רבים שואלים את אותה השאלה, האם מדובר ב"עליית מדרגה" של גרסת 2 הדלתות של סדרה 3? או שבאמת מדובר בחידוש מוחלט ובגרסה ספורטיבית לסדרה 4. בשורה התחתונה, ההבדלים רבים והמידות שונות באופן משמעותי. בסיס הגלגלים גדל וכך גם אורך המרכב. מדובר בשינויים שנועדו לשפר את הנוחות והפונקציונליות אך מצד שני מרכז הכובד כאן הוא הנמוך ביותר מכל הסדרות. 
ב.מ.וו סדרה 4 - i435
ב.מ.וו סדרה 4 - i435

נתונים
יחידת המנוע בתצורת V  עם המסורת החדשה של ב.מ.וו – מגדש כפול המפיק 306 כ"ס. המומנט גם כן גבוה – 41 קג"מ. תיבת ההילוכים היא התיבה האוטומטית בעלת 8 ההילוכים של ב.מ.וו. כמובן שמדובר בהנעה אחורית עם מערכת אלקטרונית למצבי קיצון שמדמה את הדפרנציאל מוגבל ההחלקה בעזרת מערכת בקרת האחיזה החדשה.

פנים
סדרה 4 מפנקת עד הסוף עם מרחב פנימי גדול מאוד ואיכות חומרים מעולה כמו שב.מ.וו יודעים לתת. הדלתות טיפה כבדות וקשות להזזה אבל מעבר לזה אכן מדובר ברכב מפנק עם סביבת נהג מרשימה שמציעה פשוט הכל מחיבורים לכל דבר אפשרי ועד למערכות אלקטרוניות חדשות ושליטה מלאה מההגה, כולל על בקרת האקלים. תא המטען גדול מאוד ופונקציונלי למרות שמדובר במרכב קופה.
יוטיוב1
כיף אמיתי
מעבר לנתוני המנוע, עיצוב הפנים המפנק (שוב,למרות שמדובר בקופה) ועיצוב החוץ החדשני עם הגריל המאיים. מדובר במכונת כיף אמיתית עם יציבת כביש מדהימה(!) . תגובות המנוע מהירות מאוד והכוח הזמין לא נגמר באף שלב. צמד המגדשים עובד חזק ככל שתלחצו על דוושת הגז . רק על הסאונד של המכונית הזאת אפשר לכתוב כתבה שלמה. בקיצור, מתאים מאוד למי שיש כמעט חצי מליון ש"ח לקניית רכב.
מאמרים נוספים אודות ב.מ.וו:
BMW סדרה 4 החדשה בישראל,
רכבי יד שנייה של BMW
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר