יונדאי הקוריאנית, החליטה לקבל את שנת 2016 עם שדרוג קל לרכב המנהלים של היצרנית. אמנם מדובר, מבחינה חיצונית, בשינויים קוסמטיים בלבד, ועיקר השדרוג בוצע בגזרה הטכנולוגית, אך בעזרת השיפורים האלה יונדאי מצעידה את הג'נסיס צעד נוסף לקראת הובלת סגמנט המנהלים. למרות שהג'נסיס מיועדת בעיקרה לשוק האמריקאי, היא עושה את צעדיה באיטיות לעבר השוק האירופאי.

יונדאי ג'נסיס החדשה- בקרוב גם באירופה
עולם חדש של יונדאי
יונדאי כבר הוכיחה לנו, בעזרת הדגם החדש של ה
יונדאי i40, הלוא היא הסונטה, מה היא מסוגלת לעשות בכדי להציב עצמה בראש סדר העדיפויות של לקוחות סגמנט המנהלים. כעת היא עושה שינויים משמעותיים גם בג'נסיס, שאמנם מבחינה חיצונית נראים מזעריים וקוסמטיים בלבד, אך עיקר השינוי 'הוזרק' לגזרה הטכנולוגית של הרכב.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את
תקנון האתר
שינויים חיצוניים
כאמור, אין הרבה שינויים בתחום העיצוב החיצוני של הג'נסיס, מלבד מערכות תאורת לד בחזית שמשולבים היטב עם הגריל הגדול שמונח בניהם, שדיי מזכיר את הקרייזלר C300. בנוסף לפנסי הלד, מערכת התאורה משולבת גם בקסנון שתעניק לבעלי הרכב ראות טובה יותר התנאי דרך קשים. מעבר לכך וכמצופה מרכב מנהלים מפואר, מערכת התאורה תהיה אדפטיבית וכך גם מצוידת בחיישני גשם. מתחת למערכת תאורה הראשית, מונחים להם שורה של נורות לד המתפקדות כתאורת ערפל. חוץ מזה, את הג'נסיס מעטר גג פנורמי כפול, מערכת ניווט לוויני מובנית, כמו כן גם מערכת שמע איכותית, בקרת שיוט אדפטיבית ושאר טכנולוגיות הנדרשות לרכב מסוג כזה.

הבדלים קוסמטיים בלבד ביחס לדבם הנוכחי
שתי גרסאות לג'נסיס
יונדאי תציע את הג'נסיס בשתי גרסאות, כאשר גרסת הבסיס בעלת אבזור צנוע יחסית ומצוידת במנוע V6 בנפח 3.8 ליטר. הגרסה השנייה, המאובזרת יותר, היא זו שזכתה לרוב העדכונים האמורים. הגרסה מציע מנוע V8 בנפח 5.0 ליטר המצויד בהספק מרשים ביותר של 420 כוחות סוס ו 52 קג"מ. בניגוד לדגם הנוכחי של הג'נסיס, לא תהיה אפשרות לקבל את המנוע המוגדל עם אבזור בסיס. מחירה של גרסה זו יחל מ- 53,850 דולרים, לעומת 51,000 דולרים בג'נסיס הנוכחית.

עולם חדש של יונדאי