ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

סוניק

image chevrolet
מחיר משוער: החל מ 99,990
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 13.8
יתרונות חסרונות
מאובזרת רועשת
מרווחת יחסית איכות בניה נמוכה
נוחה
סוניק
סוניק
סוניק
סוניק
סוניק
שברולט סוניק
שברולט סוניק - סופר מיני קטנה ותוססת
נציגתה של יצרנית הרכב שברולט בקטגוריית הסופר מיני היא הסוניק המיוחדת, מחליפתה הרשמית של דגם האוואו השנוי במחלוקת, הוצגה לראשונה בתערוכת הרכבים השנתית בפריז בשנת 2010 ושיווקה החל כשנה לאחר מכן. מרגע תחילת שיווקה זכתה  שברולט סוניק  באופן מיידי להתעניינות רבה ברחבי העולם. דגם הסוניק זכה לעיצוב מוחצן ואגרסיבי יותר מדגם האוואו היוצא וכן למרחב פנים עשיר ונפח מכובד של תא המטען וזאת על מנת להתאימו לנהג האירופאי הטיפוסי אשר נדרש לנסיעות ארוכות בדרכים בינעירוניות ולמקום רב לאחסון. דגם הסוניק משווק במרכבי האצ'בק וסדאן ומוצע עם בחירה בין מספר גרסאות מנועיות חזקות ואיכותיות להפליא המספקות ביצועי כביש נאים בנסיעה עירונית ובינעירונית כאחד. בתחילת שנת 2014 הציגה שברולט את גרסת ה-RS  של דגם הסוניק, מדובר בגרסה ספורטיבית, זריזה ודינמית הרבה יותר מהגרסה הרגילה.
 
היצע מנועים מגוון ומתקדם
דגם הסוניק משווק עם היצע מנועים מגוון אשר כלל מנוע בסיס בנפח של 1.4 ליטר המספק 101 כוח סוס ב-6,000 סל"ד ו-13.26 קמ"ג המתקבלים כבר ב-4,000 סל"ד . גרסת המנוע הגדולה יותר כוללת מנוע בנפח של 1.6 ליטר המספק 116 כוח סוס עם מומנט של 15.8 קמ"ג המתקבלים כבר ב-4,000 סל"ד. שתי גרסאות המנוע משודכות לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה או בתיבת הילוכים ידנית. בשנת 2014 השיקה שברולט את גרסת ה-RS עם מנוע בנפח של 1.4 ליטר טורבו המספקת 140 כוח סוס ו-20.4 קמ"ג, גרסה זו משודכת לתיבת 6 הילוכים מתקדמת אשר יחד יוצרים הם כושר האצה מרשים מ-0 ל-100 קמ"ש  בכ-9.5 שניות בלבד ומהירות מירבית של 182 קמ"ש.
 
נתוני צריכת דלק 
נתוני צריכת הדלק הרשמיים של שברולט סוניק עומד על 15.1 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה, בעת נסיעה בפועל נתוני צריכת הדלק גבוהים יותר ועומדים על כ-10 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת רגועה. נתוני צריכת דלק אלה נחשבים לממוצעים לחלוטין ביחס לכלל הרכבים המשתייכים לקטגוריה ומקורם במשקלו הנמוך יחסית של הרכב אשר עומד על כ-1225 ק"ג בלבד בשילוב עם פעולתה היעילה של תיבת ההילוכים המתקדמת המתוזמנת להעברת הילוכים מחושבת אשר חוסכת בצריכת הדלק ובצריכת האנרגיה. נתוני צריכת דלק סבירים אלה ממצבים את דגם הסוניק כרכב חסכוני ואטרקטיבי ביותר מבין הרכבים המשתייכים לקטגוריה.
 
איכות, נוחות וביצועי כביש
משקלו הנמוך של דגם הסוניק מאפשר לו לספק תחושת זריזות מרשימה בעת יציאה מהמקום ובעת נסיעה עירונית שגרתית, בנסיעה בינעירונית תיבת ההילוכים לא מהססת להציע קיק דאון עוצמתי בעת הצורך או להיכנס לתנוחת שיוט נינוחה. על אף יתרונות משמעותיים אלה מתמודד דגם הסוניק עם חסרונות מהותיים אשר באים לידי ביטוי ביחסי העברה נמוכים בעת מעבר בין הילוכים כך שהתוצאה המתקבלת היא של הרגשה ניכרת של העברת ההילוך ובמקרים רבים אף מתקבלת הגשת חבטה רועשת בזמן העברת ההילוך, כמו כן רעשי החוץ חודרים פנימה אל תוך תא הנוסעים ויוצרים תחושה טורדנית במידה מסויימת. מערכת המתלים בדגם הסוניק מכויילת על הצד המרוסן שלה, היא צולחת בפעולת ריסון הנסיעה וגוברת על פגעי הכביש ומהמורות הדרך, ההגה מקרין לנהג את מרבית המידע לו הוא נדרש ומאפשר לו לנהוג תוך שמירה על תחושת ביטחון מקסימלי. נוחות הנסיעה בדגם הסוניק גבוה ביותר ואינה נופלת ממיטב המשפחתיות המובילות כיום.
 
עיצוב עדכני ומודרני להפליא
בעיצובו של דגם הסוניק ניכר כי הושק מאמץ רב ליצור רכב ייחודי ונאה למדי, חרטום הרכב כולל  סבכה גדולה ביותר שחלקה העליון שקוע במידת מה בהשוואה לחלקה התחתון ובין שני החלקים מצוי הסמל של שברולט במלוא הדרו, הסבכה משווה לרכב מראה אגרסיבי מעט ומשתלבת היטב עם יחידות התאורה העגולות הממוקמות בתוך מסגרת מחודדת ללא כיסוי זכוכית. למראה האגרסיבי הכללי מתווספים גם בתי הגלגלים התפוחים וקו המותניים הגובה אשר עולה מבית הגלגלים הקדמי ונמתך עד לידית הדלת האחורית המוסרת. לעומת הרושם המחוספס המתקבל ממראה החלק הקדמי של הסוניק, חלקו האחורי משדר מראה שונה לחלוטין, יחידות התאורה החשופות לא מצליחות לייצר את אותו אפקט והמקרה המתקבל מעט שמנמן וחלבי.
 
תא נוסעים מרווח ונעים לעין
תא הנוסעים של דגם הסוניק מעוצב בצורה טובה מאוד, מושבי העור בעלי התפירה האדומה משווים לו מראה יוקרתי המשתלב היטב עם לוח השעונים המיוחד ועם ההגה המרשים שחלקו התחתון שטוח ומרשים. קונסולת הנהג גדולה ומסודרת היטב, נקייה מכפתורים מיותרים ונחשבת לפשוטה ונוחה לתפעול, במרכזה ממוקם מסך מגע גדול בן 7 אינץ' המאפשר שליטה מלאה בפונקציות הרכב השונות. איכות החומרים גבוה ביותר וכך גם איכות ההרכבה, אשר יוצרות יחדיו מראה מרשים שאינו אופייני לרכבים בקטגוריה זו. המושב האחורי מרווח להפליא, מאפשר ישיבה נוחה מאוד, גם לפרקי זמן ארוכים, לשני מבוגרים לפחות עם מרווח ברכיים וראש מרשימים למדי. תא המטען גדול ונוח, מציג 290 ליטר הניתנים להגדלה יפה על ידי קיפולה של שורת המושבים האחורית.
 
רשימת אבזור מכובדת
דגם השוניק משווק עם רשימת אבזור ארוכה ועשירה אשר משדרגת את חווית הנסיעה והופכת אותה ליעילה ואיכותית יותר, רשימת אבזור זו, אשר בכלל משווקת כסטנדרט, כוללת מערכת מולטימדיה my link חדישה בעלת אפשרות לממשק אפל ואנדרואיד, מערכת שמע בעלת מערך רמקולים הפזורים בכל רחבי תא הנוסעים הכוללת אפשרות לשליטה מלאה מגלגל ההגה, שקע USB, דיבורית בלוטוס, GPS מובנה,  4 חלונות חשמליים, חיישני טמפרטורה חיצוניים, חימום למושבים הקדמיים, תא איחסון ייחודיים בחלקה הפנימי של הדלת ובתא המטען, דוושה ספורטיבית בכיסוי ניקל, ספויילר אחורי ועוד שלל אביזרים ייחודיים.
 
בטיחות כערך מוביל
בדומה לשאר רכבי שברולט אשר נחשבים לרכבים בטיחותיים ויציבים מאוד, כך גם דגם הסוניק מתהדר בתואר רכב בטיחותי ביותר ובכלל זה כולל הוא רשימת אבזור בטיחותי ארוכה הכוללת, בין היתר, מערך בן 10 כריות אויר הכולל מתג לביטול פעילותן, מערכת התראה טרם התנגשות, מערכת התראה על סטייה מנתיב, עיגוני איזופיקס להתקנה בטיחותית של כסא ילדים, מערך מצלמות נסיעה לאחור, משבת מנוע מקורי (אימובילייזר), מערך פנסי ערפל ועוד שלל אביזרים המשפרים את רמת הבטיחות. בנוסף עמד דגם הסוניק במבחני הבטיחות המחמירים ביותר בהתאם לתקן האירופאי המחמיר וזכה הוא לציונים גבוהים ביותר אשר מיצבו אותו כרכב בטיחותי ויציב ביותר לנסיעה המאפשר לנהג נסיעה רגועה ומלאת בטחון.
 
למי מתאים דגם הסוניק?
דגם הסוניק משתיך, כאמור לקטגוריית רכבי הסופר מיני, אך בניגוד לרבים מהרכבים המשתייכים לקטגוריה זו, תא הנוסעים שלו גדול ומרווח וכך גם תא המטען ומשום כך נחשב הוא למתאים ביותר הן למשפחות צעירות המחפשות אחר רכב בטיחותי עם מקום רב לאחסון, הן לציבור הנהגים הצעיר המחפש אחר מכונית בעיצוב תוסס ומרשים לעין והן לציבור הנהגים המבוגר יותר אשר נדרש לרכב חסכוני ואמין שיוכל לשמש אותם לשנים ארוכות תוך קבלת ביצועי נסיעה חלקים ונוחים ביותר. דגם הסוניק מציג שורה ארוכה של ייתרונות אשר ממצבים אותו בראש רשימת המכוניות המשתייכות לסגמנט זה, 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש סוניק, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
עידו כהן
השברולט סוניק שלי איתי כבר שנתיים פלוס ואני מרוצה לחלוטין. טפו טפו אחרי 47 אלף קילומטר לא היו לא שום בעיות המצריכו ...   [המשך..]
samuel
האוטו של שברולט היה בזמנו במבצע וניתן לומר שרכשתי אותו בלי בדיקות מעמיקות - ונדפקתי. הרכב זה מגיע עם מנוע קטן שלא ...   [המשך..]
הגדרות נגישות