ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

פיג'ו 301

image Peugeot
מחיר משוער: החל מ 85,990
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
צריכת דלק: 18.8
יתרונות חסרונות
מרחב פנימי איכות חומרים
עיצוב חיצוני אמינות
צריכת דלק .
פיג
פיג
פיג
פיג
פיג
פיגו 301 החדשה
פיג'ו 301- תת משפחתית נוחה וחסכונית
מעט מאוד רכבים בשוק הרכב העולמי נחשבים לרכבים איכותיים בזכות יכולות הנסיעה שלהם בלבד, דגם ה301 של יצרנית הרכב פיג'ו הוא אחד מהם, מדובר ברכב איכותי ביותר אשר אינו מתהדר בסופרלטיבים מיותרים או בהתעסקות מיותרת באבזור ייחודי או תוספות מקוריות, מדובר במכונית ברורה, נוחה והגיונית, בעלת עיצוב מתקדם המותאם לשפה העיצובית העדכנית של פיג'ו. דגם ה-301 מתהדר במידות גדולות באופן היחסי אשר עומדות על 4.42 מ' לאורכה, משתייך לקטגוריית התת משפחתיות , הדגם מוצע במרכב סדאן בעל 4 דלתות ומתאפשרת בחירה בין מגוון עשיר של גרסאות מנועיות מתקדמות אשר מייצרות נוחות ואיכות נסיעה ברמה גבוה, רמת בטיחות מתקדמת, חסכוניות אפקטיבית בצריכת הדלק ובעלויות האחזקה, רשימת אבזור גבוה ומפנקת אשר הופכת את הנסיעה לחוויה מתמשכת ונחשבת למושלמת בעיקר בעבור השווקים המתפתחים אשר מחפשים רכב איכותי בעל איכויות מקסימליות במינימום מחיר.
 
גרסאות מנועיות מתקדמות בשידוך לתיבות הילוכים מתוזמנת
היצע המנועים המוצע בדגם ה301 מורכב משני מנועי דיזל ושני מנועי בנזין נפחים משתנים המאפשר לכל נהג להתאים לעצמו את הגרסה המנועית המועדפת עליו. היצע מנועי הבנזין כולל מנוע בסיסי בנפח של 1.2 ליטר PuerTech המספק 82 כוח סוס ומשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית בלבד ומנוע גדול יותר בנפח של 1.6 ליטר Vti המספק 115 כוח סוס המשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או לתיבת 6 הילוכים אוטומטית בהתאם לצורכי הנהג. היצע מנועי הדיזל כולל שני מנועים בנפח של 1.6 ליטר, האחד מנוע Hdi המספק 92 כוח סוס המשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית והשני הוא מנוע BlueHDi המספק 100 כוח סוס ומשודך, גם הוא  לתיבת 5 הילוכים ידנית.
 
איכות, נוחות ורמת היגוי מובילה
דגם ה-301 נחשב לרכב נוח לנהיגה, מושביה מעניקים תמיכה מלאה לגב ובשילוב עם עבודת המתלים הטובה אשר יוצרת שיכוך מלא של פגעי הכביש, מתקבלת תנוחת נהיגה אופטימלית המאפשרת ישיבה ארוכה ונעימה. לעומת הנוחות הרבה, בכל הנוגע להתנהגות הכביש הדעות מעט חלוקות ויש הטוענים שהתנהגות הכביש בדגם ה-301 מעט מעורפלת, הססנית וקלה, הדבר נובע מהיגוי חד מדי, פעולה בינונית של מערכת הבלימה וריסון תנודות סביר בלבד. בעת נסיעה בכביש עירוני מספק דגם ה301 זויות גלגול מתונות במיוחד, הוא מספק את רמת הנינוחות המתבקשת בעת ביצוע פניות חדות או תנאי דרך קשים. לחיצה על דוושת הגז מספקת כושר האצה טוב למדי, בעיקר בהשוואה למתחרותיה לקטגוריה, אשר עומד על האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10.8 שניות בלבד ומהירות מירבית של 188 קמ"ש בהתאם להצהרת היצרן הרשמית.
 
נתוני צריכת דלק 
על פי נתוני היצרן הרשמיים צריכת הדלק בדגם ה-301 עומדת על 19 ק"מ לליטר בנסיעה מעורבת (עירונית ובינעירונית) רגועה. בעת בנסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר ועומדת על כ-12.5 ק"מ לליטר לערך בנסיעה משולבת רגועה, אך עדיין מדובר בנתוני צריכת דלק חסכוניים ואטרקטיבים למדי בהשוואה לרכבים בסדר גודל מסוג זה. נתוני צריכת דלק סבירים אלה מתקבלים הודות לשילובם של מספר אלמנטים מתקדמים המביאים לחסכון משמעותי בצריכת הדלק לרבות פעולתה המתוזמנת של תיבת ההילוכים המכויילת להעברת הילוכים יעילה ובכך חוסכת את משיכת ההילוך המיותרת.
 
עיצוב חיצוני קלאסי ונעים לעין
עיצובו החיצוני של דגם ה-301 מציג פרופורציות נאות למדי, היא חפה מאלמנטים עיצוביים מיותרים, היא חטובה ורזה במידה הנכונה והיא מציגה מרכב סדאן קלאסי אירופאי רגוע ונעים לעין. קדמת הרכב מעט מרובעת כוללת יחידות תאורה גדולות וחדות אשר משוות לו מראה מעט שמרני, אך בהחלט הולם את קהל היעד אליו היא מכווננת. על מנת להכניס קריצה צעירה וספורטיבית במידת מה התווספו לצידי הרכב גימורים מבריקים המעניקים מראה מעט מודרני ומגובש יותר. חלקו האחורי של הרכב מעט מוגבה מאשר החלק הקדמי, דבר אשר יוצר תחושה צעירה ותוססת יותר. סך הכל המראה המתקבל הוא קלאסי ביותר, כזה שלא מושך תשומת לב מיותרת, הוא מתמזג היטב בנוף העירוני אך בהחלט עושה את העבודה. 
 
תא נוסעים פרקטי ומעוצב
כבר מרגע הכניסה אל תוך תא הנוסעים של דגם ה-301 ניתן להתרשם מהדמיון הרב בינו לבין דגם ה208 של החברה, ההבדל העיקרי בינהם הוא בגודלו של בסיס הגלגלים שבדגם ה- פיגו 301 נמתח על פני 2.65 מ'. דשבורד הנהג הקדמי כולל מערכת מולטימדיה חדישה בעלת מסך מגע בגודל של 7 אינץ' וגימורים בצבע שחוק מבריק הנמתחים עד לפתחי האוורור ומעניקים מראה יוקרתי למדי. התקרה הפנימית מעוגלת וגבוהה, דבר אשר מאפשר ישיבה נוחה של שני מבוגרים (גבוהים) בספסל האחורי תוך נוחות רבה ומקום רב לברכיים. ניכר כי בעיצוב תא הנוסעים הושקעה מלאכת מחשבת מעמיקה שהביאה להנדסת אנוש איכותית ובאיכות חומרים מובילה. תא המטען גדול במיוחד, יותר מרוב המתחרות לקטגוריה, כולל נפח של 506 ליטר עם סף הטענה נמוך המאפשר הכנסה ואחסון קל של ציוד גדול לרבות עגלות ילדים ומזוודות.
 
רמת גימור נאותה ורשימת אבזור איכותית
דגם ה-301 משווק בישראל עם רמת אבזור אחת בלבד, רמת ה'אקטיב', רמה זו נחשבת למאובזרת למדי וכוללת רשימת תוספות מכובדת המכילה את מערכת בקרת השיוט, שקעי USB ו-AUX, מערכת שמע מקורית בעלת אופציה להשמעת קבצי MP3 וחיבור לנגנים חיצוניים, פתיחת תא המטען על ידי השלט, דיבורית בלוטוס בעלת אפשרות לשליטה מלאה מגלגל ההגה, מחשב דרך ועוד שלל אביזרים ותוספות שהופכות את חווית הנהיגה לנוחה ונעימה הרבה יותר. רשימת האבזור המוצעת נחשבת לאטרקטיבית למדי גם בהשוואה למתחרותיה לקטגוריה אשר לרוב נחשבות לדלות באבזור.
 
רמת בטיחות בלתי מתפשרת
בדומה ליתר הדגמים מבית היוצר של יצרנית הרכב פיג'ו, גם דגם ה-301 נחשב לרכב בטיחותי למדי שכן הוא מאובזר בתוספות ייעודיות שתפקידן להעלות את רמת הבטיחות לרבות מערכת TPMS מתקדמת לניטור לחץ אויר בגלגלים, חיישני נסיעה לאחור, מערך בן ארבע כריות אויר הכולל מתג ייעודי לביטול פעילותם, מערכת איזופיקס, זמזם התראה על אי חגירת חגורות, מערכת בקרת יציבות מתקדמת הכוללת  ABS ועוד שלל תוספות שהופכות את הנסיעה לבטוחה יותר. בנוסף העמידה החברה את דגם ה-301 במבחני הריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר אשר העניק לו 3 כוכבי בטיחות- ציון סביר בלבד.
 
תמורה הולמת למחיר?
דגם ה-301 משווק עם תג מחיר אטרקטיבי שנע החל מ-95,900 ₪ לגרסת הבסיס בעלת ה1.2 ליטר Active, דרך עלות של 104,900 ₪ לגרסת ה-1.6 אוטומטית Active ועד למחיר מקסימלי של 119,900 ₪ לגרסת הדיזל הבכירה ביותר. בהשוואה למתחרותיו, ובהתחשב ברשימת האבזור והתוספות הבטיחותיות עימן הוא מוצע, נחשב דגם ה-301 לאחד הרכבים המשתלמים ביותר המשווקים כיום בקטגורית התת משפחתיות ובסדר גודל אליה הוא משתייך. דגם ה-301 נחשב למושלם בעבור קהלי יעד מגוונים, החל ממשפחות הנדרשות לרכב בטיחותי בעל מקום אחסון ממשי, דרך יחידים המעוניינים ברכב אמין ויעיל לשנים רבות ועד לציבור הנהגים המבוגר המחפש אחר רכב נוח לנהיגה, חסכוני בדלק ובעלויות תחזוקה אשר יאפשר להם להגיע מנקודה א' לנקודה ב' בבטחה, מהירות וקלות מרבית
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש פיג'ו 301, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
גדי
קיבלתי את הרכב מהעבודה ובמבט ראשון מעט התאכזבתי, חשבתי על משפחתית אוטומטית יפנית ופתאום קיבלתי את הפיג'ו הזאת. האמת, ...   [המשך..]
רוני
קניתי את הרכב הזה מחברת ליסינג - קיבלתי עליו מחיר מטורף עם הנחה שהיבואן בחיים לא היה עושה לי. יש לי את הרכב עם תיב ...   [המשך..]
הגדרות נגישות