ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

סוזוקי ויטארה

image Suzuki
מחיר משוער: 125,000
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 18.1
יתרונות חסרונות
מחיר יכולות שטח
עיצוב אבזור
מערכת הנעה ביצועים
סוזוקי ויטארה
סוזוקי ויטארה
סוזוקי ויטארה
סוזוקי ויטארה
סוזוקי ויטארה
סוזוקי ויטארה
העיצוב החדשני של הסוזוקי ויטארה החדש, עם שילוב הצבעים האטרקטיבי, מאפשר לנוהגים ברכב לחוות חווית נהיגה יוצאת דופן. המרחב הפנים של הויטארה גדול ומרשים במיוחד, המעניק תחושת פינוק אמיתית, נסיף את שבע כריות האוויר המגיעות כסטנדרט עם הרכב לבטיחות מקסימלית ורמת גימור ועיצוב בנים מהאיכותיים בסגמנט.
הויטארה החדש מספק אחיזת קרקע מושלמת בכל תנאי דרך. טכנולוגיית ההנעה הנקראת All Grip מאפשרת הנעה כפולה המעניקה תחושה של בטיחות ועונג צרוף במהלך הנסיעה.
למערכת הנעה הכפולה All Grip משלבת בתוכה ארבעה מצבים הניתנים לבחירה על ידיי סיבוב כפתור בקונסולה המרכזית: Sport, Lock, Auto ו- Snow. 
מצב Auto הרכב נוסע בדרך כלל בהנעה של שני הגלגלים הקדמיים, כאשר המערכת מזהה איבוד אחיזה באחד מהצמיגים, ההנעה מתחלפת אוטומטית לכפולה. מצב Auto מספק הבטחה לתצרוכת דלק נמוכה וכאשר מזג האוויר משתנה, בטיחות הנוסעים מקבלת עדיפות באופן אוטומטי.
 
מצב Lock מעביר ברציפות מומנט מוגבר לצמד הגלגלים האחוריים, כדי לספק אחיזה מרבית. כאשר הרכב נתקע בשלג או בבוץ עמוק, מערכת ESP ושאר  פועלות באופן אופטימלי כדי לעבור את המכשול. המערכת בולמת את הגלגלים שמחליקים ומעבירה את רוב המומנט לגלגלים שאוחזים בקרקע. 
 
מצב Sport עושה שימוש פעיל בהנעת הכפולה כדי לקבל ביצועים גבוהים בכל הנוגע לאחיזת הכביש. מצב זה משנה את כיול דוושת ההאצה והמומנט כדי לשפר את תגובת המנוע. ברכבים בעלי תיבת הילוכים אוטומטית, המערכת שומרת את מהירות סיבובי המנוע על מהירות גבוהה כדי לקבל את היכולות האופטימליות שהויטארה מסוגל לספק. בנוסף, מצב זה מנטרל את בקרת ה ESP, מה שגורם לאיבוד אחיזה במצבי קיצון ומתוך כך ממחיש את היכולות הספורטיביות של הרכב.
 
מצב SNOW מספק נסיעה אופטימלית על משטחים חלקים כמו שלג, קרח, בוץ, או אספל רטוב במיוחד. מצב זה המערכת מסוגלת לזהות מצב החלקה בעזרת דוושת ההאצה ופעולות ההיגוי. כאשר המערכת מזהה איבוד חיכוך של הצמיג עם האספלט, היא מקצה מומנט לגלגלים האחוריים כדי להבטיח אחיזה מרבית. בנוסף, מערכת ESP נכנסת לפעולה בשלב מוקדם יותר מבדרך כלל בכדי לשפר את יציבות הרכב בנסיעה על גבי משטחים בעלי מקדם חיכוך נמוך. 

 

* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש סוזוקי ויטארה, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
עד כה לא נרשמו חוות דעת
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות