לפני כחצי שנה נחתה בארץ הקודש המכונית הקומפקטית של ב.מ.וו. כעת, היצרנית הגרמנית דואגת לשלב את המנוע החדש שייצרה גם בדגם הזה. ב.מ.וו סדרה 1 נפרדת מהמנוע הישן שהכילה, ה- 1.6 ארבעה צילינדרים ומקבלת בחיוך רחב את המנוע בעת שלושה הצילינדרים בנפח 1.5 ליטר, אותו פגשנו לראשונה במיני קופר החדשה.

ב.מ.וו סדרה 1 החדשה. מכונית חדשה, מנוע חדש
שלושה צילינדרים גם בישראל
ב.מ.וו ישראל החלה לשווק את הסדרה 1 בעלת המנוע עם השלושה צילינדרים החדש של היצרנית. למעשה, הסדרה 1 היא הרכב הראשון בקטגוריית הקומפקטיות- פרמיום שזוכה למנוע בעל שלושה צילינדרים. אין כמעט הבדל בין המנוע החדש של ב.מ.וו סדרה 1 לבין זה שהכיל את הדור הקודם. המנוע החדש מביא איתו 136 כוחות סוס ומומנט של 22.4 קג"מ. מה שכן, המנוע החדש אמור להביא שיפור בצריכת הדלק עם נתון של צריכה משולבת של 19.2 ק"מ לליטר בנזין.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את
תקנון האתר
רמות אבזור ומחירים
למרות השינוי המרשים הזה שהיצרנית הגרמנית מציגה עם הב.מ.וו סדרה 1, גם מבחינת רמת האבזור והפאר אין הבדל לעומת הדגם בעל המנוע 1.6 ליטר שלושה צילינדרים. הגרסה הבסיסית של הב.מ.וו סדרה 1 החדשה תימסר בתמורה ל 180,000 ₪, ואילו הגרסה המפוארת של הרכב- גרסת 'לקשורי' תימסר בתמורה ל 205,000 ₪. שני הגרסאות נשארו זהות, מבחינת הביצועים, כמו הדגם הקודם, עם זינוק ממצב עמידה ל 100 קמ"ש ב 8.7 שניות ומהירות מרבית של 210 קמ"ש.

136 כוחות סוס ומומנט של 22.4 קג"מ
לסיכום
אפשר לסכם את הדברים לשני כיוונים. מצד אחד, אפשר לומר שביחס ליצרנית רכבי פרמיום, ב.מ.וו קצת חרגו מהאתוס הזה. הם ייצרו רכב "עממי" ביחס לשאר הדגמים שאמור להיות נגיש גם לעמחה ישראל, אך המחיר עדיין לא מאפשר זאת. מצד שני, כשיצרנית רכבי פרמיום יוצאת בצעד של השקת רכב "רגיל" שמכוון לחובבי המותג שפחות יכולים, מבחינה כלכלית, לרכוש את אחד מהספינות הדגל של היצרנית ולקבל בתמורה לכסף שלהם רכב עם כל האלמנטים של 'פרמיום', שכעת הוא גם חסכוני יותר בצריכת הדלק, אפשר לומר שב.מ.וו הצליחו באיזשהו אופן להגיע גם לאנשים הפשוטים.

ב.מ.וו סדרה 1 החדשה- 180,000 ₪, הגרסה המפוארת- 205,000 ₪