ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

ב.מ.וו X4

image BMW
מחיר משוער: 355,500 - 482,500
שנות אחריות: שלוש שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 0
יתרונות חסרונות
עיצוב שדה ראיה
יוקרה ישיבה אחורית
איכות חומרים מחיר
ב.מ.וו X4
ב.מ.וו X4
ב.מ.וו X4
ב.מ.וו X4
ב.מ.וו X4
ב.מ.וו X4
ב.מ.וו X4 - רכב פנאי יוקרתי ומפואר
הצלחה היא שם המשחק, וזה ללא ספק המוטיב שהביא את יצרנית רכבי הפאר ב.מ.וו להשיק במרץ 2014 את דגם ה- X4 המרשים אשר הינו למעשה גרסה מוקטנת של אחיו הגדול, דגם ה X6, תוך שימוש באלמנטים מובהקים מאחיו הקטן, דגם ה- X3ובכך למעשה שיחזרה היא את ההצלחה הרבה שהתקבלה מהדגמים האחרים תוך התאמת הרכב לדרישות השוק. דגם ה- X4 משתייך לקטגוריית רכבי הפנאי היוקרתיים במרכב קופה בעל גג דינאמי המשתפל לאחור אשר מעניק לו מראה ספורטיבי, צעיר ומעניין מאוד לעין באופן אשר יוצר נוכחות עוצמתית על גבי הכביש. המבנה הייחודי של דגם ה- X4 מקשה עליו במידה בלתי מבוטלת בכל נושא השימושיות והנוחות, אך עדיין מאפשר הוא ישיבה סבירה של 5 נוסעים מבוגרים, הוא כולל רשימת אבזור עשירה ומפנקת ביותר והיצע יחידות הנעה מרשים ביותר. אלמנט נוסף עימו מתמודד דגם ה- X4 מתייחס לתג המחיר בוא הוא משווק אשר מתחיל מ-350,000 ש"ח ועולה עד ל-395,000 ש"ח ובכך נחשב הוא ליקר יותר במידה משמעותית מיתר הדגמים המתחרים לרבות דגם ה-Q5 של אודי או דגם הGLC של מרצדס.
 
היצע יחידות הנעה חזק ביותר
בעוד שבאירופה משווק דגם ה- X4עם היצע יחידות הנעה מגוון ורחב ביותר, למחוזותינו הגיע הוא עם שלוש גרסאות מנוע בלבד, אך כולן נחשבות לפסגת היצירה של עולם הרכב בכללותו. יחידת ההנעה הראשונה כוללת מנוע בנפח של 2.0 ליטר טורבו בעל 4 צילנדרים ו-16 שסתומים המשווקת בשתי גרסאות הספק, הגרסה הבסיסית בעלת הספק של 184 כוח סוס המתקבלים כבר ב-5,000 סל"ד ומומנט מרבי ששל 27.5 קמ"ג ב-1,250 סל"ד ואילו הגרסה הגדולה יותר כוללת הספק של 245 כוח סוס. יחידת ההנעה השלישית כוללת מנוע דיזל, גם הוא בנפח של 2.0 ליטר עם הספק של 190 כוח סוס עוצמתיים ביותר. שלושת גרסאות המנוע משודכות לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בעלת שמונה מהירויות אשר נחשבת לטובה והמתקדמת ביותר שמציע תעשיית הרכב כיום ולמערכת הנעה כפולה xDrive בעלת אפשרות להעברה של 100% מומנט בין הסרנים בהתאם לצורך הנדרש.
 
נתוני צריכת דלק צפויים
אם חיפשת רכב חסכוני בצריכת הדלק, ב.מ.וו X4 הוא וודאי אינו הכתובת, אך ביחס לנפחי המנוע ועוצמותיו הגבוהות ביותר ניכר כי צריכת הדלק סבירה לכל הדעות וזאת לאור קיומן של מערכות מתקדמות במפרט הרכב לרבות מערכת העצור וסע שתפקידה לדומם את פעולת המנוע בזמן עצירה מוחלטת של הרכב וכן רמת איכותה הגבוה של תיבת ההילוכים אשר יוצרת העברה מתוזמנת של הילוך ללא משיכה מיותרת. על פי נתוני היצרן עומדת צריכת הדלק של הדגם על 13.7 ק"מ לליטר בגרסאות הבנזין, בעוד שבזמן נסיעה בפועל נרשמו נתוני צריכת דלק גבוהים יותר אשר נעים בין 7.5 ל-9 ק"מ לליטר, אך עדיין מדובר נתוני צריכה סבירים. גרסת הדיזל כצפוי, חסכונית אף יותר ומציגה נתוני צריכת דלק טובים למדי.
 
נתוני נסיעה מובילים 
על איכות הנסיעה המתקבלת בדגם ה- X4 קטף הוא שבחים רבים ביותר, מלאכת בידוד הרעשים נעשת באופן מושלם, המנוע מגיב בצורה מיידית לכל דרישה ותיבת ההילוכים מדוייקת להפליא, יוצרת העברה חלקה לחלוטין של ההילוכים. מלאכת ההיגוי של הדגם הנחשבת לטובה ומדוייקת וזאת בזכות המשקל הטוב ורדיוס הסיבוב הגבוה, על ידי כך מתאפשר נהיגה דינמית מרשימה ואחיזת כביש גבוה ביותר. המתלים בדגם, נחשבים לחיסרון מינורי וזניח של הדגם שכן מכויילים הם על צידם הנוקשה ביחס למקובל בקטגוריה ועל כן מתקשים הם במידה מסויימת בשיכוך שיבושי הדרך, הדבר משתפר ככל שמהירות הנסיעה עולה ומיושבי הרכב נחסכים כמעט לחלוטין זעזועי הכביש הרבים. בנוגע לנסיעות בתנאי שטח, חרף העובדה שמדובר בג'יפון, עדיין לא מדובר בכלי המסוגל לנסיעה בתנאי שטח קיצוניים, אך ייצלח הוא בקלות נסיעות בדרכי עפר או כבישי כורכר למינהם.
 
עיצוב חיצוני מרשים ויוקרתי
בעיצובו החיצוני של דגם ה- X4 עשו מעצביו שימוש באלמנטים רבים המוכרים וידועים מהיצע הדגמים הקיים של היצרנית, כך לדוגמא חזית הרכב דומה ביותר לדגם ה- X3 בכללו פתחים תחתיים צידיים גדולים ביותר ופנסי לד מרשימים ואילו חלקו האחורי לקוח מהעיצוב האופייני לרכבי סדרה 4 של היצרנית אשר כוללים לרוב גג קופה המשתפל אחורינית. פרופיל הרכב מקורי ושונה משמעותית מאחיו הרבים, הנקודה הגבוה ביותר של הרכב מצויה מעל לנהג ומשם משתפך הוא בחדות רבה אשר יוצרת לו זנב מקורי וחדיש.  מימדיו מכובדים ביותר ועומדים על אורך בן 467 ס"מ, רוחב בן 188 ס"מ, גובה של 162 ס"מ ובסיס גלגלים בן 261 ס"מ. בכל מקרה המראה הכללי המתקבל מדגם ה- X4 נחשב למרשים ועוצמתי ביותר באופן שאינו מאפשר התעלמות ונוכחותו היא עוצמתו הרבה.
 
תא נוסעים מעוצב ברמה גבוה
בעיצובו של תא הנוסעים בחרו בב.מ.וו לוותר על שינויים משמעותיים והשאירו את העיצוב האופייני לכלל רכביה של היצרנית כמוביל. איכות החומרים מהם מעוצב תא הנוסעים הינו באיכות וברמה הגבוה ביותר כוללת חומרים נעימים מאוד למגע, הנדסת האנוש מרשימה ביותר ובכלל זה כלל המתגים וכפתורי התפעול ממוקמים היטב בצורה המאפשרת שימוש נוח וקל וכך גם תנוחת הישיבה הגבוה המספקת לנהג תחושת ביטחון עליונה ממרום מושבו. סביבת הנהג לרבות הקונסולה המרכזית, הדשבורד הקדמי וההגה צבועים בצבע שחור המעניק לה מראה קלאסי ויוקרתי להפליא. לוח המחוונים נעדר אמירה עיצובית ייחודית אך משתלב היטב עם מחשב הדרך והשעונים השונים המוקפים בטבעות אלומיניום יפות ביותר. בעת נסיעה בחשיכה מוארים כלל הכפתורים והמתגים בצבע כתום אדמדם בוהק אשר יוצרים תחושת עוצמה וכוח רב. בכל הנוגע למרווח שבתא הנוסעים, על אף המבנה הדמוי קופה של הדגם, מתקבל מימד טוב למדי, המרווח במושבים הקדמיים מצוין, ואילו בספסל האחורי פחות, שכן נעשתה הקרבה לטובת העיצוב, אך אין הדבר פוגם מרווח הברכיים והכתפיים. תא המטען מציע נפח בלתי מבוטל לנוחות שימוש טובה וגבוה עם נפח של 500 ליטר סך הכל.

רמת אבזור ובטיחות גבוה ומהנה ביותר לשימוש
כיאה לרכב יוקרתי דוגמאת דגם ה- X4 מצוייד הוא ברשימת אבזור מכובדת ביותר אשר משפרת ומייעלת במידה ניכרת את איכות הנסיעה ברכב, רשימת האבזור המשווקת ברובה כסטנדרט כוללת, בין היתר, שקעי אודיו מתקדמים, מושבים ומראות המתכווננים חשמלית, דיבורית בלוטוס מתקדמת, מערכת מולטימדיה מקורית איכותית ביותר, מושבי עור איכותי, גג שמש מרשים, פתיחת הרכב והתנעתו ללא שימוש במפתח פיזי, חישוקים מוגדלים בקוטר של 18 אינץ' עם צמיגי אל תקר מתקדמים, מערכת בקרת אקלים מפוצלת ועוד. בנוסף מצוייד הרכב בשלל מערכות הנוגעות לרמת הבטיחות הגבוה שבנסיעה ברכב ובכלל זה חיישני חניה בקדמת הרכב ובחלקו האחורי, מערכת בקרת שיוט מתקדמת, מערך בן שש כריות אויר, מערכת בקרת יציבות ועוד.  ציוניו של הדגם במבחני הבטיחות בהתאם לתקן המחמיר של Euro NCA טרם פורסמו, אך ביחס לרמת הבטיחות של כלל רכבי היצרנית, ניכר כי מדובר ברכב בטיחותי ויציב להפליא.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש ב.מ.וו X4, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
עד כה לא נרשמו חוות דעת
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות