מחירי הדלק בעולם נמצאים על סוג של נדנדה. לפעמים המחירים עולים ולפעמים הם יורדים. כמובן שהמחיר של הדלק תלוי במחיר חבית נפט, שזה תלוי ברמת הביקוש לתוצר הגולמי. בנוסף למחירים המתנדנדים של הדלק, קיימת הקשחה משמעותית בהיתרי פליטת המזהמים. מה שמביא את ה
יצרניות למצוא חלופות מעבר למנועים העומדים בתקן החדש.

ב.מ.וו יוצאת במתפרצת חשמלית
ב.מ.וו יוצאת בצעד מהפכני
היצרנית הגרמנית, אחת המובילות בעולם הרכב כמעט בכל קטגוריה שאפשר למדוד את העולם הזה, יוצאת ב"מתפרצת" שקוראת תיגר על היצרניות המתחרות.
ב.מ.וו החליטה שתוך עשור אחד בודד, היא תביא את כל דגמיה גם בגרסה
חשמלית. כמובן שמכל הסיבות שצוינו למעלה, הסיבה העיקרית היא התקנות המחמירות, אך אולי מדובר גם בתחילתו של עידן חדש.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את
תקנון האתר
תקנים מחמירים במיוחד
כיום, כל יצרנית רכב מחויבת לעמוד באי אילו תנאים ובתקנים מחמירים במיוחד, המגבילים את ההיתר של פליטת המזהמים הממוצעת של כל רכב. חישוב התקן המותר, נעשה על סמך פליטת מזהמים משוקללת של כל הדמים של אותו יצרן. מה שאומר, שכל תקן משויך באופן בלעדי לכל יצרנית. למעשה, המדד הזה מטיב ליצרניות מכיוון שלחלק נכבד מהן יש דגמי פאר, SUV וכדומה שזוללים דלק ופולטים מזהמים יותר מאשר הדגמים העירוניים והקטנים של אותה היצרנית, כך שנוצר קיזוז בין הדגמים.

הראשונה שתקבל גרסת PHVE היא הסדרה 3
הגבלות וסעדים
מצד שני, לא לכל היצרניות יש רכבים קטנים שיכולים לאזן את מדד פליטת המזהמים. ישנן יצרניות המייצרות רכבי פרימיום בלבד, בעלי מנועים שמנים במיוחד, מה שמביא למדד פליטת מזהמים גבוה בהתאם. מכאן, יצרניות רכב אלה, לרוב יצרניות המפלצות האיטלקיות, מחויבות בקריאטיביות יתר על מנת לחפות על רמת פליטת המזהמים שלהם. במידה ויצרנית כזו או אחרת לא תצליח להביא את רמת פליטת המזהמים לרמה המותרת, תוגבל כמו הרכבים שהיא תוכל למכור.
הראשונה לקבל גרסה חשמלי- ב.מ.וו סדרה 3
נחזור לב.מ.וו. על פי הדיווח, היצרנית הגרמנית תייצר את דגמיה החשמליים הראשונים מתוך סדרה 3 של ב.מ.וו. במסגרת השדרוג, ב.מ.וו צפויה להציע בכל דגמיה גרסאות היברידיות פלאג-אין (PHEV), הכוונה למנועים משלובים של בנזין או דיזל בצירוף מנועים חשמליים שנטענים משקע חשמל ביתי רגיל ומאפשרי טווח נסיעה של עשרות קילומטרים.