ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

משפחתית חדשה לרנו: טאליסמן

רנו חושפת את המשפחתית הגדולה החדשה שלה, שאמורה להחליף את הדגם היוצא- הלגונה.

אמיר שפר, מנהל תוכן Auto1 |21/07/2015 |16:29 צפיות: 2152
seperator
אם השם "טאליסמן" נשמע לחלקנו מוכר, זאת מכיוון שנתקלנו בו באזור שנת 2001 כאשר רנו השתמשו בשם זה לטובת רכב תצוגה. כיום, הטאליסמן משמשת כספינת הדגל בשוק המשפחתיות בסין, וגם היא מתבססת בצורתה על רכב דומה מסוג סמסונג SM7.
רנו טאליסמן. המשפחתית הגדולה החדשה של רנו
רנו טאליסמן. המשפחתית הגדולה החדשה של רנו
הגודל בהחלט קובע
הטאליסמן, המכונית המשפחתית הגדולה של רנו, מתבססת על המשפחתית המשותפת של היצרן עם ניסאן, ה- CMF CD. על אותה פלטפורמה, רנו הוציאו גם את הקאדג'אר והאספאס. סדרה של רכבים אלה מבית רנו, אמורים להוביל את רנו לכבישת שוק הרכבים הסיני. ואפשר לומר שהם דיי בדרך הנכונה לקראת זה. הטאליסמן האירופאית בעלת בסיס גלגלים רחב של 281 ס"מ ונפח תא המטען של 608 ליטר.
יועצי הרכב של פורטל אוטו 1 מחכים לך
מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
שינויים קוסמטיים בלבד
לעומת הרנו לגונה, שמרכבה היה בעל 5 דלתות, הטאליסמן נשארת במרכב סדאן בעל ארבע דלתות, שלא ממש משנה את נוף המשפחתיות. נראה כי רנו לא לקחו ריזיקות מיותרות, והחליטו שללכת על עיצוב מוכר ואהוב עדיף מלעשות שינויים דרסטיים. כך גם בנוף הפנימי של הטאליסמן, השינוי היחידי הנראה לעין הוא מסך המולטימדיה שמותקן באמצע הקונסולה. מסך מגע בגודל "8.2 שדרכו ניתן לשלוט בכל המערכות הנילוות שיש לטאליסמן להציע.
עיצוב פנים ללא שינוי, מלבד מסך
עיצוב פנים ללא שינוי, מלבד מסך "8.2
היצע מנועים מרשים
רנו טאליסמן תציע חמישה סוגי מנועים, שני מנועי בנזין ושלושה מנועי דיזל. שני מנועי הבנזין יהיו מנועים מוגדשים עם הזרקת דלק ישירה ובהספקים של 150 כ"ס ו- 200 כ"ס, עם תיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים. מנועי הטורבו דיזל, יהיו בהספקים של 110 ו- 130 כ"ס והמנוע טורבו- דיזל החזק יותר, בעל 160 כוחות סוס, יהיה בעל מגדש טורבו כפול. מנועי הדיזל יהיו גם הם עם תיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים, בעל שישה הילוכים, כאשר לשני הדגמים החלשים יותר, יש אופציה גם בתיבה ידנית בת שישה הילוכים.
תנהג- תבין
הטאליסמן, בדגם נבחר, מאפשרת לנהג לברור את חוויית הנהיגה שלו בין חמישה מצבים: רגיל, חסכוני, ספורט, נוחות ומצב אישי. בשינוי של מצבי הנהיגה, באים לידיי ביטוי שינויים בתגובת המנוע, תגובת תיבת ההילוכים, שיכוך הבולמים, צליל המנוע ותצוגת לוח המחוונים. בנוסף לזה הטאליסמן מצוידת בשלל אביזרים ומערכות בטיחות, כמו בקרת שיוט אקטיבית, בלימת חירום עצמאית, התרעת התנגשות, התרעה על סטייה מהנתיב, זיהוי עצמים בשטחים מתים וכדומה. אפשרויות אבזור אופציונאליות לטאליסמן: תאורת לד מלאה, מושבים קדמיים מעסים ומאווררים, מערכת חניה עצמאית ותצוגה עילית.
"קרסו" יבואנית רנו לישראל בוחנת את הבאתה של הטאליסמן לארץ, אך קיים ספק עקב העובדה שהדור היוצא של הלגונה לא צלח בארץ ואפילו הדור השלישי של הלגונה לא שווק כלל בארץ. שאר הדגמים של הלגונה שווקו לזמן קצר ונעלמו עקב חוסר ביקוש.   
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
"השקט שלפני הסערה" – אופנועי ZERO בישראל 2017
האופנוע פועל ומוכן להטיס אותי, אני רוצה להקשיב לציפורים, לתנועה ולשכן שצועק על כלב נובח. לשקט שלפני הסערה. אופנועי הזירו החדשים מגיעים לישראל, וכתבנו כאן כדי להסביר לכם הכל.
קרא את הכתבה

יונדאי מציגה: העתיד כבר כאן
נעים להכיר, יונדאי איוניק, הרכב המשפחתי וההיברידי החדש של יונדאי שאמור להיות הצעד הבא בעולם הרכב, נחת בישראל.
קרא את הכתבה

סיטרואן C3 החדשה
ה- C3 החדשה הוצגה לאחרונה בבית סיטרואן כרכב מוביל בקטגוריה אליה הוא משתייך. בגרסתה החדשה זכתה ה- C3 לעיצוב עדכני, צעיר ומודרני השואב אלמנטים מדגם הקקטוס המוצלח ולכן היינו חייבים לבדוק על מה כל המהומה.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
מלא פרטים וקבל הצעות
טופס מורחב
טופס מקוצר
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
הרשמו לניוזלטר שלנו
קבלו דיוור בנושא רכבים כתבות חדשות, מבצעים ומבחני דרך בחינם
הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר
הצטרפו לפייסבוק שלנו
חיפוש רכב חדש
דגם א'
דגם ב'
הגדרות נגישות