ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

סקודה קודיאק

image Skoda
מחיר משוער: 179,990 - 244,990
שנות אחריות: שנתיים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 15.8
יתרונות חסרונות
איכות תא מטען
אבזור אשיר עיצוב
מרווח פנימי
סקודה קודיאק
סקודה קודיאק
סקודה קודיאק
סקודה קודיאק
סקודה קודיאק
סקודה קודיאק 2017
סקודה קודיאק- רכב הפנאי שטח החדש 
בימים האחרונים הכריזה יבואנית מותג הרכב סקודה לישראל, צ'מפיון מוטורס, על תחילת שיווקו של רכב הפנאי שטח החדיש שלה הוא דגם הקודיאק. מקור שמו של דגם הקודיאק הוא על שם דב הקוטב החום המצוי באלסקה אשר נחשב לאחד הטורפים הגדולים ביותר על פני היבשה, כשמו כן הוא, רכב חזק, יציב ואמין במיוחד. דגם הקודיאק צפוי לסייע להתחזקותו ההולכת וגוברת של המותג אשר תפס תאוצה משמעותית בעשור האחרון והציג שורה ארוכה של דגמים מובילים, כמעט בכל הסגמנטים העיקריים בעבור ציבור הנהגים הישראלי. דגם הקודיאק משווק במרכב גדול בן 5 או 7 מושבים ובכך מפלס את דרכו להתמודדות ראויה מול דגמים מובילים דוגמת הקיה סורנטו, יונדאי טוסון, קיה ספורטאג' ועוד, קטגוריה לה לא היה לסקודה מענה עד עתה. דגם הקודיאק משווק עם היצע מנועי דיזל ובנזין מתקדם בעלי אפשרות להנעה קדמית או עם הנעה כפולה ובהספקים הנעים בין 125 כוח סוס ל-190 כוח סוס, הוא מציג שורה ארוכה של מערכות בטיחות מתקדמות, מגוון רמות גימור מתקדמות, מידות גדולות ונוחות במיוחד, יכולות כביש נאות ביותר וכמו כן יכולות שטח בלתי מבוטלות. 
 
היצע מנועים מגוון ומתקדם לדגם הקודיאק
סקודה קודיאק מוצע לשיווק עם שני מנועי בנזין TSI בנפחים מגוונים ועם מנוע דיזל איכותי, היצע המנועים מאפשר כאופציה, הוספה של מערך הנעה כפול הכולל בורר מצבי שטח. גרסת המנוע הבסיסית כוללת יחידה מנועית בנפח של 1.4 ליטר TSI המספקים 125 כוח סוס בטווח שבין 5000 ל-6000 סל"ד ובמומנט מרבי של 20.4 קמ"ג המתקבלים בין 1,400 ל-4,000 סל"ד. יחידת המנוע הבסיסית משודכת לתיבת שישה הילוכים ידנית בלבד וכוללת הנעה קדמית בלבד, השידוך בין יחידת המנוע לתיבת ההילוכים יוצרים כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10.7 שניות בלבד ומהירות מרבית בת 190 קמ"ש. יחידת המנוע הבאה בגודלה כוללת מנוע 1.4 ליטר TSI ACT המספק 150 כוח סוס המתקבלים בטווח שבין 5,000 ל-6,000 סלד ומומנט מירבי בין 25.5 קמ"ג בין 1,500 ל-3,500 סל"ד. יחידת המנוע הזו משודכת לתיבת 6 הילוכים ידנית בעלת הנעה כפולה בלבד או לתיבת DSG בעלת הנעה כפולה או קדמית, השילוב בין יחידת המנוע לתיבת ההילוכים מציגים כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-9.4 שניות בלבד. מנוע הבנזין הבכיר הינו מנוע TSI בנפח של 2.0 ליטר בהספק מרבי של 180 כוח סוס המתקבלים בין 3,900 ל-6,000 סל"ד, מומנט מרבי של 32.6 קמ"ג המתקבלים בין 1,400 ל-3,940 סל" בשידוך לתיבת DSG בטכנולוגית הנעה כפולה בלבד המספקים יחדיו כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-7.8 שניות בלבד ומהירות מירבית של 206 קמ"ש. בנוסף מוצע דגם הקודאיק עם שתי וורסיות של מנועי דיזל TDI בנפח של 2.0 ליטר שתיהן, בנפחים משתנים של 150 כוח סוס או 190 כוח סוס המתקבלים בין 3,500 ל-4,000 סל"ד ומומנט מרבי של 34.6 קמ"ג המתקבלים בתווח שבין 1,750 ל-3,000 סל"ד. גרסת ההספק הנמוכה יותר משודכת כוללת טכנולוגית הנעה קדמית ומשודכת לתיבת 7 הילוכים DSG בלבד המספקת כושר אצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-9.9 שניות או עם תיבת הילוכם ידנית בעלת כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10 שניות בלבד. גרסת המנוע דיזל בעלת ההספק הגדול יותר משודכת לתיבת 7 הילוכים DSG בעלת הנעה כפולה בלבד ומספקת כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-8.6 שניות בלבד.
 
סקודה קודיאק צריכת דלק 
נתוני צריכת הדלק בדגם הקודיאק נחשבים לאיכותיים וחסכוניים במיוחד, יחידת מנוע הבנזין הבסיסית מציגה נתוני צריכת דלק רשמיים של 16.7 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת, גרסת המנוע בנזין הבינונית כוללת נתוני צריכת דלק רשמיים אשר עומדים על 14.7 ק"מ לליטר בממוצע וגרסת הבנזין הבכירה כוללת צריכת דלק רשמית של 13.7 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת רגועה. כצפוי, נתוני צריכת הדלק בקרב מנועי הדיזל נמוך יותר במידה משמעותית ועומדים על כ-17.8 ק"מ לליטר לערך בנסיעה משולבת רגועה. נתוני צריכת דלק אטרקטיבים אלה מתקבלים הודות לפעולתה היעילה של תיבת ההילוכים בדגם הקודיאק אשר מתוזמנת להעברת הילוכים נכונה וחסכונית ללא "משיכה" מיותרת של ההילוך שעשויה להביא לצריכה גבוה של אנרגיה ודלק.
 
עיצוב קשוח ומרשים 
סקודה קודיאק זכה לעיצוב "שטחי", קשוח ובעל נוכחות מאסיבית על הכביש, מידותיו הדגולות נעמדות על כארבע ס"מ יותר ממידותיו של דגם האוקטביה. קדמת הרכב עוטרה בגריל קדמי גדול ומאסיבי במיוחד המשתלב היטב עם יחידות התאורה המלבניות, פינות הרכב מעט מעוגלות ובציגי הרכב הושקעו פסי רוחב לאורכו של הרכב כולו אשר מעניקות מראה ספורטיבי ונעים לעין. חלקו האחורי של הרכב מעט מוגבה כיאה לרכב שטח של ממש, השמשה האחורית גדולה מאוד ומשתלבת היטב עם יחידות התאורה האחוריות בעלות המבנה המשולש, על גבי גג הרכב מוקם גגון מרשים אשר תורם גם הוא למראה הקשוח. 
 
עיצוב פנימי מרווח ומרשים לעין
אורכו של תא הנוסעים עומד על 1,793 מ"מ ומרווח הראש הוא 1,020 מ"מ, מדובר על תא נוסעים מרווח במיוחד המאפשר ישיבה נוחה ביותר של שלושה נוסעים במושב האחורי. קונסולת הנהג הקדמית מעוצבת בצורה טכנולוגית ומתקדמת ביותר, נטולת כפתורים מיותרים וכוללת מסך מגע גדול במיוחד במרכזה המאפשר לשליטה מלאה בפונקציות הרכב הרבות. דיפוני הדלתות הפנימיים מכוסים בריפודי בד מרשימים אשר מורכבים ברמת איכות גבוה, איכות החומרים גם היא, בדומה ליתר דגמי סקודה, ברמה גבוה מאוד. תא המטען נחשב למרווח במיוחד וכולל נפח של 720 ליטר הניתנים להגדלה משמעותית לכ-2,065 ליטר על ידי קיפולה של שורת המושבים האחורית.
 
רמות גימור גבוהות ומפנקות
דגם הקודיאק מוצע לשיווק עם שלוש רמות גימור איכותיות במיוחד, הרמה הבסיסית אשר קרויה אמבישן, כוללת בין היתר, אפשרות לבחירת מצבי הנהיגה לרבות מצב ספורט, מצב חסכוני, נהיגה נוחה ונהיגה מותאמת אישית, מראות חשמליות מתקפלות, מערכת בקרת אקלים מפוצלת, אפשרות לפתיחת הרכב והנעתו ללא שימוש במפתח פיזי, מערך פסי גומי נשלפים למניעת מכות בעת ביצוע חניה, מערכת מולטימדיה בעלת מסך מגע בן 8 אינץ', מערכת שמע מקורית הכוללת 8 רמקולים ועוד. רמת הגימור הבאה קרויה סטייל וכוללת בנוסף, מטען אלחוטי למכשירים ניידים, כסאות חשמליים המאפשרים כיוונון חשמלי, מערכת מקרת אקלים מפוצלת לשלוש, פנסי חזית בטכנולוגית לד, חיישני חנייה קדמיים, ריפודי עור איכותיים, חישוקים בקוטר של 18 אינץ ועוד. רמת הגימור הגבוה ביותר קרויה ארסלוסיב וכוללת בנוסף לאבזור המוצע בחבילות האחרות פתיחת תא מטען מתקדמת על ידי חיישן רגלי, גג שמש פנורמי, מצלמות 360 מעלות ועוד שלל אביזרים ייחודיים.
 
רמת אבזור גבוה ביותר
בכל הנוגע לרמת האבזור מציע דגם הקודיאק מערך רב של אבזור ייעודי שתפקידו לשפר את רמת הבטיחות, אבזור זה כולל, בין היתר, מערכת ייעודית להתראה על אי שמירת מרחק, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת התראה על סטייה מנתיב, מערך בן שבע כריות אויר עם אופציה לביטול פעילותה, מערכת המתראה על מערך בן ארבע מצלמות המצלמות 360 מעלות ומעניקות סיוע בעת חניה ועוד.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש סקודה קודיאק, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
עד כה לא נרשמו חוות דעת
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות