פיג'ו 308 החדשה נחתה בישראל לא מזמן עם הרבה מאוד מחמאות ואהדה שהיא מקבלת מתקופת השיווק שלה באירופה כולל תואר מכובד ואיכותי מאוד – מכונית השנה באירופה. אז המשפחתית החדשה, פיג'ו 308 צריכה להביא לקהל הישראלי משהו שונה, איזה מין אתנחתא מהמשפחתיות המאוסות שקיימות בישראל בשנים האחרונות ולהעניק לשמחות בישראל מכונית שבה כל המרכיבים שואפים לשלמות, תא נוסעים מרווח, מנוע קטן חסכוני ויעיל, עיצוב נעים מבפנים ומרהיב מבחוץ וכל זה בעטיפה של מחיר נוח ותחרותי. 
פיג'ו 308 החדשה בישראל
פיג'ו 308 החדשה בישראל
מנוע 1.2 ליטר טורבו בנזין
לפיג'ו יש את כל הפוטנציאל להצליח, המנוע הקטן יחסית מעניק יכולות וביצועים טובים שלא נופלים מכל מנוע 1.5 או 1.6 אחר בזכות הטורבו המייצר 130 כוחות סוס, ותיבת ההילוכים של פיג'ו היא חדשה ופועלת בדיוק כפי שפועלות התיבות האוטומטיות של המכוניות היפניות, וכן, גם הביצועים איכותיים ומרשימים. 
כתבות נוספות על פיג'ו 308:
 
תפיסת המותג על ידי החברה
הבעיה הגדולה ביותר שצפויה להיות של פיג'ו 308 החדשה היא התפיסה של מותג פיג'ו בפני הציבור הרחב. כבר שנים ארוכות לפיג'ו יש שם של מכונית חביבה השופעת בתקלות מכניות וחשמל אשר יעניקו לנהג לא מעט שעות מוסך. המכוניות השונות של פיג'ו בשנים האחרונות לא הצליחו לחדור בצורה מספקת לציבור הישראלי אך ה 308 החדשה עשויה לשנות את תמונת המצב הזו מהקצה אל הקצה. 
מעוצבת, חזקה, איכותית אך מעט יקרה מדי
מעוצבת, חזקה, איכותית אך מעט יקרה מדי
מחיר התחלתי גבוה עבור ה 308 החדשה
ה 308 החדשה מתומחרת בישראל במחיר התחלתי של 133 אלף שקלים, סכום לא מבוטל עבור מכונית משפחתית חדשה וגבוה ממחירי גרסאות הבסיס של טויוטה קורולה, סיאט לאון, אופל אסטרה ה i30 ואחרות. עבור מוצג שמעוניין להחזיר את האמונה בו מצד אחד ולהתחיל את שושלת המשפחתיות החדשות שלו בישראל יש צורך להוזיל מעט את הרכב ולפתוח לקהל הישראלים את האופציה לרכוש את ה 308 החדשה במחיר תחרותי ביחס למתחרות.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר