סוזוקי בלנו, אחת המכוניות הנצפות ביותר בכבישי ישראל בעבר. עד תחילת שנות האלפיים, הסוזוקי בלנו הייתה אחת המכוניות הנמכרות בארץ בגזרת המשפחתיות. לאחריה, הגיעה מחליפתה- סוזוקי ליאנה, שהחליפה את מקומה בלבבות הציבור והשיגה מדדי מכירה מרשימים גם היא. כעת, בעידן הקרוסאוברים, סוזוקי עושים קאמבק מרשים ביותר ומחזירים את הבלנו לייצור. הפעם, הבלנו נראית שונה מכל שהכרנו עליה עד כה.
סוזוקי בלנו החדשה. כבר לא מכונית אפורה וסדרתית
סוזוקי בלנו החדשה. כבר לא מכונית אפורה וסדרתית
החשיפה
בצהריי יום שישי האחרון (7.8), סוזוקי שיחררה לאוויר העולם תמונה ראשונה של הסוזוקי בלנו החדשה. הבלנו החדשה כבר לא מכונית סדאן אפורה וסדרתית, אלא מכונית האצ'בק שמבוססת על מכונית הקונספט של החברה- ik.2. הבלנו החדשה, על פי התמונות, תהיה גדולה יותר מהסוזוקי סוויפט שאנו מכירים ואפילו שואפת לגודלה של סוזוקי קרוסאובר.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מידות
מהתמונה של הסוזוקי בלנו החדשה ובעזרת סרטון טיזר קצרצר שסוזוקי שיחררה, אפשר לראות כי הבלנו החדשה דומה בצורתה ובמידותיה לרכב הקוספט ik.2, כמובן עם שינויים קלים בדרושים לשם העברת המודל מקונספט לייצור סופי. אורכה של הבלנו כארבעה מטרים, גובהה 1.45 מטר ובסיס גלגליה נמדד ב 2.52 מטרים.
 
סוזוקי בלנו
אמנם סוזוקי לא מסרה פרטים אודות הדוגמנית החדשה של החברה, אך כן נאמר עליה כי היא מצויידת במנוע שלושה צילינדרים, בנפח ליטר אחד מוגדש ובעל הזרקה ישירה (Boosterjet). ככל הבסיס החדש של הבלנו, ישרת גם דגמים נוספים של סוזוקי, הכוללים את הדגם הבא של סוזוקי סוויפט.