ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

לטיטוד

image Renault
מחיר משוער: החל מ 173,500
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 15.3
יתרונות חסרונות
מרווח נוחות
עיצוב חיצוני רעש
מחיר איכות חומרים
 לטיטוד
 לטיטוד
 לטיטוד
 לטיטוד
 לטיטוד
רנו לטיטוד
כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם קונים רנו לאטיטוד החדשה 
לאחר כמה שנים של העדרות, רנו מציעה מכונית מנהלים מרווחת ומרשימה בעלת מנוע טורבו דיזל 2.0 חזק ואיכותי. לתשומת ליבכם, הדגם שלרנו לטיטיוד מוצע בגרסת דיזל בלבד. הדגם החדש הוא גם יפה וגם אלגנטי, וגם מפנק במיוחד. המושבים היוקרתיים הינם בעלי ריפוד עור, כשבדגמים מסוימים אפשר לקבל אותם כשהם מגיעים עם מערכת עיסוי משוכללת. פלוסים נוספים הם הגג הנפתח, דיבורית BT ועוד כמה הפתעות נעימות. האבזור עשיר, המכונית נוחה לתפעול ומפנקת עבור הנוסעים, כשהאורך שלה מאפשר גם לאנשים גבוהים לשבת בנוחות מרבית. למעשה, רנו לאטיטוד נחשבת למכונית הארוכה ביותר בקטגוריה של מכוניות המנהלים הנעות היום על כבישי הארץ. אם אתם אוהבים לטייל ואוהבים לקחת אתכם חצי בית, אך תא המטען הגדול של רנו החדשה, יחסית גדול בהשוואה למכוניות מנהלים אחרות.
 
מה אתם צריכים לדעת על ביצועי המנוע של רנו לטיטוד החדשה
רנו לאטיטוד מגיעה עם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל בעל הספק מקסימאלי של 175 כ"ס ומומנט מקסימאלי של 36.7 קג"מ. המנוע המחובר לתיבת 6 הילוכים אוטומטית מספק ביצועים של 9.9 שניות במעבר מ-0 ל-100 קמ"ש במהירות מרבית של 210 ק"מ. יש כאלה שיגידו שזה מעט איטי עבורם, אבל יש לזכור, שמדובר במכונית מנהלים ולא בפרארי או יגואר שנועדו לטוס על הכבישים ולקהל אחר לגמרי. כעיקרון, בכבישים מהירים וחלקים, הנסיעה היא בסך הכל מאד נעימה ואיכותית. 
 
גם אם הביצועים לא פרארי הם עדיין עושים את העבודה
שוב, אם אתם מצפים לנסיעה חלקה בכבישי הארץ הפחות מושקעים, ייתכן שתחושו פה ושם מהמורה קטנה. רנו לטיטיוד מזכירה בביצועיה יותר את המכוניות האמריקניות מאשר את האירופיות. בכבישים נוחים וחלקים הנסיעה תהיה יותר נוחה ואיכותית, למרות שמדי פעם ההגה מרגיש קצת כבד כאשר הרכב נמצא במהירות נסיעה נמוכה. בזמן שהנהג עסוק בנהיגה, הנוסעים יכולים ליהנות מהבידוד המרשים שמונע חדירה של רעשי הסביבה. כמו כן, מנוע הדיזל שקט ביותר. בקיצור, אם אתם נוסעים על כביש איכותי הנסיעה תהיה נעימה, חלקה ומהנה עבור כל הנוסעים. 
 
והנה ההפתעה המרעננת של הרכב
יש הרבה גורמים המשפיעים על ההחלטה לרכוש מכונית מנהלים. אחד מהם, הוא כמובן ההוצאות על דלק. בין אם רכישת הרכב נעשתה עבור מקום עבודה או ע"י אדם פרטי, הגורם של עלויות הדלק הינו גורם מכריע. אז הנה בשורה נהדרת למי שמתלבט לגבי רכישת רנו לטיטיוד החדשה. צריכת הדלק של הדגם עומדת על 15.4 ק"מ לליטר. כידוע, מכונית מנהלים שהיא גם חסכונית, זה לא דבר מובן מאליו. במיוחד, כאשר מדובר במכונית גדולה במיוחד עם מנוע גדול וחזק. שיקול החיסכון חשוב לא רק כאשר הרכב משמש כרכב שנוסעים איתו לעבודה מדי יום, אלא גם כאשר רוצים לצאת לטיולים עם המשפחה ליעדים רחוקים. כאמור, חישוב עלויות הדלק עשוי להיות החישוב המכריע כאשר משווים בין מספר מכוניות המיועדות לאותה מטרה.

כמה שהיא יפה ואלגנטית! 
בנושא אחד אין וויכוח כאשר מדברים על רנו לאטיטוד החדשה. היא יפהפייה, היא אלגנטית ובנוסף לכל, היא גם נוחה. לפעמים אחד הנתונים בא על חשבון נתון אחר, אך במקרה של רנו , היופי והנוחות הולכים יד ביד. כאשר בוחנים את החלק החיצוני שלה, רנו לאטיטוד עונה על הגדרה של מכונית מנהלים אלגנטית ומרשימה. המידות המרשימות שלה הינן: 4.9 מטר אורך, 1.8 מטר רוחב, בסיס גלגלים של 276 ס"מ. נתונים אלו לצד הפנסים היפים, הפגוש המהודר, החלונות המעוצבים והגג הנפתח, מעניקים לדגם מראה של מכונית יוקרה שאי אפשר להתעלם ממנה. העיצוב הצרפתי האלגנטי, מורגש בכל פינה וטוב שכך. 
 
6. הבאתם ספר? גם הכורסה בבית פחות נוחה מהמושבים של הלטיטוד החדשה
כדאי להבהיר מראש, כי לגודל של המכונית, במקרה של רנו לאטיטוד, יש השפעה ישירה על נוחות הישיבה של הנוסעים. המרחק בין המושבים הקדמיים לבין מי שיושב מאחור מאפשר נסיעה נוחה לכל אחד מהנוסעים. וכאשר הישיבה נוחה עבור כולם, האווירה ברכב הופכת לנוחה ומשוחררת ומשדרגת באופן ניכר את חוויית הנסיעה של כולם. המושבים יפהפיים, החלונות המעוצבים, ובכלל העיצוב המפנק של הרכב אחראים על התחושה שאתם נוסעים במחלקת העסקים של מטוס מפואר. תוסיפו לזה, משענת ראש נוחה לכל אחד מהנוסעים, המהווה תוספת מפנקת ומתבקשת במכונית מנהלים מובילה כמו רנו לאטיטוד.
 
7. על האבזור של רנו החדשה כבר שמעתם?
הדגם החדש של רנו לאטיטוד מגיע עם אבזור מתקדם ומפנק במיוחד. המכונית מוצעת בשלוש רמות של גימור לציבור הישראלי. הדגמים בעלי האבזור המתקדם במיוחד של רנו לאטיטוד מציעים לנוסעים ריפודי עור עם עיסוי, מערכת בקרת שיוט, גג נפתח, דיבורית BT, מערכת שמע עם 8 רמקולים, מגביל מהירות ועוד. הפינוק האולטימטיבי בדגמים החדשים של רנו לאטיטוד הם מושבי העור החשמליים שמסוגלים להעניק עיסוי מפנק לנוסעים. גג זכוכית פנוראמי משדרג את חוויית הנסיעה עבור מי שאוהב להביט לשחקים בזמן הנסיעה. הרמקולים האיכותיים הפזורים ברכב מאפשרים לנוסעים ליהנות מחוויה מושלמת במיוחד בנסיעות ארוכות או בזמן עמידה בפקקים של יום ראשון בדרך לעבודה.
 
8. תהיו בטוחים שרנו לאטיטוד שומרת על הבטיחות שלכם לכל אורך הדרך
בתחום הבטיחות רנו לטיטיוד מעניקה לנוסעיה חבילת בטיחות מרשימה במיוחד. 
בדגמים החדשים של רנו Latitude החדשה תוכלו למצוא חגורות בטיחות כפולות במושבים הקדמיים עם הגבלת משקל. עבור מי שיושב בשורה הראשונה מותקנת משענת ראש להגנה מפני WHIPLASH. בלאטיטוד תוכלו גם למצוא 6 כריות אוויר. 2 יהיו מסוג ABS/EBD ESP, 2 כריות אוויר קדמיות הנפתחות בשני שלבים, 2 כריות אוויר צדיות ועוד שתי כריות וילון. כמו כן, בכל המושבים ברכב יש מנגנון נגד צלילה (Submarining). חבילת הבטיחות המושקעת מעניקה שקט מרבי למי שיוצא לטיולים עם המשפחה המורחבת לעיתים בכבישים משובשים בעלי רמת בטיחות נמוכה.  
 
סיכום
היתרונות שמציע הדגם של רנו לאטיטוד החדשה מייחדים אותה לעומת מכוניות מנהלים מדגמים אחרים. אחד מהאפיונים הבולטים של הדגם, הינו אורכו יוצא הדופן שבולט לעומת דגמים של מכוניות מנהלים אחרות. כתוצאה מכך, גם החלל הפנימי שלה גדול ומרווח יותר, גורם המשפיע באופן ישיר על הנאת הנסיעה של כל הנוסעים. האבזור העשיר והמפנק, תורם רבות לחוויית הנסיעה. גם אם פה ושם יש כמה דברים שעלולים להפריע למי שאוהב לפתח מהירות בנסיעות ארוכות, הם מתגמדים לעומת הפלוסים הרבים של רנו לאטיטוד החדשה. תא מטען גדול מהווה פלוס נוסף בדגם של רנו Latitude. המכונית בעלת מנוע דיזל שקט וחסכוני, אולי לוקה בתחום של ביצועים מרשימים על הכביש, אבל יתרונותיה הרבים בתחומים אחרים הופכים אותה לרכישה כדאית. נוחות הנסיעה, האבזור המרשים, רמת הבטיחות הגבוהה הם רק חלק מהיתרונות של רנו לאטיטוד אם אתם בוחרים אותה כמכונית המנהלים הבאה שלכם. למי שאוהב "לטוס" בכבישי הארץ, צריך להזכיר שהמהירות המותר היא עד 110 קמ"ש, ואת זה תקבלו בכל אופן ברנו לטיטיודהאיכותית.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש לטיטוד, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
יונס
לא מבין למה לקנות מכונית מנהלים? ראיתם פעם את רנו לטטיוד? זאת מכונית בגודל של 5 מטר ורוחב של 2 מטר, זאת חתיכת ספינה.. &# ...   [המשך..]
קלוד
כל אירופה כבר יודעת מה זה מכונית מנהלים גדולה ויפה, רק בישראל רנו לטטיוד לא מצליח. מחיר יקר מאוד. ...   [המשך..]
הגדרות נגישות