ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

שברולט אורלנדו

image chevrolet
מחיר משוער: החל מ 161,900
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 15.2
יתרונות חסרונות
שימושיות תא מטען קטן
נוחה איבזור פנים זול
מרווחת
שברולט אורלנדו
שברולט אורלנדו
שברולט אורלנדו
שברולט אורלנדו
שברולט אורלנדו
שברולט אורלנדו
שברולט אורלנדו - מיניוואן מתקדם וגדול מימדים
המיניוואן הקומפקטי הגדול מבית היוצר של שברולט הוא דגם האורלנדו, מבוסס על הפלטפורמה ועל יחידות ההנעה המוכרות של דגם הקרוז המשפחתי של שברולט, מאפשר ישיבה נוחה לשישה נוסעים בנוסף לנהג ומציג עיצוב המזכיר ביותר את הקוים האופייניים לרכבי הפנאי הסטנדרטיים. בתחילת דרכה הגיע דגם האורלנדו למחוזותינו עם גרסה מנועית אחת בלבד בעלת מנוע דיזל רעשני, אך לאחרונה הצטרפה גרסה מנועית חדשה, איכותית ומתקדמת, מדובר במנוע טורבו בנזין איכותי המוכר מדגמים שונים של שברולט אשר מתהדר בתג מחיר אטרקטיבי ביותר וזול משמעותית מהמקובל בקטגוריית רכבי המיניוואן. נסיעה בדגם האורלנדו נוחה מאוד, נוחות הנסיעה שלו גבוה, הוא מצוייד ברשימת אבזור ארוכה ומפנקת אשר תורמת משמעותית לחווית הנסיעה, רמת בטיחות גבוה ביותר והכל, כאמור, בתג מחיר אטרקטיבי למדי. דגם האורלנדו נחשב למתאים ביותר לקהלי יעד מגוונים ובכללם משפחות ברוכות ילדים, נהגים המחפשים אחר רכב בעל מקום רב לאחסון, נהגי המחפשים אחר רכבים בטיחותיים ביותר המספקים ביצועי כביש נאים וחסכוניים ועוד שלל קהלים וסגנונות נהיגה שונים.
 
היצע מנועים חזק ואיכות ביותר
דגם האורלנדו משווק בשני נפחי מנוע איכותיים וחזקים ביותר, דגם הבסיס כולל נפח של 1.4 ליטר טורבו בעל ארבעה צילנדרים המוכר מדגמים נוספים של שברולט, יחידה מנועית זו מספקת 140 כוח סוס המתקבלים כבר ב-4,900 סל"ד ומשודכת לתיבת הילוכים 6 אוטומטית, יחד מספקות הן כושר האצה מ-0  ל-100 קמ"ש ב-11.2 שניות בלבד ומהירות מרבית של 191 קמ"ש. יחידת המנוע הגדולה יותר כוללת מנוע דיזל בנפח של 2.0 ליטר טורבו המספק 163 כוח סוס ומשודך, גם הוא, לתיבת הילוכים אוטומטית בת 6 מהירויות, השידוך האיכותי בין המנוע דיזל לתיבת ההילוכים המתקדמת מספק כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-11 שניות בלבד, נתון מרשים מאוד ביחס למרבית הרכבים המשתייכים לקטגוריה זו וכוללים גודל ומשקל רב כהוא זה. 
 
צריכת דלק סבירה למדי
על אף העובדה ש - שברולט אורלנדו הינו רכב גדול מימדים ומשקלו הרב עומד על כ-1,550 ק"ג, הוא מציג נתוני צריכת דלק סיבירים למדי אשר עולים בקנה אחד עם המגמה של ג'נרל מוטורס לייצור רכבים חסכוניים בצריכת הדלק. על פי נתוני היצרן הרשמיים צריכת הדלק של דגם האורלנדו עומדת על 14.2 ק"מ לליטר, בעת נסיעה בפועל נתוני צריכת הדלק גבוהים יותר משמעותית ועומדים על ממוצע של 8.3 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה, אך על אף שמדובר בכ-40%  פחות מהנתון המפורסם על ידי היצרן, מדובר בנתוני צריכת דלק גבוהים ואיכותיים ביותר אשר נחשבים לאטקרטיבים ביותר בהשוואה ליתר הרכבים המשתייכים לקטגוריה.
 
יכולות כביש והתנהגות הרכב בעת נסיעה 
יכולותיו הדינמיות של דגם שברולט אורלנדו גבוהות למדי, כושר ההיגוי מדוייק ומספק לנהג את מלוא תחושת הבטחון ואחיזת הכביש היציבה לה הוא נדרש. ככל שמהירות הנסיעה עולה הופך ההיגוי לקל  ומעורפל יותר אך אין הדבר פוגם כלל באיכות הנסיעה. בכל הנוגע לסעיף הנוחות מציג דגם האורלנדו נתונים נעימים למדי, המתלים אשר מכויילים על הצד הנוקשה שלהם, צולחים היטב בנסיעה בכבישים עקלקלים, בידוד הרעשים מצויין וחוסך את כל רעשי החוץ בצורה איכותית, כושר התמרון גבוה ביותר מאפשר דינמיות רבה בעת נסיעה בין רחובות העיר הצרים ואף יכולות הנסיעה לאחור והראות טובים ביותר.
 
יכולות כביש והתנהגות הרכב בעת נסיעה 
יכולותיו הדינמיות של דגם האורלנדו גבוהות למדי, כושר ההיגוי מדוייק ומספק לנהג את מלוא תחושת הבטחון ואחיזת הכביש היציבה לה הוא נדרש. ככל שמהירות הנסיעה עולה הופך ההיגוי לקל  ומעורפל יותר אך אין הדבר פוגם כלל באיכות הנסיעה. בכל הנוגע לסעיף הנוחות מציג דגם האורלנדו נתונים נעימים למדי, המתלים אשר מכויילים על הצד הנוקשה שלהם, צולחים היטב בנסיעה בכבישים עקלקלים, בידוד הרעשים מצויין וחוסך את כל רעשי החוץ בצורה איכותית, כושר התמרון גבוה ביותר מאפשר דינמיות רבה בעת נסיעה בין רחובות העיר הצרים ואף יכולות הנסיעה לאחור והראות טובים ביותר. יכולות השיוט גבוהות גם הן, המנוע שקט ביותר בשיוט בכ-100 קמ"ש המתקבל ב-1,500 סל"ד.
 
עיצוב מרשים, גדול ומאסיבי
עיצובו של דגם האורלנדו כולל קווי מתאר רבועים וחדים ביותר המזכיר במידת מה קופסה בעלת זויות חדות ביותר אשר יוצרות מראה מרשים המושך מאוד את העין, מימדיו הגדולים של הרכב עומדים על 163 ס"מ גובה ו- 187 ס"מ לרוחב. בקדמת הרכב מצוי גריל קדמי גדול אשר לרוב קיים  בקרב רכבי השטח הקלאסיים בצורתם המוכרת ומכן מתקבל המראה המעט "שטחי" והקשוח של הרכב. חלקו האחורי של הרכב גבוה ביותר, השמשה האחורית גדולה ומאפשרת ראות אדירה באופן אשר נחשב לנדיר מאוד בקטגוריה ומשתלבת היטב עם יחידות התאורה הגדולות ביותר המעניקות מראה ייחודי ונעים לעין. צידי הרכב חלקים וקלאסיים יותר ובתי הגלגלים מעט תפוחים ויוצרים מראה מרשים למדי. 
 
תא נוסעים מרווח ומעוצב
כבר מרגע הכניסה אל תוך תא הנוסעים ניתן להתרשם מהמרווח הרב המתקבל אשר כולל מקום רב לברכיים ולכתפיים, גם כאשר מדובר בשורת המושבים השלישית. קיפול המושבים מתבצע בצורה פשוטה ומהירה באופן שאינו יוצר בעיות מרווח למינהן ומאפשר מעבר נוח וקל בינהם. סביבת הנהג כוללת הנדסת אנוש ברמה גבוה, מתגי התפעול קלים ונוחים לשימוש במרכזו מצוי מסך מגע גדול מימדים המאפשר שליטה מלאה בפונקציות הרכב השונות, איכות החומרים, כיאה לכלל רכבי ג'נרל מוטורס, גבוה וטובה מאוד וכך גם איכות ההרכבה אשר תורמת רבות למראה העשיר והיוקרתי. תא המטען בנוי בצורה נכונה עם פתח הטענה גדול ונוח ביותר עם 101 ליטר בלבד המתאפשר להגדלה משמעותית עד ל1,594 ליטר על ידי קיפולה של שורת המושבים האחורית ומאפשר אחסון מספק על עגלות ילדים או קניות סטנדרטיות של משפחה ממוצעת.
 
רמות אבזור איכותיות
דגם האורלנדו משווק עם מספר רמות אבזור אופציונליות אשר משדרגות במידה ניכרת את חווית הנסיעה והופכות אותה לאיכותית וטובה הרבה יותר, רמת האבזור הבסיסית אשר קרויה LT  כוללת רשימת אבזור מכובדת ורמת האבזור הבכירה יותר קרויה LTּּּּ+ והן מציעות, בין היתר, חישוקי סגסוגת מוגדלים בקוטר של 17 אינץ', חלון גג חשמלי מתקדם, מערכת שמע איכותית בהתקנה מקומית הכוללת מסך מגע איכותי, דיבורית בלוטוס, מערכת בקרת אקלים הכוללת פתחי אוורור המופנים אל המושבים האחוריים, שמשות כהות ועוד. מערכות אלה תורמות במידה ניכרת לאיכות הנסיעה והופכות אותה לחוויה בלתי נשכחת.
 
בטיחות כעקרון מוביל
בהתאם לעקרון המוביל של קונצרן ג'נרל מוטורס לייצר רכבים בטיחותיים ביותר, כך גם דגם האורלנדו נחשב לרכב בטיחותי ביותר שכן כולל הוא רשימת אבזור ייעודי משמעותי אשר כוללת מערך בן 6 כריות אויר עם מתג ייעודי לביטולם, עיגוני איזופיקס מתקדמים להתקנה בטיחותית של מושבי ילדים, מערכת בקרת שיוט מתקדמת, מצלמות נסיעה לאחור ועוד שלל מערכות אשר הופכות את הנסיעה ברכב לבטיחותית ביותר. בנוסף העמידו את דגם האורלנדו במבחני הבטיחות המחמירים ביותר בהתאם לתקן ה Euro NCAP האירופאי אשר זיכה אותו בציונים הגבוהים ביותר האפשריים.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש שברולט אורלנדו, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
גל
כיפי של רכב וחסכוני עודה את העבודה למשפחה ...   [המשך..]
אלון
חווית נהיגה מהנה ,חסכוני יותר ממזדה 5 ובנוסף גבוהה יותר, ביצועי הכוח שלה מדהימים.Aבקיצור אני ממליץ. ...   [המשך..]
הגדרות נגישות