שנת 2012 טמנה בחובה הבטחות שונות, אולם בסיכומו של יום, נותר לסמן בעיקר את אי קיומן. להוזלת המחירים בתחילת שנת 2012 היו גורמים שונים כמו למשל ועדת זליכה או השיח הציבורי שבא בעקבותיה על ייקור מחירי המכוניות בשוק הישראלי, ובעקבות זאת המחירים אכן צנחו. יחד עם זאת מולאו המחסנים של היבואנים – במקביל היה ביקוש מינימלי, כמו גם בדרישה לרכב יד שניה בשוק המוניות המשומשות. התוצאה היא שיווק אגרסיבי והנחות שאינן מתבססות על העלאת מחירים והנחה על המחיר החדש אלא שמירה על הירידה במחירים. 

שנת 2012 הייתה שנתם של רכבי הפנאי הקומפקטיים
שנת 2012 הייתה שנתם של רכבי הפנאי הקומפקטיים
כחלק ממגמת העיצובים המתחרים לניסאן ג'וק, גם פולקסוואגן טאיגאן (Taigun) מציעה רכב קונספט על תקן הפנאי הקומפקטי, אשר אפילו קטן יותר מהפולו באורכו, ובעל ממדי רוחב וגובה גדולים יותר מהפולו. יש לו מנוע TSI עם 3 צילינדרים, בנפח של ליטר. לפי נתוני היצרנית, מדובר על צריכת דלק של 22.2 קילומטרים לליטר. 
הגיפונים הפכו להיות מראה שכיח נוף הישראלי
הגיפונים הפכו להיות מראה שכיח נוף הישראלי
צמד החמד אופל מוקה וגם ביואיק אנקור
שני הרכבים הללו מבית ג'נרל מוטורס מציעים אורך של 430 סנטימטרים ויכולים לשמש למשפחה. אלו הראשונים לחקות את יופיו ואופיו החיצוני של ניסאן ג'וק. אלו מבוססים על פלטפורמת אופל קורסה, ונבדלים ביניהם במנוע ובעיצוב החזית, והאבזור זהה פחות או יותר לזה המאפיין קרוסאובר ים אחרים. 
 
טראקס מבית שברולט וקרב של יונדאי
גם הטראקס של שברולט מתבסס על אותה פלטפורמת אופל קורסה – קטנה יחסית ועונה על גודל הג'יפון העירוני עם מראה יותר כוחני ונוכחות בשטח (יותר נכון – בכביש). יונדאי חושפת דגם חדש של ג'יפון בשם "קרב", שגם הוא נשען על עיצוב דומה לג'וק במה שנקרא "פיסול זורם". 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר