ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

סוזוקי איגניס

image Suzuki
מחיר משוער: 74,000 - 85,000
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
3 כוכבים במבחני ריסוק3 כוכבים במבחני ריסוק3 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 20.8
יתרונות חסרונות
מרווח גחון בטיחות
מחיר
אבזור
סוזוקי איגניס
סוזוקי איגניס
סוזוקי איגניס
סוזוקי איגניס
סוזוקי איגניס
סוזוקי איגניס החדשה
סוזוקי איגניס- ג'יפון קטן, עוצמתי וחסכוני
חלק ממגמת ההתפתחות והקדמה של יצרנית הרכב סוזוקי שהשיקה לאחרונה את דגם הבאלנו המחודש, כך זכה לאחרונה דגם האיגניס הותיק אשר שווק בישראל בין השנים 2001 ל-2006, לגרסה חדישה ומתקדמת. דגם האיגניס הינו למעשה ג'יפון קטן מימדים המבוסס על הפלטפורמה המוצלחת של דגם המיני- סוזוקי סלריו וכולל מימדים בינוניים של 3.7 מטר אורך, 1.66 מטר בגובה, בסיס גלגלים של 248 ס"מ וגובה של כ-1.6 מטר. דגם האיגניס המחודש זכה לעיצוב מתקדם אשר כולל שלל גימיקים עיצוביים מרשימים הלקוחים מקטגוריית רכבי הפנאי, עיצוב צעיר וייחודי של תא הנוסעים הכולל היצע צבעים מעניין, רשימת אבזור נדיבה ביותר אשר הופכת את האיגניס לאחת האופציות הטובות בקטגוריה, יחידות הנעה חזקות המאפשרות ביצועי כביש נהדרים ותג מחיר נמוך ואטרקטיבי למדי הממצב אותה בין רכבי המיני לסופר מיני. 
 
היצע יחידות הנעה איכותי ומתקדם
דגם האיגניס משווק עם מנוע בן ארבע צילנדרים בנפח של 1.2 ליטר אטמוספרי המוכר מדגמים נוספים של יצרנית הרכב סוזוקי, מנוע זה מספק 90 כוח סוס ו- 12 קמ"ג המתקבלים כבר ב-4,000 סל"ד. המנוע האיכותי משודך לשתי סוגים של תיבות הילוכים מתקדמות, האחת ידנית בעלת 5 מהירויות והשנייה, תיבת הילוכים רציפה המוכרת מדגם הבאלנו המאפשרת סל"ד נמוך בשיוט אשר עומד על 2,000 סל"ד ב-110 קמ"ש. היחידת המנוע בשילוב עם תיבת ההילוכים המתקדמת יוצרות עבודה נמרצת ויחד משיגות הן כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-11.2 שניות בלבד בדגם האוטומטי וכ-12 שניות בלבד בדגם הידני. במדינות רבות מוצע דגם האיגניס לשיווק עם גדלים ועוצמות נוספים של יחידות הנעה, אך בשלב זה משווקת בישראל יחידה אחת בלבד.
 
איכות ונוחות הנסיעה
על אל פי שיחידת ההנעה המוצעת כיום בדגם האיגניס נחשבת לקטנת נפח וכוחות סוס, הודות למשקלה הנמוך אשר עומד על 895 ק"ג בלבד ולמהירות התגובה של תיבת ההילוכים, מזנק האיגניס בנחישות ראויה לציון הן בזמן ההתנעה והן בזמן האצות הבניינים, תגובת המצערת חדה וטובה להפליא ודוושת התאוצה עושה את עבודתה על הצד הטוב ביותר. תיבת ההילוכים הרציפה מספקת את האפשרות לשיוט בסל"ד נמוך ביותר אך מתמודד הרכב עם רעשי רוח חזקים אשר חודרים אל תוך תא הנוסעים בעקבות מקדם הגרר הגבוה ומסילות גגון אשר נחשבת לבולטת במידת מה. כיול המיתלים בדגם האיגניס נוטה לצד הנוקשה יותר, כך שמתקבלת רמת נוחות הנסיעה גבוה על גבי האספלט העירוני בכל תנאי הדרך ושיבושי הכביש הנפוצים. כמו כן, מערך המתלים נטול יכולת ריסון ומתקשה עד מאוד בהתמודדות עם כבישים בינעירוניים שאינו סלולים חלק. יכולותיו הדינמיות של דגם האיגניס גבוהות וצפויות וזאת על אף שזוויות הגלגול המוחשיות ואחיזת הכביש נמוכה מהמקובל, על כן נחשב האיגניס לפחות מרשימה מבחינה דינמית ממתחרותיה. ההגה מתמודד עם שטח מת במרכזו ובלמי הטוף האחורי אשר הינם נטולי תחושה אינם תורמים לבעיתיות זו אך מנגד רדיוס הסיבוב המצויין עומד על 4.7 מטר דבר המקל במידה רבה על יכולות התמרון בעת נסיעה בכבישים צפופים.
 
צריכת דלק אטרקטיבית למדי
נתוני צריכת הדלק של סוזוקי איגניס מזכירים במידה רבה את נתוני הצריכה בדגמים שונים המשתייכים לקטגוריית רכבי המיני ועומדים על כ-20.8 ק"מ לליטר בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים, בעת נסיעה בפועל אחוזי צריכת הדלק גבוהים יותר ועומדים על 16 ק"מ לליטר לערך בממוצע, אך עדיין נחשבים נתוני צריכה אלה לאטרקטיביים וחסכוניים להפליא. נתוני צריכה אלה מתקבלים הודות למשקלו הנמוך מאוד של הרכב ולפעילותה היעילה של תיבת ההילוכים אשר מכויילת להעברת הילוכים מתוזמנת ובכך מביאה לחיסכון משמעותי בצריכת הדלק.
 
עיצוב חיצוני עדין ונעים לעין
דגם האיגניס זכה לעיצוב מרשים אשר עוצב בהשראת דגם ה CERVO ההיסטורי של סוזוקי, מכסה המנוע מזכיר במידה רבה את מכזה המנוע של דגם הגראנד ויטארה וקורת ה-A הקדמית בדומה לדגם הסוויפט. מראה מרשים זה מתקבל הודות ליחידות התאורה משולבות הלד בעלות המתאר הרבוע והסבכה הקדמית המודגשת שבקדמתו, בתי הגלגלים המודגשים, פסי ההגנה המורכבים מפלסטיק שחור המותקנים סביב המרכב כולו ופסי הגגון המאסיבים והבולטים במידת מה המעניקים לו מראה מעט יותר אגרסיבי ויוצרים אליית גובה ניכרת ובכך זוכה הוא למראה הפנאי כיאה לקטגוריה אליו הוא משתייך. חלקו האחורי של הרכב זכה גם הוא לספויילר בקצה של תא המטען אשר תורם למראה ה"שטחי" והקשוח. על מנת לקבל אוריינטציה צעירה יותר מוצע דגם האיגניס בלמעלה מ-14 גווני צבעים אפשריים וחמישה שילובים אופציונליים של צבעי גוף הרכב והגג.
 
תא נוסעים שימושי ומרווח
בעיצובו של תא הנוסעים בדגם האיגניס ניכר כי הושקעה מלאכת מחשבת רבה, מדובר בעיצוב נאה למדי אשר בא לידי ביטוי בשילובם של שני גוונים בקונסולת הנהג ובדלתות הרכב. חלקו הקדמי של הרכב מתהדר בגימורים דמויי קרבון המכסים את פתחי המיזוג ובחיפויים הצבע כתום למסגרת תיבת ההילוכים והידית ההילוכים. במראה המרשים פוגמים דיפוני הפלסטיק השחורים אשר נראים פשוטים ושולים והעדרו של מסך המגע המקורי שטרם הגיעה למחוזותינו. החלונות בדגם האיגניס גדולים למדי, מאפשרים שדה ראיה גדול והמושבים הרחבים נוחים ביותר ומספקים תמיכה מלאה לגוף. הספסל האחורי מרווח מאוד מאפשר ישיבה נוחה של שלושה מבוגרים ללא תחושת צפיפות כלל ומקום רב לברכיים. תא המטען גדול מאוד בהשוואה לרכבים המשתייכים לקטגוריה וכולל נפח של 271 ליטר הניתנים להגדלה משמעותית עם קיפולה של שורת המושבים האחורית. 
 
רמת אבזור מכובדת למדי
דגם האיגניס משווק בישראל ברמת אבזור אחת בלבד הכוללת, בין היתר, שלל תוספות לרבות מערכת בקרת אקלים דיגיטאלית מתקדמת, מפתח חכם המאפשר פתיחה/ סגירה ללא שימוש במפתח פיזי, חישוקי 16 אינץ' קלים, מסך מגע בהתקנה מקומית ועוד שלל תוספות אשר משדרגות במידה ניכרת את חווית הנסיעה בדגם והופכות אותו לחוויה מתמשכת. שלל תוספות אלה, המגיעות ברובן עם דגם האיגניס כסטנדרט, הופכות אותו לאחת האופציות הנכונות והכדאיות ביותר בקטגוריה אליה הוא משתייך.
 
בטיחות כעקרון מוביל
קיומן של מערכות בטיחות רבות הופכות את דגם האיגניס לאחד הרכבים הבטוחים ביותר לנסיעה, מערכות אלה כוללת בין היתר מערכת חיישני תאורה, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערך בן 6 כריות אויר הכולל מתג ייעודי לביטולן, מערכת מובילאיי להתראה טרם התרחשותן של תאונות דרכים, מערך מצלמות לנסיעה לאחור ועוד שלל תוספות ייעודיות שהופכות אותו לרכב בטיחותי להפליא. כמו כן עמד דגם האיגניס במבחני הריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר של Euro NCAP  אשר זיכה אותו בציון של 3 כוכבי בטיחות בלבד, אך מסוזוקי נטען כי ציון זה התקבל רק בעקבות העדרותם של אביזרי בטיחות ספציפים שעתידים להגיע גם אל הדגמים בישראל.
 
למי מתאים דגם האיגניס?
דגם האיגניס שהגיע לאחרונה לכביש הישראלי הביא עמו בשורה של ממש לפלח רכבי המיני שכן הוא רכב פנאי עם אופי ייחודי ונדיר, יחידת הנעה חזקה וחסכונית, מוניטין של רכב יפני איכותי והכל בתג מחיר אטרקטיבי ביותר שנע סביב ה-85 אלף ₪ בלבד. קהל היעד האופטימלי לדגם האיגניס מגוון למדי ומתחיל מצעירים מחפשים רכב מעוצב וססגוני, דרך מבוגרים מחפשים רכב איכותי המספק ביצועי כביש נאים ועד משפחות צעירות המחפשות אחר רכב בטיחותי וחסכוני.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש סוזוקי איגניס, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
עד כה לא נרשמו חוות דעת
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות