לובינסקי, יבואנית
פיג'ו לישראל, השיקה ביום ראשון האחרון את מכונית הסופר-מיני המחודשת של פיג'ו, ה- 208. הפיג'ו החדשה נפרדת מהטכנולוגיה הישנה של המנועים "הפשוטים" והתיבה האוטומטית בת הארבעה הילוכים, ועוברת למנועים קטנים בנפח 1.2 ליטר מוגדשי טורבו, שיפיקו לה 110 כוחות סוס עם תיבת הילוכים אוטומטית בת 6 מהירויות, מה שיגרום לתצרוכת דלק ממוצעת של כ 22 קילומטר לליטר.

פיג'ו 208 החדשה
עידכונים קלים במראה החיצוני
מהבחינה החיצונית אין הרבה שינויים משמעותיים בין ה
פיג'ו 208 החדשה לבין הדגם היוצא. שינוי קל בסידור הנורות בפנסים, מקדימה ומאחורה, הבלטת הגריל, ועיצוב חישוקי סגסוגת חדש, גורמים לפיג'ו החדשה להראות קרבית ומושכת יותר. פנים הרכב עבר התפתחות שמשדרגת את חווית הנהיגה ומשלימה את המראה המושך של הפיג'ו. השינוי העיקרי הוא במערכת המולטימדיה האינטואיטיבית לה זכתה ה- 208, נוסיף לזה תאורה לבנה ללוח מחוונים מעודכן, נקבל תחושה של רכב ספורטיבי קטן שדואג לנוחותו של הנהג.
שינויים ביחידת ההנעה
כאמור, העידכון העיקרי והחשוב ביותר שאותו עברה הפיג'ו הוא ביחידת ההנעה שלה. כבר לא מנוע אטמוספירי בנפח 1.6 ליטר, אלא מנוע טורבו קטן בנפח 1.2 ליטר, עם הספק מרבי של 110 כוחות סוס ב 5,500 סל"ד וכמובן, תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה שמזניקים אותה מ- 0 ל-100 ב 9.8 שניות. במהלך השנה יוצע גם המנוע האטמוספירי עם שינוי קל בנפח- ל 1.2 ליטר ותיבת הילוכים רובוטית או ידנית.
מבחינת הפינוקים: רמת הגימור Active, בעלת המנוע 1.2 טורבו, כוללת מערכת מולטימדיה "7, דיבורית BT, חיבור USB ושליטה מההגה, חישוקי סגסוגת קלה, חלונות כהים מאחור, קיפול מראות צד, תאורת לד, מגביל מהירות ובקרת שיוט. כל הדגמים של ה-208 מצויידים ב 6 כריות אוויר, בקרת יציבות ועיגוני ISOFIX מאחור.
מחירים:
דגם אקטיב, 1.2 ליטר טורבו, 110 כוחות סוס- 99,990₪, אך כרגע במחיר השקה של 96,900₪.
דגם ג'י.טי.איי, 1.6 טורבו, 220 כוחות סוס, ידנית- 149,900₪.