ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

יונדאי i10

image HYUNDAI
מחיר משוער: החל מ 59,900
שנות אחריות: 2 שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 21.2
יתרונות חסרונות
מאובזרת יחסית מנוע
ראות רועשת
מיתלים עיצוב
יונדאי i10
יונדאי i10
יונדאי i10
יונדאי i10
יונדאי i10
יונדאי i10 החדשה
 יונדאי i10 המיני האהובה ביותר בכביש הישראלי
אחד הדגמים הבולטים בקטגורית רכבי המיני הוא דגם ה - יונדאי i10 אשר נחשב לרכב קטן מימדים עם היצע מנועים בנפחים קטנים יחסית אך עם יכולות כביש גבוהות המאפשרות נסיעה נוחה ושימושית ביותר. הדור שני של דגם ה-i10 הוצג בשלהי שנת 2013 והציג שורה של שיפורים משמעותיים הכוללים תוספת ניכרת של כ-9 ס"מ באורכו של הרכב, עיצוב משופר, שדרוג ניכר באיכות החומרים, הגדלה משמעותית של רשימת האבזור ושופרו אלמנטים מכאניים רבים לרבות יחידות ההנעה ותיבות ההילוכים. לקראת סוף שנת 2016 הציגה יונדאי את דגם ה-i10 המחודש לאחר שעבר מתיחת פנים נוספת שתמקדה בפן העיצובי והעניקה לו מראה "קשוח" יותר כך שלא ניתן להתעלם ממנו על הכביש תוך הכנסת אלמנטים מעניינים גם אל תוך תא הנוסעים עם שילובי צבעים מרשימים. לא בכדי נחשב דגם ה-i10 לאחת ממכוניות המיני המוצלחות ביותר בשוק הישראלי שכן פונה הוא לקהלי יעד מגוונים ביותר החל מציבור הנהגים הצעיר, דרך נהגים מבוגרים המחפשים אחר מכונית איכותית ואמינה ועד למשפחות צעירות הנדרשות לרכב חסכוני ובטוח.

היצע מנועים איכותי לביצועי כביש יפים
דגם ה-i10 חולק את מירב המכלולים שלו עם דגם הפיקנטו של קיה וכך גם את יחידות ההנעה הזהות. מדובר על שני נפחים של יחידות הנעה, הגרסה הבסיסית בנפח של 1.0 ליטר בנזין בעלת 3 בוכנות המספקת 66 כוח סוס ומומנט עדין של 9.66 קמ"ג. מנוע זה מוצע לשיווק עם שתי סוגים של תיבות הילוכים, האחת ידנית בעלת חמישה מהירויות והשניה אוטומטית- טיפטרוניק הכוללת ארבעה הילוכים. יחידת המנוע הבסיסית בשילוב עם תיבת ההילוכים הידנית מציגה כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-14.9 שניות בלבד ואילו לגרסה האוטומטית ידרשו כ-16.8 שניות ארוכות. גרסת המנוע הגדולה יותר כוללת נפח של 1.25 ליטר בנזין המספקת 87 כוח סוס ומומנט של 12.2 קמ"ג. גרסת המנוע הגדולה יותר משודכת לתיבת הילוכים אוטומטית בלבד ומביאה להאצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-13.8 שניות 
 
איכות נסיעה עוצמתית מרשימה
כבר מרגע ההתנעה בדגם ה-i10 מתקבלת תחושה טובה למדי, מדובר ברכב שקט ביותר המספק נהיגה נוחה ונעימה מאוד ביחס למתחרותיה הרבות לקטגוריה, בעת נסיעה עירונית מתקבלת התנהגות נסיעה טובה ומרוסנת ביותר, היא הופכת למעט יותר דינמית ככל שמהירות הנסיעה עולה. המתלים בדגם ה-i10 מכויילים על הצד הרך שלהם, לעיתים מגבילים במידת מה, אך צולחים היטב בריכוך פגעי הכביש ומהמורות הדרך. מלאכת ההיגוי בדגם ה-i10 לעיתים מעט מעורפל, אך הדבר אינו פוגם כלל ביכולות הכביש ובזריזות התנועה. בעת נסיעה בינעירונית מציג דגם ה-i10 יכולות שיוט נהדרות אשר מתקבלות כבר ב-120 קמ"ש וכוללות נוחות מרבית.
 
נתוני צריכת דלק חסכוניים
הציפיה מרכב מיני דוגמת ה-i10 היא לנתוני צריכת דלק חסכוניים ביותר, והוא אכן לא מאכזב, בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים צריכת הדלק בשידוך לתיבת ההילוכים הידנית, עומדת על 21.2 ק"מ לליטר, בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק גובה יותר ועומדת על כ-15 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת, אך עדיין מדובר בנתוני צריכה חסכוניים ביותר. בשילוב עם תיבת ההילוכים האוטומטית נתוני צריכת הדלק הרשמיים עומדים על 16.6 ק"מ לליטר ובנסיעה בפועל עומדת צריכת הדלק על כ-13 ק"מ לליטר לערך בנסיעה משולבת ממוצעת. נתוני צריכת דלק טובים אלה מתקבלים הודות משקלו הנמוך של הרכב ולפעילותה הדינמית של היחידה המנועית אשר מכויילת להעברה נכונה של ההילוכים.
 
עיצוב מחודש עם נוכחות רבה
הדור היוצא של דגם ה-i10 התאפיין בעיצוב קופסתי, רבוע ומשמים במידה רבה, הדור החדש והעדכני זכה לשלל שדרוגים עיצוביים שהפכו אותו לדינמי וצעיר הרבה יותר במסגרתם נעשתה הגדלה ניכרת של 9 ס"מ ובכך הפכה היא לאחת המכוניות הגדולות בקטגוריה. בקדמת הרכב התווסף גריל קדמי מרשים, הוחלפו יחידות התאורה לתאורת לד שנועדה לעבודה ביום והוחלף הפגוש לחדש. בצידי הרכב נעשתה מלאכת עיצוב מחודשת עם חישוקי סגסוגת מתקדמים בקוטר של 14 אינץ' ובחלקו האחורי חודדו הזויות האחוריות והוגבה מעט מיקומה של הדלת האחורית. בהשואה לרכבי מיני אחרים נחשב דגם ה-i10  למעט גבוה מהמקובל, דבר המשפר משמעותית את זוית הראיה של הנהג אך מנגד מקשה על הכניסה לרכב, בעיקר לנוסעים מבוגרים.
 
תא נוסעים מרווח ופרקטי
תא הנוסעים בדגם ה- יונדאי i10 עומד בקנה אחד עם יתר מתחרותיה לקטגוריה בכל הנוגע לגודל ומרווח, הוא מאפשר ישיבה נוחה של שני מבוגרים עם מרווח מספק לברכיים. בעיצובו של תא הנוסעים ניכר שנעשתה הנדסת אנוש מודרנית אשר כוללת שימוש בחומרים מוצקים ברובם, דיפוני הדלתות נצבעו בגוונים בהירים, הקונסולה המרכזית קלה וברורה מבחינה תפעולית במרכזה מוצב מסך מגע בגודל של 7 אינץ' וריפודי המושבים עוטרו בשלל עיטורים קוסמטיים מעניינים. תא המטען סביר בגודלו, כולל נפח של 252 ליטר ומאפשר העמסה נוחה של ציוד רב לרבות עגלות ילדים ומזוודות, תא המטען ניתן להגדלה משמעותית עם קיפולה של שורת המושבים האחורית.
 
רמות אבזור מעניינות
בדומה לשאר הרכבים המשתייכים לקטגוריה, אשר רשימת האבזור המוצעת בהם לרוב נמוכה ביותר וכך גם דגם ה-i10. דגם ה- i10 משווק בכ-4 רמות אבזור שונות, הרמה הבסיסית ביותר כוללת אבזור מועט למדי אשר מסתכם בכ-2 חלונות חשמליים בלבד. רמת האבזור הבכירה ביותר אשר קרויה Supreme, כוללת רשימת אבזור מרשימה יותר ובכללה חישוקים קלים, דיבורית בלוטוס, ציפויי עור מרשימים לידית ההילוכים ולהגה המשפרים במידה רבה את נראות הרכב ועוד שלל תוספות שהופכות את הנסיעה בדגם לחוויתית הרבה יותר. עלותה של חבילת האבזור העשירה ביותר אינה גבוה ונחשבת למשתלמת ביותר ביחס לרכיבים אותם היא כוללת.
 
רמת בטיחות מרשימה
בדומה לכלל הדגמים של יצרנית הרכב הקוראנית, גם דגם ה-i10  זכה לציונים יפים בהחלט במבחני הריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר של EuroNcap ובכללם ציון של 4 כוכבי בטיחות, ציון של 80% בסעיף ההגנה על ילדים, ציון של 71% בסעיף ההגנה על הולכי רגל וציון של 79% בסעיף ההגנה על מבוגרים. בנוסף מאובזר דגם ה-i10 בשלל אביזרים ותוספות ייעודיות לתחום הבטיחותי לרבות מערך בן 6 כריות אויר עם מתג ייעודי לביטולם, חיישני לחץ אויר בגלגלים, שלל מנגנוני עזר לבלימה במצבי חירום ועוד שלל תוספות שהופכות את הנסיעה לבטוחה הרבה יותר.
 
יתרונותיו הברורים של דגם ה-i10
דגם ה-i10  נהנה משורה ארוכה של יתרונות ממשים על פני מתחרותיו הרבות לקטגוריה לרבות דגמי הסקודה סיטיגו, קיה פקנטו, שברולט ספארק, סוזוקי ספלאש, סיאט מי ועוד, יתרונות אלה באים לידי ביטוי בשלל אלמנטים לרבות בגודלו האופטימלי שמחד אינו מקשה על התמודדות בין כבישי העיר הצרים והחניות הדחוקות ומאידך מאפשר ישיבה נוחה ומרווחת עם יכולת אחסון גבוה, רמת אבזור נדיבה וכמובן, תג מחיר אטרקטיבי ביותר אשר מתחיל מ59.990 ₪ לדגם ה-1.0 ליטר ידני ברמת האבזור הנמוכה ועד לסכום של 79,900 ₪ לדגם ה1.25 ליטר אוטומט ברמת האבזור הבכירה ביותר. דגם ה-i10 נחשב לרכב המושלם לקהלי יעד מגוונים וכמעט כל נהג עירוני יוכל למצוא בה את הייתרונות המשמעותיים אותם היא מציעה.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש יונדאי i10, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
נעמה
רכב מצויין וחסכוני. ...   [המשך..]
אלי רייכל
יש לי את הדגם הידני וזה תענוג.ממליץ לכולם ...   [המשך..]
הגדרות נגישות