ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

ג'ימיני

image Suzuki
מחיר משוער: החל מ 99,990
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
צריכת דלק: 14
יתרונות חסרונות
מחיר עיצוב
יכולות שטח נסיעה בין עירונית
אבזור .
 ג
 ג
 ג
 ג
 ג
סוזוקי ג'ימיני
סוזוקי ג'ימיני - רכב שטח קטן וקשוח
הוא קטן מימדים, קשוח מאוד למראה, איקון מוביל בתחומו ונחשב לעוף מוזר בתחום רכבי השטח המוטורי, דגם הג'ימיני מבית היוצר של יצרנית הרכב היפנית סוזוקי חוזר בקול תשואות רמות לשיווק בגרסה חדשה ומעודכנת. במקור הוצג דגם הג'ימיני לשיווק בשנת 1998 ועד מהרה כבש את מקומו כשועל קרבות קשוח ונאמן בקטגוריית רכבי השטח וזאת בזכות שלל האלמנטים הייחודיים שלו ובכללם שלדת הסולם האמיתית, הסרן החי בקדמת הרכב ובחלקו האחורי והילוכי הכוח העוצמתיים. לפני מספר שנים הופסק לחלוטין שיווקו של הדגם מפני שלא עמד הוא בדרישות המחמירות של משרד התחבורה אשר חייבו את קיומה של מערכת בקרת יציבות, בשנת 2015 הציגה יצרנית הרכב סוזוקי את הגרסה המחודשת של הדגם אשר התקבלה גם היא, כצפוי, באהדה רבה על ידי חובבי השטח השונים. בגרסתו החדישה כלל דגם הג'ימיני את כלל המאפיינים האהובים והנחשקים ביותר על ידי נהגי השטח ובכלל זה מערך הנעה כפולה, זויות מרכב איכותיות, הילוכי כוח מובילים, מערך מיגון גחון מהמתקדמים ביותר בתחום ומרכב ייחודי בן 3 דלתות בלבד. בניגוד ליכולות השטח הגבוהות ביותר של דגם הג'ימיני אשר מאפשר התמודדות ראויה וטובה עם מצבי שטח קיצוניים ביותר, בעת נסיעת כביש מנהלתית ניכרת אי נוחות רבה  אשר באה לידי ביטוי בסרבול רב, צפיפות משמעותית בתא הנוסעים, כושר תמרון לקוי בחסר ותא מטען מצומצם למדי. תחזיות רבות בעולם הרכב מעדכנות כי בשנת 2019 עתידה יצרנית הרכב סוזוקי להציג גרסה מחודשת של הדגם אשר כוללת עיצוב אבולוציוני חדיש לחלוטין אשר מציג נתונים קשוחים יותר התואמים לקטגוריית השטח אליה הוא משתייך, עיצוב פנימי משודרג במידת מה אשר כולל שילובי צבעים ייחודיים וכן שימוש בגרסאות המנוע החדשות והמתקדמות ביותר של היצרנית.
 
יחידת הנעה נאה לביצועי שטח אטרקטיביים
הגרסה המחודשת ששיווקה החל בשנת 2015 הוצגה עם יחידת הנעה דומה למדי ליחידה המוכרת מהגרסה הקודמת עם עדכונים ושינויים קלים בלבד, מדובר במנוע בנפח של 1328 סמ"'ק המספקים 85 כוח סוס המתקבלים כבר ב-6,000 סל"ד ומומנט שעומד על 11.2 קמ"ג ב-4,100 סל"ד. יחידת ההנעה משודכת לתיבת הילוכים ידנית בעלת 5 מהירויות או לחילופין לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 4 מהירויות. יחידת ההנעה בשילוב עם תיבת ההילוכים  הידנית מספקות כושר האצה נאה בין -0 ל-100 קמ"ש בכ-14.1 שניות בלבד ומהירות מרבית נאה של 140 קמ"ש ואילו בשילוב לתיבת ההילוכים האוטומטית כושר ההאצה המוצע מ-0 ל-100 קמ"ש עומד על 17.2 שניות בלבד ומהירות מרבית של 135 קמ"ש. 
 
יכולות נסיעה משתנות בהתאם לתוואי הדרך
השילוב האיכותי בין תיבת ההילוכים ליחידת ההנעה (הידנית בעיקר) נחשב לשילוב מתקדם אשר צפוי היה להיות חלק וזריז למדי, אך בפועל, ככל שמדובר על נסיעת כביש מנהלתית, כתוצאה מהסרן החי בקדמת הרכב ובאחוריו , מתקשה הרכב לתפקד שכן הנסיעה מאומצת ביותר, רעשי הרגע חודרים באופן תמידי אל תוך תא הנוסעים, ההיגוי נוקשה והנסיעה מטלטלת ביותר. על כלל החסרונות הללו מכפה ביתר שאת יכולת נביעת השטח של דגם הג'ימיני אשר בהחלט מרגיש יותר בבית בכבישי הכורכר ודרכי העפר, מרגע הכניסה אל השטח ושילוב למערך הנעה כפולה, הופכות זויות הגישה והנטישה למרשימות ביותר, מרווח הגחון עומד של 19 ס"מ מרשימים ביותר והמתלים מסייעים לשמירה על מגע רציף עם הדרך כולה.
 
נתוני צריכת דלק חסכוניים למדי
בכל הקשור לנתוני צריכת הדלק נחשב דגם הג'ימיני לרכב בעל צריכת דלק גבוה למדי אשר בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים עומדת על כ-12.4 ק"מ לליטר עם מיכל דלק בן 40 ליטר. בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק גובה אף יותר ועומדת על כ-10 ק"מ לליטר לערך בנסיעה משולבת רגועה ללא דרישות או מאמצים קיצוניים. נתוני צריכת דלק גבוהים אלה מתקבלים על אף משקלו הסביר של הרכב אשר עומד על 1,075 ק"ג ועל אף פעילותה של תיבת ההילוכים המתוזמנת להעברת הילוך נכונה. על פי הצהרותיה של סוזוקי, הדגם החדש אשר עתיד להיות מושק בשנת 2019 צפוי להציג נתוני צריכת דלק אטרקטיביים וחסכוניים יותר מבעבר במידה משמעותית אשר תתאים לנתונים הקיימים בסגמנט בכללותו.

עיצוב חיצוני המותאם לנסיעת שטח
בדומה ליתר מאפייניו של דגם הג'ימיני גם בכל הנוגע לעיצובו החיצוני ניכר כי עיקר ההתאמה נעשתה בצורה ייעודית לנסיעות שטח, העיצוב הכללי רבוע בעל פינות מחודדות וזויתיות למדי, מימדיו קטנים ביותר באופן אשר אינו משתווה לאף רכב אחר בקטגוריה. במסגרת העדכון שהוצג בשנת 2015 עוכן העיצוב והפך לקליל יותר מבעבר, חזית הרכב קיבלה גריל קדמי ופגוש גדול מעניינים ביותר למראה, חישוקי הגלגלים הוחלפו ועוד אלמנטים הוכנסו כגון צביעה דו גוונית, סרנים לאורך הגג כולו ודלת אחורית ישרה עם גלגל רזרווי תלוי המאפשר שליפה נוחה ומתקדמת בעת הצורך. ייחודיותו העיקרית של דגם הג'ימיני מתייחסת למרכבו בעל 3 הדלתות, מרכב לו אין מתחרים בכלל בקטגוריית רכבי השטח, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי ביותר לדגם.

תא נוסעים קטן ובסיסי
עיצובו של תא הנוסעים בדגם הג'ימיני מזכיר במידה רבה דגמים אחרים מבית היוצר של סוזוקי, המרווח הפנימי מצומצם למדי, פתח הכניסה צר וקטן, שני המושבים הקדמיים קרובים ביותר וספסל הנוסעים אחורי מתאים לשני אנשים צנומים לכל היותר עם מרווח ברכיים מצומצם וחיכוך מתמיד של הראש בגג הרכב. קונסולת הנהג הקדמית, מזכירה בעיצובה את העיצוב של דגם הsx4 כוללת לוח מחוונים נוח לשימוש עם עיצוב פשוט וללא תוספות מיוחדות אשר מסיטות את העין ותשומת הלב מעיקר ייעודו של הרכב- נסיעת איכותית בתנאי שטח. דלת תא המטען של דגם הג'ימיני נפתחת הצידה ולא כלפי מעלה, דבר אשר לעיתים מקשה על העמסה במידה והרכב חונה עם חלקו האחורי כלפי קיר או רכב אחר. תא המטען עצמו כולל 113 ליטרים בלבד ונחשב לקטן ומצומצם ביותר, אך הוא ניתן להגדלה מסויימת על ידי קיפולה של שורת המושבים האחורית על לנפח של 324 ליטר ובכך מתאפשרת העמסה גדולה יותר במידה מסויימת.
 
רמות גימור איכותיות ובטיחות ללא פשרות
בשוק הישראלי משווק סוזוקי ג'ימיני ב-3 דגמים ורמות גימור שונות, רמת הגימור הבסיסית קרויה GLS, רמת הביניים קרויה CITY ורמת הגימור הבכירה המתאימה לחובבי השטח קרויה SAFARI. רשימת האבזור המוצעת, בהתאם לרמות הגימור השונות, כוללת מערכת מולטימדיה מתקדמת, גריל קדמי מותאם, מיגון תחתון ייעודי לנסיעת שטח, 4 צמיגי שטח מתקדמים ועוד שלל תוספות ושיפורים אשר מעלים במידה משמעותית ביותר את רמת הנסיעה ומידת ההנעה המתקבלת ממנה. רמות הגימור השונות מוצעות בהתאם לאופי הנהיגה ולדרישות הנהג והופכות את השימוש ברכב לאיכותי ומתקדם הרבה יותר. בנוסף לרשימת התוספות האופציונליות מצוייד דגם הג'ימיני בשלל אביזרים המעלים את רמת הבטיחות בעת נסיעה ובכלל זה מערך מיגונים תחתונים לרכב, מערך כריות אויר מתקדם, חיישני לחץ אויר בגלגלים, מערכת נעילת גלגלים, בולמי זעזועים ברמה מובילה ועוד שלל אביזרים אשר מספקים לנהג ולנוסעים את רמת הבטיחות המתקדמת אשר נדרשת לרכב מסוג זה.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש ג'ימיני, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
עד כה לא נרשמו חוות דעת
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות