נסיעת מבחן בתנאים משתנים ליונדאי i10
ה-i10, שהגרסה השנייה של הוצגה על ידי יצרנית הרכב יונדאי בשנת 2013 זוכה מזה זמן רב להצלחה אדירה ולשוק רחב היקף, היא מצויידת במנוע 1.0 ליטרים בעל 3 צילנדרים המספק כ-66 כוח סוס או במנוע גדול יותר של כ-1.24 ליטרים בעל 4 צילנדרים המספק 87 כוח סוס. המנועים משודרים לתיבת 4 הילוכים אוטומטית או לתיבת 5 הילוכים ידנית. הi10 משווקת בגרסאות אבזור שונות כשהבכירה מבינהם היא גרסת האינספייר הכוללת חלונות חשמליים, מראות צד חשמליות, מערכת בקרת אקלים ותאורת יום כסטנדרט.
מראה מודרני מעודכן איכותי ויעיל
מבחן דרך לנסיעה בינעירונית
אחת השאלות המובילות בעת נסיעה באחד מדגמי המכוניות המשתייכות לסגמנט המכוניות הקטנות היא האם היא תעמוד בעליות חדות ובתנאי דרך קשים ומהי מידת איכות הנסיעה. מבחן דרך מסוג זה נערך לאחרונה ליונדאי i10 שעמדה בו בהצלחה יתרה. ה-i10 הצטיינה בנסיעה ארוכת תווך, היא הרבתה להאיץ וספקה ביצועי כביש נעימים למדיי, אומנם קולו של המנוע נשמע גם בתוך תא הנוסעים, אך היא צלחה עליות שרבות לפניה נכשלו בהן במהירות יפה למדיי של כ-100 קמ"ש. נסיעה מחוץ לעיר הוכתרה כהצלחה, מושבי הרכב הנוחים עשו את העבודה וסיפקו רוגע גם בנסיעה ארוכה.
יכולות נהדרות בתנאי כביש משתנים
נסיעה איכותית ורגועה
נסיעה ארוכה ב-i10 בדרכים בינעירוניות ארוכות הוכתרה כהצלחה, מושבי הרכב הנוחים עשו את העבודה וסיפקו רוגע גם בנסיעה ארוכה. ה-i10 הוכיחה עצמה כשקטה למדיי ביחס למכוניות מיני אחרות שאינן צולחות את משימת בידוד הרעשים לפנים הרכב. ה-i10 אומנם צרה וקטנת מימדים אך ישיבה במושב האחורי מגלה נוחות רבה, בצידי הדלתות תאי איחסון רבים ומרווח ראוי לרגליים.
ביצועי כביש ראויים ונעימים
בעת ביצוע מבחן הדרך התגלה המנוע במלוא תפארתו, הוא סיפק ביצועי כביש סבירים בהחלט, הן בגרסה הידנית והן בגרסה האוטומטית. ייתרון נוסף שרשמה לעצמה ה-i10 הוא צריכת דלק נמוכה למדיי, בגרסה הידנית נרשמה צריכת דלק נמוכה של כ-13 ק"מ לליטר ואילו בגרסה האוטומטית נרשמה צריכת דלק של כ-13.5 ליטר לקילומטר בבמוצע. פער מינורי זה מייחס ייתרון של ממש לגרסה האוטומטית
>>> לחץ כאן לפרטים על -
יונדאי
>>> לחץ כאן לפרטים על -
יונדאי i10