הגרסה החדשה עושה קאמבק למנועים הקטנים יותר שעבדו קשה בדגמים הראשונים ומשאירה בהיסטוריה את ה-V8 4.0 מהדגמים האחרונים. כנ"ל לגבי מרכב של 4 דלתות שהוצע בעבר . המנועים החדשים מצויידים בזוג מגדשי טורבו שעושה עבודה מצויינת ודואג שההספק גבוה יותר מהגרסה הקודמת. משקל הרכב נמוך מעט מהגרסה הקודמת וישנה אופציה להמיר את הגיר הידני בעל ששת ההילוכים, בגיר אוטומטי רובוטי עם מצמד כפול ו-7 הילוכים.
ב.מ.ב מפתיעים עם עיצובים וביצועים חדשים
ב.מ.ב מפתיעים עם עיצובים וביצועים חדשים

מנוע והנ(א)ה אחורית
מה שמאפיין מנועים בנפח בינוני ומנועים מוגדשים בפרט היא מהירות תגובה אבסולוטית וכוח זמין שלא נגמר באף סל"ד. קחו את הנתון הזה יחד עם הנדסת אנוש מדהימה, מערכת יניקה פליטה שלא ברא השטן וסאונד שעושה לנו פרצוף מתלהב. 431 כוחות סוס של הנאה אמיתית ומומנט גבוה שלא נגמר.  4.3 שניות יקח לכם להגיע מעמידה למאה קמ"ש. עוד קצת לחיצה על הגז ותגיעו להגבלה האלקטרונית אם הכביש לא יגמר לכם(250 קמ"ש). יחס סנסציוני של 3.5 ק"ג לכל כוח סוס שמפיק המנוע מביא את ה-M  לשמור על שמה הטוב.
יופי עוצמתי
יופי עוצמתי

עיצוב עוצר נשימה
אנחנו מבטיחים לכם שאפילו חברה שלכם לא תוכל להפסיק להסתכל אם היא תראה את ה-M  עוברת בכביש. כמו תמיד ידעו ב-ב.מ.וו לאורך השנים לתת לרכב הזה עיצוב מדהים ולא מוגזם מידי עם שלל רמיזות שמדובר במפלצת מסוכנת . אין לנו הרבה מילים להוסיף על העיצוב, פשוט כנסו לוידאו ותבינו מה זאת אומנות.
עוד מעט מגיעה לישראל
עוד מעט מגיעה לישראל

בישראל בקיץ 2014
טוב אז ניתן לכם עוד קצת מידע שיעשה לכם עוד קצת חשק. בגלל שקצת בעייתי לנהוג ב-250 קמ"ש באבן גבירול, יש לכם כפתור "smokey burnout" שדואג שתוכלו לעשות מקסימום דאווין ביציאה מהרמזור. אם תרבו להשתמש בכפתור הזה תאלצו לבקר די הרבה בפנצ'ריה ולהחליף צמיגים לעיתים קרובות.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר