השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
סוזוקי באלנו
Suzuki

מידע

סוזוקי באלנו
סוזוקי בלאנו החדשה- הסופר מיני המובילה בקטגוריה
סוזוקי באלנו, רכב מיוחד עם היסטוריה מפוארת, יצא לשיווק לראשונה לקראת סוף שנות ה-90 וכבש בסערה את כבישי ישראל עם מיקומים גבוהים בטבלאות המכירות כרכב סדאן משפחתי פשוט ואמין המאפשר שימוש ארוך שנים. בספטמבר 2015 הציגה לראשונה סוזוקי את הדור החדש והמשודרג של הבאלנו, אשר הינו רכב חדש לחלוטין בכל הפרמטרים תחת אותו שם מוכר, עם מרכב אצ'בק חדש המשתייך לקטגוריית הסופר מיני. על אף שמידותיה של הבלאנו החדשה קטנות יותר באופן משמעותי מהגרסה הישנה, עם אורך כללי של 399 ס"מ ובסיס גלגלים של 252 ס"מ, תא הנוסעים שלה גדול ומרווח באופן המזכיר את מיטב המכוניות המשפחתיות המציעות נוחות ישיבה במושבי הרכב עם מקום רב לאחסון. בפן המאכני מתהדרת הבאלנו החדשה במנוע חדש, קטן מימדים המספק ביצועים נאים למדי וצריכת דלק חסכונית ואטרקטיבית ומשופרת. 
 
היצע מנועים מתקדם ותיבת הילוכים מותאמת
סוזוקי השיקה את דגם הבאלנו החדשה עם שתי גרסאות מנועיות, האחת בעלת מנוע בנזין אטמוספרי בנפח של 1.2 ליטר המוכר מדגם הסוויפט של סוזוקי, מנוע זה המספק 90 כוח סוס ב-6,000 סל"ד ומומנט מירבי של 12.2 קמ"ג כבר ב-4,400 סל"ד המציג כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-12.3 שניות בלבד ומהירות מירבית של 180 קמ"ש. הגרסה הנוספת הינה בנפח קטן יותר של 1.0 ליטר טורבו בעל שלושה צילנדרים המספק 110 כוח סוס ב-5,500 סל"ד , מומנט מירבי של 17.3 קמ"ג בטווח שבין 2,000-3,000 סל"ד וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב11 שניות בלבד. עם השקת הדגם החדשה הושקה בישראל גרסת ה-1.2 ליטר בלבד והגרסה הקטנה יותר צפויה להגיע בעתיד הקרוב. שתי גרסאות המנוע משודכות לתיבת 5 הילוכים ידנית או לתיבת CVT רציפה המציגה נסיעה חלקה. בסוזוקי מציינים שבעתיד הקרוב תתווסף גרסה נוספת בעלת מנוע היברידי חסכוני שעתיד לשלב טכנולוגיה של בנזין וחשמל ולהציג נתוני צריכת דלק חסרי תקדים.

נתוני צריכת דלק 
דגם מנוע ה-1.2 ליטר המשווק בישראל כולל את מערכת ה- SHVS המיקרו- היברידית שתפקידה לשפר בצורה משמעותית את צריכת הדלק ואכן צריכת הדלק הרשמית עומדת על 21.7 ק"מ לליטר, בפועל צריכת הדלק גובה במידת מה ועומדת על כ-18 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת רגועה, אך עדיין מדובר בנתוני צריכת דלק סבירים. דגם ה- 1.0 ליטר שטרם משווק בישראל, מציגים נתוני צריכת דלק מעט יותר טובים אשר עומדים על כ-22.2 ק"מ לליטר בהתאם לנתוני היצרן הרישמיים ובנסיעה בפועל נתוני צריכת הדלק עומדים על 20 ק"מ לליטר לערך בנסיעה משולבת רגועה.

נוחות נסיעה וביצועי כביש
דגם סוזוקי באלנו החדש אינו רכב הרפתקני, הוא מספק נוחות נסיעה ברמה גבוה, המתלים נוקשים במידת מה וחוסכים בצורה טובה מיושבי תא הנוסעים את זעזועי הכביש ורעשי הרקע המיותרים, כושר ההאצה שלו איכותי ויכולות התמרון שלו גבוהות, בעיקר ככל שמדובר בנסיעה עירונית בין רחובות וסמטאות צרים אך הוא אינו מצטיין בהאצות ומהירויות יוצאות דופן. ההגה הקל לתמרון מספק לנהג חיים קלים עם קלות ותזזיתיות רבה, באופן שאינו פוגע כלל בתחושת הביטחון של הנהג. על אף יתרונותיו הרבים בעת לחיצה כבדה מדי על דוושת הגז, בידוד הרעשים החלקי יתן את אותותיו והדציבלים של המנוע יחלו עולים ועולים.

עיצוב קלאסי ופרקטי
בעיצובה של הבאלנו נעשתה התאמה מלאה לקהל היעד האירופאי, לשם כך הוסתרו מימדיו הקטנים הכוללים בסיס גלגלים צנוע של 252 ס"מ,  על ידי שימוש נרחב ביחידות תאורה גדולות ודומננטיות במיוחד, בתי גלגלים תפוחים המוכרים מרכבי ספורט רבים, פגוש אחורי גדול ומודגש במיוחד ופסי רוחב נרחבים בצידי הרכב המעניקים לו מראה כללי בעל קריצה ספורטיבית ומרשימה במיוחד אשר מבדלת אותו במידה רבה ממתחרותיה הרבות לקטגוריית רכבי הסופר מיני. צללית הרכב נמוכה ורחבה למדי תורמת לתחושת היציבות יוצאת הדופן ומשתלבת היטב עם העקומות החדות שהוכנסו בעיצובו של דגם הבאלנו.

תא נוסעים איכותי ונוח לשימוש
בעת עיצובו של תא הנוסעים ניכר כי נעשתה השקעה רבה ליצירת תא נוסעים שימושי ונוח למדי, לשם כך הוכנסו אל תוך חלל תא הנוסעים פתרונות אחסון רבים לרבות תאי וכיסי אחסון שונים. המרווח בתא הנוסעים מרווח, מאפשר ישיבה נוחה במושב האחורי עם מרווח ברכיים טוב יחסית לשני מבוגרים ויותר. המושבים הקדמיים ניכרים בגודל רב ונוחות מקסימלית הכוללת תמיכה מלאה לגב ושטחי החלונות גדולים במיוחד מאפשרים ראות טובה לתחושת ביטחון גבוה. קונסולת הנהג קלאסית ונקייה ממתגים מיותרים, במרכזה  מסך מגע מתקדם בגודל של 7 אינטש או צג LCD בסיסי יותר בדגמים ההתחלתיים. תא המטען גדול במיוחד ביחס לרכבים רבים המשתייכים לקטגוריה ומציע נפח של  345 ליטר עם מפתח צר וגבוה המקשה במידת מה על העמסת ציוד גדול והוצאתו של הגלגל החלופי במידת הצורך.

אבזור רב לשיפור חווית הנסיעה
הבאלנו החדשה משווקת עם שתי רמות אבזור מתקדמות לבחירת הנהג בהתאם לצרכיו ותקציבו, שתי רמות האבזור נחשבות לעשירות ביותר, רשימת אבזור רחבת ההיקף נחשבת לנדיבה גם בהשוואה למתחרותיה הרבות לקטגוריה, אבזור רב זה הוא אשר הופך את חווית הנסיעה למשודרגת ומתקדמת טכנולוגית.  רשימת אבזור זו, אשר מוצעת ברובה כסטנדרט ,כוללת בין היתר מערכת שמע מקורית בעלת אפשרות לשליטה מלאה מגלגל ההגה, דיבורית בלוטוס פנסי קסנון חזקים, הנעה מתקדמת ללא שימוש במפתח פיזי, ספויילר אחורי מרשים, מערכת בקרת אקלים, חישוקי 16 אינץ' קלים, חיישני נסיעה לאחור, מערכת עזר ייחודית התורמת לשיפור ביצועי הזינוק בעליה ועוד. שלל מערכות מתקדמות אלה משפרות משמעותית את חווית הנסיעה והופכות אותה לחלקה, נעימה ובטיחותית הרבה יותר. 

בטיחות הרכב 
בכל הנוגע לבטיחותו של הרכב מתמודדת הבאלנו החדשה עם ציון נמוך ונדיר של 2 כוכבים בלבד במבחני הבטיחות על פי התקן המחמיר של ארגון הבטיחות האירופאי EuroNCAP , ציון נמוך זה נובע מהעדר מערכת בלימה אוטומטית. מסוזוקי נמסר כי בעתיד הקרוב צפויה היא להשיק גרסה נוספת, משודרגת מבחינה בטיחותית אשר תשווק עם מערכת הבלימה האוטומטית ובכך יעלה הציון שלה ל4 כוכבי בטיחות. במטרה להתגבר על הציון הנמוך מתהדרת הבאלנו החדשה בשלל אביזרים ייעודיים למטרה זו כדוגמת מערך מתקדם בן 6 כריות אויר, מערכת איזופיקס, חיישני לחץ אויר בגלגלים, מערך מצלמות היקפי המוצע כאופיציה ועוד.

למי מתאימה הבאלנו החדשה?
דגם הבאלנו החדשה המשתייכת לקטגוריית הסופר- מיני ונחשבת לתשובה האמיתית של סוזוקי לקהלי יעד שונים לרבות משפחות צעירות, נהגים יחידים עירוניים ולכל מי שזקוק לרכב מרווח, בעל ביצועי כביש טובים וצריכת דלק נמוכה. הוא משווק עם תג מחיר אטרקטיבי למדי אשר מתחיל מ-74,990 ₪ לדגם ה-1.2 ליטר ידני ברמת הגימור הבסיסית ועד למחיר של 93,990 ₪ לדגם ה-1.2 ליטר אוטומטי ברמת האבזור הבכירה. תג המחיר הנמוך בשילוב עם רמות האבזור הנדיבות המשווקות כסטנדרט הופכות את הבאלנו החדשה לרכישה אטרקטיבית עד מאוד גם ביחס למתחרותיה לרבות האופל קורסה, מיצובישי ספייס סטאר, קיה ריו, ניסאן מיקרה, סקודה פאביה ועוד. 
מחיר משוער
החל מ74,990
שנות אחריות
שלוש שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
21.2
יתרונות
חסרונות
מחיר
איכות הנסיעה
אבזור
ביצועים
צריכת דלק

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על סוזוקי באלנו
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר