יונדאי השיקה באופן רשמי את הדור השני של מכונית המיני המוצלחת שלה, הדגם עבר שינוי עיצובי מרשים וזכה לתא נוסעים חדש ומשופר לעומת הדגם היוצא. המנועים של הדגם נשארו בנפחים 1.0 ו-1.2 ליטר אך מיונדאי נמסר שאלה חסכוניים יותר כמו כן ניתן לומר שגם רמת האבזור של הדגם שופרה. האם תצליח
יונדאי i10 לאיים על מובילת הקטגוריה
קיה פיקנטו? יכול מאוד להיות.
יונדאי i10 החדשה - מעוצבת יותר
מידות גדולות יותר לדגם החדש
מכוניות המיני הצליחו לזכות בשנים האחרונות לפופולריות רבה הרבה בזכות גודלן הקטן המתאים להתנהלות עירונית ולמציאת חנייה גם בעיר הצפופה ביותר. מעצבי יונדאי הבינו את כל זה אך בכל זאת הגדילו מעט ה i10 החדשה הדגם החדש הוא ארוך יותר ב-8 ס"מ, רחב יותר ב 6.5 ס"מ ובסיס הגלגלים גדל רק במעט. המידות החדשות והגדולות יותר יכולות להביא לרכב פופולריות גבוהה יותר מהדגם היוצא והנוחות של כלל הנוסעים בוודאי תעלה.
תא מטען גדול יותר
גם תא המטען של יונדאי i10 גדל קצת וכעת הוא בנפח של 252 ליטרים, סוחבים הרבה יותר ציוד? עם הi10 החדשה ניתן לקבל 1,046 ליטרים של שטח טעינה בעת קיפול המושבים האחוריים. הנוחות של הדגם החדש ככל הנראה תהיה גדולה יותר ותזכה להצלחה מרשימה כשתיכנס לשיווק.
יוטיוב1
עיצוב חיצוני צעיר יותר
ההצלחה הגדולה של קיה פיקנטו בתור מלכת הקטגוריה בישראל הייתה בזכות העיצוב החיצוני ורמת האבזור של הרכב. אם מסתכלים על שני הפרמטרים הללו ניתן לומר שיונדאי i10 החדשה אינה נופלת מהמלכה. העיצוב החיצוני של הדגם זוכה לקווי מתאר עגולים יותר מהדגם היוצא עם תחושה מעט חצופה יותר ומעוצבת יותר. אך השדרוג המשמעותי הוא בתא הנוסעים של הדגם, מיונדאי נמסר שאיכות החומרים שופרה וכלל המערכות שונו וחודשו בדגם זה.
תא נוסעים משופר ל i10
אבזור של מכונית משפחתית
רמת האבזור של יונדאי i10 שופרה משמעותית ותשווק עם מערכת בקרת שיוט, דיבורית בלוטות', שליטה מההגה על מערכת השמע, מראות צד עם קיפול חשמלי ובקיצור רמת אבזור שלא תבייש גם מכונית משפחתית המשווקת בעולם. חשוב לציין שכלמוביל אינה מחויבת להביא את הרכב עם רמת הגימור הגבוהה ביותר וייתכן שכאשר הדגם יגיע לישראל הוא יהיה עם רמת אבזור שונה ממה שהוצגה אתמול בתערוכה.
מנועים חסכוניים יותר לi10 החדשה
מבחינת המנועים אין הרבה תחת השמש פרט לעובדה שמיונדאי נמסר שהמנועים עברו שיפור בכל הנוגע לצריכת דלק ואלה יהיו חסכוניים יותר ממה שהיו בעבר הודות למערכות מתקדמות כמו עצור וסע הדואגת לדומם את המנוע בזמן עצירה ומדליקה אותו מחדש בעת הרמת הרגל מדוושת הבלם. בשורה התחתונה, אנחנו במערכת אוטו1 די התרשמנו מהמיני המחודשת של יונדאי ואנחנו כבר מחכים להגעתה לישראל שככל הנראה יהיה לקראת אמצע השנה הבאה.
מה אומרים ברשת על יונדאי i10?
רוני מאתר Carz כתב:" קטן נח חסכוני ביצועים מספקים ביותר על אף הגודל שלו, אני חושב שהרכב מצוין למשפחות קטנות שרוצות לחיות בכיף ולא הוצאות גבוהות על פינוקים מיותרים, אין רכבים קטנים כל כך שעושים ביצועים כאלו במחיר כזה מכל הבחינות, מחיר הרכב, הדלק, הביטוח, והתיקונים. " |
יריב כתב אצלנו באתר:"יש ברשותי יונדאי i10 כבר שנה וחצי פחות או יותר וזה פשוט רכב מצוין! אני עובד בהוד השרון ומתגורר בתל אביב והנסיעה ברכב חוסכת לי מאות שקלים בדלק! המנוע הקטן בנפח של אלף ליטר נוח ולטעמי לא צריך יותר." |
יאני מקארפורומס כתב:"רכב סביר שיפתיע אותך גם מחוץ לעיר בנסיעות במהירות מתונה.
אמין יחסית אך אינו מיועד למישהו שרוצה לקרוע את העיר עם רכבו כי מה שיקרה זה שתקרע את הרכב עם עירך."
|
למידע נוסף על יונדאי i10 לחץ כאן