ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

רנו טאליסמן סטיישן: פרטים ראשונים

רנו חושפת את גרסת הסטיישן לטאליסמן המפוארת שיצאה בחודש שעבר לאוויר העולם. טאליסמן אסטייט, כך נקראת הגרסה הפרקטית יותר לרכב החדש של רנו.

אמיר שפר, מנהל תוכן Auto1 |27/08/2015 |15:47 צפיות: 1896
seperator
לפני כחודש רנו חשפה לראשונה את הרנו טאליסמן סדאן, המשפחתית הגדולה שלרנו, שהיא למעשה המחליפה את הרנו לגונה ומתחרה בקטגוריה מול פולקסוואגן פאסאט, סיטרואן C5 ושאר המשפחתיות הגדולות של היצרניות השונות. היום רביעי האחרון רנו חשפה את הגרסה המרווחת יותר של הטאליסמן- הטאליסמן אסטייט, שהיא למעשה גרסת הסטיישן של הטאליסמן. הטאליסמן אסטייט מיועדת להיחשף באופן רשמי בתערוכת פרנקפורט הקרובה שצפויה להיפתח התחילת חודש הבא.
רנו טאליסמן בגרסת הסדאן
רנו טאליסמן בגרסת הסדאן
אירופה כמו באירופה
אפשר לומר ששוק רכבי הסטיישן הוא זה ששולט באירופה, ובהתאם לכך רנו מביאה את הגרסת סטיישן למשפחתית הגדולה שלה. היא זהה לחלוטין לגרסת הסדאן, אך מספקת תא מטען בנפח קטן יותר של 572 ליטר. אורכה של הטאליסמן אסטייט הוא 486 ס"מ, כאשר רוחבה 187 ס"מ. מבחינת תא הנוסעים, האסטייט זהה בגודלה לגרסת הסדאן של הדגם, מלבד מרווח הראש שגדל ב 30 מ"מ.
יועצי הרכב של פורטל אוטו 1 מחכים לך
מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
טאליסמן אסטייט- סטיישן
אמנם נפח תא המטען של האסטייט קטן יותר משל דגם הסדאן, אך הנפח המוזכר הוא עד גובה המדף. שכן, נפחו הוא 572 ליטר, אך כאשר מקפלית את משענות הספסל האחורי, מתקבל נפח עצום של 1,700 ליטר עם משטח הטענה באורך של 201 ס"מ. כמעט כמו כל רכב משפחתי גדול במרכב סטיישן, גם הטאליסמן אסטייט מאפשר רכישה של דגם עם פתיחת דלת אחורית אוטומטית על ידי העברת הרגל מתחת לפגוש האחורי של הרכב.
כמו גרסת הסדאן, גם האסטייט מבוססת על הפלטפורמה המודולארית של רנו-ניסאן, ה CMF. גם במרכב הזה רנו מציידת את האסטייט במערכת בולמים אדפטיביים עם חמישה מצבים לבחירה, המשנים את מערכת ההיגוי, תיבת ההילוכים ומנוע והבולמים, ומציעה גם את מערכת ההיגוי 4Control, מערכת היגוי לארבעת הגלגלים.
אותו מרווח פנים כמו באסטייט
אותו מרווח פנים כמו באסטייט
היצע המנועים 
האסטייט תוצע בשוק באותם מנועים כמו גרסת הסדאן: מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר עם הספקים שונים הנעים בין 150 ל 200 כ"ס, מנוע טורבו דיזל בנפח 1.4 ליטר עם הספק של 110 כ"ס, או טורבו-דיזל 1.6 ליטר בהספר של 130 כ"ס או 160 כ"ס למנוע בעל המגדש הכפול באותו הנפח. מנועי הבנזין והטורבו הכפול מוצמדים לתיבת הילוכים EDC בעלת מצמד כפול ושבעה יחסי העברה ומנועי הדיזל משודכים לתיבה ידנית עם שישה הילוכים.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
"השקט שלפני הסערה" – אופנועי ZERO בישראל 2017
האופנוע פועל ומוכן להטיס אותי, אני רוצה להקשיב לציפורים, לתנועה ולשכן שצועק על כלב נובח. לשקט שלפני הסערה. אופנועי הזירו החדשים מגיעים לישראל, וכתבנו כאן כדי להסביר לכם הכל.
קרא את הכתבה

יונדאי מציגה: העתיד כבר כאן
נעים להכיר, יונדאי איוניק, הרכב המשפחתי וההיברידי החדש של יונדאי שאמור להיות הצעד הבא בעולם הרכב, נחת בישראל.
קרא את הכתבה

סיטרואן C3 החדשה
ה- C3 החדשה הוצגה לאחרונה בבית סיטרואן כרכב מוביל בקטגוריה אליה הוא משתייך. בגרסתה החדשה זכתה ה- C3 לעיצוב עדכני, צעיר ומודרני השואב אלמנטים מדגם הקקטוס המוצלח ולכן היינו חייבים לבדוק על מה כל המהומה.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
מלא פרטים וקבל הצעות
טופס מורחב
טופס מקוצר
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
הרשמו לניוזלטר שלנו
קבלו דיוור בנושא רכבים כתבות חדשות, מבצעים ומבחני דרך בחינם
הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר
דגם א'
דגם ב'
חיפוש רכב חדש
הצטרפו לפייסבוק שלנו
הגדרות נגישות