ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

שברולט אקווינוקס

image chevrolet
מחיר משוער: 149,990 - 159,990
שנות אחריות: שלוש שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 11.9
יתרונות חסרונות
בגאז' ענק רצריכת דלק
אבזור בידוד רעשים
ביצועים מחיר
שברולט אקווינוקס
שברולט אקווינוקס
שברולט אקווינוקס
שברולט אקווינוקס
שברולט אקווינוקס
שברולט
שברולט אקווינוקס - רכב פנאי משודרג ומתקדם
קטגוריית רכבי הפנאי הפכה בשנים האחרונות לאחת הקטגוריות החזקות והמבוקשות ביותר בשוק הרכבים הישראלי, כפועל יוצא הציגו יצרניות הרכב השונות שלל דגמים שזכו להצלחה וביקוש חסרי תקדים. כחלק בלתי נפרד ממגמה זו משווקת יבואנית ג'נרל מוטורס מספר דגמים המשתייכים לקטגוריית הפנאי לרבות דגמי הקפטיבה והטראקס אך דגמים אלה מעולם לא זכו להפוך לרבי מכר או לבעלי אחוזי מכירות יוצאים מגדר הרגיל, עם השקת הדגם החדש/ מחודש דגם האקווינוקס צפויות היבואנית וכן יצרנית הרכב שברולט לקבוע את דריסת הרגל הנחשקת במקום של כבוד בצמרת רשימות המכירות.  דגם האקווינוקס שווק בעבר וכעט מוצג הוא כרכב חדש לחלוטין המבוסס על פלטפורמת ההדלתא D2XX החדישה של שברולט, הוא מציע מרווח מצויין לנסיעה נוחה של 4 נוסעים מבוגרים, מערכת ההנעה שלו חדישה, חסכונית ומתקדמת, מאפשרת לו לספק ביצועי כביש מהשורה הראשונה עם נוחות נסיעה גבוה ביותר. כמו כן מוצג דגם האקווינוקס המחודש בעיצוב ייחודי, קטן יותר וקל יותר מקודמות בכ-180 ק"ג משמעותיים ביותר ועיצוב פנימי עשיר, שימושי ונעים מאוד לשימוש. לאחר שעבר את מלאכת השיפורים המקיפה, מהווה דגם האקווינוקס את התשובה הראויה והטובה ביותר מצידה של שברולט לדגמים מובילים בשוק ובכללם היונדאי טוסון, מאזדה CX5, טויוטה ראב 4 ועוד 
 
יחידת הנעה מתקדמת ומשופרת במיוחד
יחידת ההנעה המוצעת עם דגם האקווינוקס המחודש כוללת מנוע טורבו בנפח של 1.5 ליטר בעלת 4 צילנדרים, המוכרת מדגמים שונים של שברולט לרבות דגם הקרוז האהוב, יחידת הנעה זו מספקת 170 כוח סוס ב-5,600 סל"ד ומומנט מרבי של 28 קמ"ג המתקבלים החל מ-2,000 סל"ד. יחידת הנעה איכותית ומתקדמת זו משודכת לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 מהירויות בטכנולוגיית הנעה קדמית אשר יחד מספקות הן כושר האצה נאה במיוחד מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-9.1 שניות בלבד. יחידת הנעה זו מהווה מתחרה ראויה לגרסאות ה-2.0 ליטר של המתחרות הרבות לקטגוריה. 
 
נתוני צריכת דלק אטרקטיביים למדי
ההפחתה הניכרת במשקלו של דגם האקווינוקס אשר עומדת על כ-180 ק"ג במקביל לפעילותן המתקדמת של יחידת ההנעה ותיבת ההילוכים אשר מכויילות להעברת הילוך מתקדמת ללא משיכה מיותרת ,הביאו ליצירת חיסכון משמעותי בצריכת הדלק והפכו את הנסיעה לחסכונית הרבה יותר. מבחני דרך שנערכו לדגם האקווינוקס הצביעו על צריכת דלק ממוצעת אשר עומדת על כ-14 ק"מ לליטר בעת נסיעת שיוט מחוץ לעיר וכן נתון צריכה של 11-10 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית משולבת מעשית יותר. נתוני צריכת דלק אלה מיישרים קו באופן אופטימלי עם טובי הדגמים המשתייכים לקטגוריית רכבי הפנאי ומשך ממוצב הדגם כאחת האופציות המועדפות בתחום.
 
איכות נסיעה גבוה ללא פשרות
כבר מרגע התנעתו הראשונית של דגם האקווינוקס מתקבלת תחושה נעימה ביותר של רכב זריז וקליל המאפשר לבצע עקיפות בצורה קלה, ללא השקעת מאמצים מיותרים. נוחות הנסיעה טובה ביותר, משתלבת היטב עם אחיזת הכביש הגבוה, ההגה הדינאמי המאפשר שליטה בין כבישי העיר הצרים ותא הנוסעים השקט אשר חוסם את כל רעשי הדרך הרבים בצורה מיטבית. תיבת ההילוכים המתקדמת אשר מוצעת עם דגם האקווינוקס מציעה פעולת העברת הילוכים חלקה ונינוחה, פעולת בלמים רגישה במידה הנכונה ופעולת מתלים אשר מכויילים על צידם הרך וחוצצים בצורה מרבית את הרכב ונוסעיו ומפגעי הכביש וזעזועי הדרך.
 
עיצוב משודרג, חדיש ומעודכן
במסגרת חידושו של דגם האקווינוקס ניכר כי העיצוב הישן נזנח לחלוטין ובמקומו זכה הדגם לעיצוב מודרני וחדש אשר כולל אלמנטים אתלטים ומעוצבים ביותר. מידותיו קטנו באופן משמעותי (הפחתה של 12 ס"מ) ועומדות על 4.65 מ' אורך, 1.85 מ' רוחב, 1.66 מ' גובה ו272 ס"מ בבסיס הגלגלים, התוצאה המתקבלת הינה עדין של רכב גדול ומרשים אך עדין ומזמין יותר לנהיגה ושימוש עם מידות אשר הולמות את המקובל בקטגוריה. זויות הרכב כוללות קווים ריבועיים עם שכבה תפוחה על גבי מכזה המנוע אשר תורמת במידה ניכרת למראה המודרני מעודן ופחות כוחני מבעבר. חזית הרכב כוללת חיפויי כרום מרשימים, גריל קדמי מעוצב ויחידות תאורה מעניינות אשר הופכות את המראה למרשים ביותר.
 
תא נוסעים עשיר ושימושי
על אף הקטנת המימדים שנעשתה במסגרת עדכון הדור החדש של הדגם האקווינוקס, תא הנוסעים שלו נותר גדול ביחס למקובל בקטגוריה, דבר המאפשר ישיבה נוחה ומרווחת לחמישה נוסעים מבוגרים ללא תחושת צפיפות כלל ועם מקום רב לברכיים והראש. חלקו הקדמי של תא הנוסעים כולל מסכי תצוגה נאים, גדולים וצבעוניים המאפשרים שימוש קל ויעיל וכוללים עיטורי כרום מרשימים וזאת לצד מסך מגע גדול המאפשר שליטה מלאה בפונקציות הרכב השונות. איכות החומרים מהם מורכב תא הנוסעים גבוה וטובה ביותר, מעניקה לרכב מראה כללי נאה ומתקדם. תא המטען עצום בגודלו כולל נפח של 845 ליטרים אדירים להעמסה עם שלל פתרונות אחסון מתקדמים ואופציה להגדלה על ידי קיפולה של שורת המושבים האחורית ובכך להעמיס כמות ענקית של ציוד גדול מימדים.
 
רמות גימור מתקדמות ומשודרגות
שברולט אקווינוקס מוצע לשיווק עם שתי רמות אבזור מתקדמות, רמת אבזור בסיסית קרויה LS ונחשבת היא לנאה ביותר, שכן היא כוללת, בין היתר, מערכת מולטימדיה בעלת אופציה לחיבור קישורית מלאה, מצלמת דרך אחורית, אפשרות לכניסה והתנעה ללא שימוש במפתח פיזי, חישוקים קלים ועוד. רמת האבזור המתקדמת קרויה LT והיא כוללת בנוסף לרשימה הבסיסית, מערכת בקרת אקלים מפוצלת, אפשרות לכיוונון מושבי הרכב באופן חשמלי, אופציה להתנעת הרכב מרחוק, דלת תא המטען הנפתחת חשמלית עם מנגנון ייחודי לפתיחה יעילה בחניונים, שמשות אחוריות מושחרות, מערך פנסי לד מתקדם, דיבורית בלוטוס איכותית ועוד שלל אביזרים איכותיים אשר הופכים את הנסיעה ברכב לחוויה ארוכה ומתמשכת.
 
בתחום הבטיחות יש מקום לשיפור
בניגוד לפונקציות הרכב השונות אשר נחשבות למתקדמות ביותר בקרב דגם האקווינוקס, בתחום הבטיחות ניכרת לקות מסויימת אשר אינה אופיינית בדרך כלל לרכבים מבית היוצר של שברולט. בכל הנוגע לרשימת האבזור הבטיחותי ניכר כי רשימת האבזור הבטיחותי מצומצמת ביותר וכוללת מערך בן 6 כריות אויר, מערכת בקרת שיוט, מערכת מובילאיי מתקדמת בהתקנה מקומית, מערכת תזכורת להוצאת הילדים בתום נסיעה, בקרת הורים הכוללת מגביל מהירות ומגביל עוצמות שמע ועוד. ביחס לרבות מהמתחרות של הדגם לקטגוריה ניכר כי קיימות מערכות רבות שחסרונן בדגם מורגש באופן משמעותי. ציוני מבחני הריסוק של דגם האקווינוקס טרם פורסמו אך ניתן להניח כי מדובר בציונים גבוהים לאור הרף הגבוה של כלל הדגמים המשתייכים לבית שברולט.
 
רכב פנאי מוביל במחיר משתלם
יתרונותיו הברורים של דגם האקווינוקס הופכים אותו לאחת האופציות הטובות ביותר בקטגוריה, לא בכדי הוא הציג נתוני מכירות של למעלה מ-2 מליון יחידות מיום השקתו הראשונה, יתרונות משמעותיים ומתקדמים אלה מתייחסים להיותו רכב גדול ונוח ביותר לנסיעה עירונית ובינעירונית כאחד, תא הנוסעים שלו רחב ושימושי עד מאוד, הוא חסכוני ביותר בצריכת הדלק והוא מוצע לשיווק עם תג מחיר סביר ואטרקטיבי למדי אשר עומדת על 149,900 ₪ לדגם ה-LS ו159,9000 ₪ לדגם ה-LT העשיר יותר בתוספות ושדרוגים.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש שברולט אקווינוקס, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:

 חוות דעת גולשי פורטל אוטו1

 על Chevrolet Equinox
עד כה לא נרשמו חוות דעת
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות