם תג מחיר אטרקטיבי ונוח במיוחד אשר מתחיל מ-63,800 ₪ לדגם הבסיסי ועד ל-81,200 ₪ לגרסה הבכירה והמאובזרת ביותר.
 
יחידות כוח חזקות וטובות
דגם הפקנטו משווק בישראל בשתי גרסאות מנועיות מתקדמות ועוצמתיות, הגרסה הבסיסית בעלת מנוע בנזין איכותי בנפח של כ- 1.0 ליטר בעל צילנדר משולש המספק 66 כוח סוס ומומנט מירבי של 9.7 קמ"ג. הגרסה הבכירה יותר מציגה נפח של 1.2 ליטר המספק 85 כוח סוס ומומנט מירבי של 12.3 קמ"ג. שתי הגרסאות המנועיות משודכות לתיבת הילוכים ידנית בת 5 הילוכים או לתיבת הילוכים אוטומטית בת 4 יחסי העברה, שתי תיבות ההילוכים נחשבות למתואמות ומתוזמנות להחלפה יעילה של הילוכים ולצריכה מינימלית של אנרגיה מהמנוע. במסגרת הדור השלישי של דגם הפיקנטו הציגה קיה גרסה חדשה למנוע הבסיסי שהפך למנוע Eco-prime חסכוני וידידותי לסביבה ויוצר בהתאם לתקן הקוראני המחמיר המשפר במידה ניכרת את צריכת הדלק וביצועי הכביש העירוני והבינעירוני כאחד. בעתיד הקרוב צפויה קיה להשיק גרסה חדשה וחסכונית גם לגרסת המנוע הבכירה אשר תציג שילוב נדיר של ביצועים מרשימים וצריכת דלק מהנמוכות שהכיר עולם הרכב.
 
ביצועי כביש מתקדמים ונוחים
גרסת המנוע הבסיסית של דגם הפקנטו מתקשה לספק קצב פעולת הילוכים ראוי וזאת בניגוד לגרסת המנוע הבכירה אשר מספקת ביצועי מנוע איכותיים למדי הכוללים כוח מתפרץ רב. כבר עם התנעת הרכב מספק המנוע בגרסה הבכירה יציאה זריזה מהמקום ופועלת בתאום מושלם עם תיבת ההילוכים החלקה. במסגרת עדכון הדור השלישי של יחידת המנוע הבסיסית מבטיחים בקיה שביצועי המנוע שופרו משמעותית והותאמו למוכר בקטגוריית רכבי המיני. המתלים בדגם הקיה מכויילים היטב על הצד הרך שלהם ועל כן מצליחים הם לבלום היטב את כל פגעי הכביש והזעזועים המיותרים. נוחות הנסיעה מפתיעה ונחשבת לטובה מאוד, עם נקודת מבט רחבה לנהג ותחושת בטחון רבה המתקבלת כתוצאה מהיכולות הדינמיות הגבוהות ומגמישות ההגה הניכרת.
 
צריכת דלק נמוכה במיוחד
דגם הפקנטו מציג נתוני צריכת דלק אטרקטיביים במיוחד, הגרסה הידנית של דגם הבסיס נחשבת לסופר חסכונית שעל פי נתוני היצרן הרשמיים עומדים על 19 ק"מ לליטר, גרסת המנוע בנפח 1.2 ליטר צורכת בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים כ-17.8 ק"מ לליטר. בנסיעה אמיתית נתוני צריכת הדלק גבוהים יותר במידת מה ועומדת של כ-15-16 ק"מ לליטר בממוצע, אך עדיין מדובר על נתוני צריכת דלק חסכוניים למדי ביחס למקובל בקטגוריה. הדור השלישי והחדיש של הפקנטו מציג שיפור ניכר גם בכל הנוגע לצריכת הדלק, שכן יוצר הוא בהתאם לתקן הקוראני אשר מציב רף מקסימלי לצריכת דלק ובכך מחייב את יצרניות הרכב לעמוד בנתוני צריכה מסויימים.
 
עיצוב חיצוני פרקטי ונעים לעין
דגם הפקנטו עוצב לראשונה על ידי מעצב המכוניות הנועד פיטר שרייר וצוותו שהעניקו לו מראה ייחודי וקומפקטי בעל קריצה ספורטיבית, המראה המרשים של הפיקנטו הוא ללא ספק אחת הסיבות להיותו נדרש ומבוקש עד מאוד. קדמת הרכב כוללת גריל קטן ומרשים המשתלב היטב עם יחידות התאורה הגדולות והבולטות, בצידי הרכב מתוחים פסי עומק משמעותיים ובתי הגלגלים תפוחים במידת מה. חלקו האחורי של דגם ה- קיה פיקנטו מוגבה מעט מהחלק הקדמי  ודלת תא המטען בנויה בצורה מלבנית ונעימה לעין. במסגרת עדכון הדור השלישי של הפקנטו גדלו מידותיה במידת מה ובסיס גלגלים הורחב דבר אשר שיפר את יציבות הרכב וכמו כן את המרווח המוצע על ידו. 
 
עיצוב פנימי מושכל ופרקטי
דגם הפקנטו מציג מרווח פנים עשיר המתוכנן בקפידה רבה ומעניק תחושה גדולה יותר מגודלה האמיתי, הספסל האחורי מאפשר ישיבה נוחה לשני נוסעים מבוגרים עם מרווח ברכיים וראש טוב למדי וכמו כן המושבים הקדמיים גדולים, נוחים ומרווחים במיוחד. איכות החומרים בתא הנוסעים טובה מאוד ביחס לרכבים המשתייכים לקטגוריה ואיכות ההרכבה גבוה גם היא. קונסולת הנהג מעוצבת בסגנון נקי לחלוטין ומכילה מספר מתגים מינימלי ביותר. במסגרת עדכון הדור השלישי של דגם הפקנטו הורחב במידת מה תא הנוסעים וכמו כן הוגדל משמעותית תא המטען בשיעור של למעלה מ-25% וכעט הוא מציג כ-250 ליטר באופן המשווה אותו לשאר הדגמים בקטגוריה.
 
רמות אבזור מתקדמות במיוחד
דגם הפקנטו משווק בישראל בכ-3 רמות אבזור שונות רמת ה-LX הבסיסית, רמת ה-EX הבכירה ורמת ה- Sport המשווקת רק בגרסת 3 הדלתות. שלושת רמות האבזור נחשבות לנדיבות ואטרקטיביות במיוחד ביחס לקטגוריה וכוללת, בין היתר, מערכת שמע מקורית מתקדמת בעלת מספר גדול של רמקולים הפזורים ברחבי תא הנוסעים ואופציה לשליטה מלאה מגלגל ההגה, 4 חלונות חשמליים (מרבית רכבי הקטגוריה משווקים רק עם שני חלונות חשמליים), חיבורי אודיו AUX ו-USB, דיבורית בלוטוס ייחודית, חישוקים קלים, פנסי ערפל מתקדמים ועוד. רמת ה- Sport הבכירה מציעה בנוסף ליתר התוספות גם סאנרוף מלא.
 
רכב בטוח לנסיעה
בדומה ליתר דגמי קיה אשר נחשבים לרכבים בטיחותיים ביותר, גם דגם הפקנטו זכה לציון של 4 כוכבי בטיחות במבחן הריסוק בהתאם לתקן המחמיר של EuroNcap וכן צוייד הוא בשלל אביזרים ותוספות שנועדו לשיפור בטיחות הנסיעה לרבות מערך בן 7 כריות אויר עם מתג ייעודי לביטולם במידת הצורך, חיישני לחץ אויר בגלגלים, מערכת בלימה אוטונומית, מערכת התראה על התנגשות חזיתית אפשרית, מותחן לחגורות הבטיחות מלפנים ומאחור ועוד. אביזרים ייעודים אלה הופכים את דגם הפקנטו לאטרקטיבי ביותר בכל הנוגע לתחום הבטיחות ונחשבים לנדירים למדי בקרב הרכבים המשתייכים לקטגוריה.
 
למי מתאים דגם הפקנטו?
קהל היעד הטבעי ביותר של דגם הפקנטו הוא ללא ספק קהל היעד הצעיר המחפש אחר רכב קטן מימדים, איכותי בביצועים וחסכוני בכל הנוגע לצריכת הדלק, אך התארים הרבים אותם הוא קטף במרוצת השנים מעידים על כך שלא רק צעירים חובבים את דגם הפקנטו והוא נחשב למבוקש ביותר גם בקרב משפחות צעירות הנדרשות לרכב בטיחותי עם תג מחיר זול, בקרב מבוגרים המחפשים אחר רכב נוח וקל לתפעול בתוך רחובות העיר הצרים ומחוצה לה וכמו כן בקרב יחידים המעניינים ברכב אמין המאפשר שליטה נוחה ויכולות דינמיות גבוהות. דגם הפקנטו בדורו השלישי מציג את צמרת טכנולוגיה הרכב העולמית ונחשב לאופציה הנכונה ביותר בהשוואה למתחרותיה לקטגורה לרבות הסוזוקי ספלאש, סקודה סיטיגו, פיאט פנדה, פולקסווגן אפ, שברולט ספארק ועוד.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש קיה פיקנטו, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
נטע
רכשתי פיקנטו ספורט לפני פחות משנה. מהיום השני הרכב מקרטע בעליות. השירות שקיבלתי היה מזעזע כבר Aמהרכישה. שלא לדבר על ...   [המשך..]
עמרם
רכב מצויין , מבחינת תמורה לשקל לא תמצאו רכב מוצלח יותר בקטגוריית המיני.Aרמת איבזור גבוהה ואיכותית מאוד. ...   [המשך..]
הגדרות נגישות