ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

פיג'ו 308

image Peugeot
מחיר משוער: החל מ 132,990
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 20.8
יתרונות חסרונות
איכות בניה אמינות
בטיחות
נוחות
פיג
פיג
פיג
פיג
פיג
פיגו 308
פיג'ו 308 המשפחתית המובילה בגרסה מחודשת
המשפחתית הקומפקטית המוצלחת מבית היוצר של יצרנית הרכב הצרפתית פיג'ו היא ה פיג'ו 308 האהובה אשר הוצגה לראשונה לקראת סוף יולי 2007, עברה מתיחת פנים מקיפה בשנת 2011 וקטפה במרוצת השנים תארים ופרסים נחשקים ובכללם התואר מכונית השנה באירופה לשנת 2014. הדור השני של דגם ה 308 הוצג המהלך שנת 2013 והציג שורה של שיפורים משמעותיים ביותר אשר נגעו הן לפן העיצובי, הפנימי והחיצוני, אשר הותאם לשפה העיצובית החדשה של היצרנית, שיפור ניכר בהיצע המנועים ובמישור הטכני, שופרו ביצועי הכביש ונוחות הנסיעה וכמו כן הוצגו נתוני צריכת דלק איכותיים יותר. בדיוק ארבע שנים לאחר מכן, בשנת 2017 הציגה פיג'ו את הגרסה החדשה ביותר והמשודרגת אשר עתידה להגיע למחוזותינו ברבעון הראשון של שנת 2018 אשר זוכה לעיצוב המחודש בהתאם לשפה העיצובית של 3008 ו-5008, שופרו התוספות והאבזורים ועודכן היצע המנועים. 
 
יחידת כוח עוצמתית ביותר
הדור החדש של פיג'ו 308 מסמל את המגמה הכללית של פיג'ו להחלפת המנועים במנועי טורבו זעירים. היצע המנועים של דגם ה308 כולל את מנועי הדיזל והבנזין המוכרים של היצרנית בתוספת של מנוע טורבו חדיש, בנפח של 1.2 ליטר בעל שלושה צילנדרים בהספק מרבי של 130 כוח סוס ומומנט מרבי של 23.4 קמ"ג. בנוסף זכה הדגם לתוספת מכובדת של תיבת הילוכים מתקדמת אשר תחליף את תיבת ההילוכים הקודמת, מדובר בתיבת הילוכים אטמוספרית פלנטרית בעלת 6 יחסי העברה, יחד מייצרים הם כושר שהאצה מרשים מאוד מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-9.8 שניות בלבד, נתון איכותי בכל קנה מידה לרכב משפחתי מסוג זה. הדור החדש שתחילת שיווקו עתיד להיות בשנת 2018 יכלול את אותו היצע מנועים לרבות המנוע החדש תוך שיפורם של פרמטרים מהותיים ובכללם שפור מהותי בפליטת המזהמים ואחוזי צריכת הדלק.
 
נתוני צריכת דלק טובים ביחס למתחרות 
נתוני צריכת הדלק של דגם ה308 משקפים את המגמה המשמעותית של פיג'ו לייצור רכבים חסכוניים ביותר בכל הנוגע לצריכת הדלק. בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים עומדת צריכת הדלק של הדגם על כ-19.2 ק"מ לליטר בנסיעה ממוצעת שגרתית, בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר במידה ניכרת ועומדת על 14 ק"מ לליטר בנסיעה ממוצעת רגועה. נתוני צריכת דלק אלה נחשבים לאטרקטיביים ביותר ביחס לרכבים המתחרים לקטגוריה ומתקבלים הודות למשקלו הנמוך יחסית של הרכב אשר הופחת בכ-140 ק"ג בשילוב עם עבודתה האיכותית של תיבת ההילוכים המתקדמת המסוגלת לבצע העברה מתוזמנת של הילוכים ובכך להימנע מצריכת דלק גבוה ומיותרת שמקורה במשיכת ההילוך.
 
איכות הנסיעה ונוחות הדרך
נסיעה בדגם ה-308 נחשבת לנסיעה טובה וחלקה למדי, המתלים אמנם מכויילים על הצד הנוקשה שלהם אך אין הדבר פוגע באיכות הנסיעה שנחשבת לחלקה ורגועה ביותר, גם כאשר תנאי הדרך בעייתים והכביש רעועה, צולח הרכב במשימתו לשמירה על תא הנוסעים ממהמורות וזעזועים מיותרים. היכולות הדינמיות של הרכב גבוהות ביותר, ההגה מתקשר בצורה מיטבית עם הנהג וארבעת הגלגלים ובכך הופך הוא לרכב מושלם לנסיעה בכבישים עירוניים ומספק לנהג את תחושת השליטה והבטיחות החשובה לה הוא נדרש. בכל הנוגע לנוחות הנסיעה ברכב ניכר כי מדובר ברכב נוח ביותר, זויות הראיה ממושב הנהג טובות למדי, שיכוך הרעשים כמו גם איכות ההרכבה גבוהות ובעת ישיבה בתוך תא הנוסעים תהא נסיעה שקטה רגועה ונעימה להפליא.
 
עיצוב סולידי אך יוקרתי
בכל הנוגע לעיצובו של דגם ה308 ניכר כי בפיג'ו זנחו את העיצוב הצרפתי הטיפוסי ועברו לעיצוב קלסי יותר אשר לרוב קולע לעיצובם של מיטב המכוניות הגרמניות לרבות אודי A3 ודגם הגולף, המגמה הכללית נוטה להציג מראה פרימיום קלאסי, הרמוני וזורם ביותר. דגם ה308 משווק בשני מרכבים- האצ'בק וסטיישן המציגות שתיהן פרופורציות טובות ביותר. חלקו הקדמי של הרכב כולל פגוש בעל קריצה ספורטיבית, מכסה המנוע החלק משתלב בפגוש המרשים בעל שקעים חדישים בקצוות המכילים היטב את פנסי הערפל הייחודיים. חלקו האחורי של הרכב כולל יחידות תאורה אחוריות אשר בנויות בצורת משולש וספורטיבי ביותר.
 
תא נוסעים קלאסי ושימושי
תא הנוסעים של דגם פיג'ו 308 מרווח עד מאוד, הוא מאפשר ישיבה נוחה של שני מבוגרים בספסל האחורי גם בנסיעות ארוכות תוך שמירה על נוחות נסיעה  סבירה, הדשבורד הקדמי עבר ניקיון מקיף ממתגים וכפתורים מיותרים וזאת משום שרבות מפונקציות הרכב מתופעלות ממסך המגע המרכזי. איכות החומרים גבוה וטובה מאוד, כך גם איכות ההרכבה אשר יוצרים מראה דינמי ונעים מאוד לעין. מושבי הרכב נוחים ביותר יוצרים תחושה של עטיפה מלאה של הנוסע. גלגל ההגה קטן באופן יחסי ומשתלב היטב עם מראה הפרימיום הכללי. תא המטען של דגם ה308 נחשב לגדול ביותר ביחס לרכבים המשתייכים לסגמנט וכולל לא פחות מ-470 ליטר אשר ניתנים הגדלה משמעותית על ידי קיפול שורת המושבים האחורית.
 
רמת אבזור גבוה ואיכותית
דגם ה308 משווק בישראל ב2 רמות אבזור מכובדות אשר קרויות אקטיב ופרימיום. שתי רמות האבזור מציעות רשימות אביזרים נאות למדי הכוללות דיבורית בלוטוס, חיבורי אודיו AUX ו-USB, מערכת בקרת אקלים מפוצלת, מושבי ספורט, ריפודי עור עם אופציה לכיוונון חשמלי, כניסה והתנעת הרכב ללא שימוש במפתח פיזי, מערכת מולטימדיב הכוללת מסך מגע בגודל ש9.7 אינץ', מערך פנסי לד בקדמת הרכב ובחלקו האחורי, חישוקים קלים בקוטר של 19 אינץ' ועוד שלל אביזרים ותוספות שהופכים את השימוש ברכב לחוויה מהנה ובלתי נשכחת והכל בכפוף לתוספת מחיר משתלמת ביותר ביחס למוצע בה.
 
בטיחות כעקרון מוביל
ברוח המגמה הכללית של פיג'ו, נחשב דגם ה308 לאחד הרכבים הבטיחותיים ביותר, הוא זוכה לציון המקסימלי של 5 כוכבי בטיחות בהתאם למבחני הריסוק לפי התקן האירופאי המחמיר EuroNcap ולדירוגים גבוהים ביותר במבחנים של משרד התחבורה . בנוסף מאובזר דגם ה-308 ברשימת אבזור בטיחותי מכובדת ביותר אשר כוללת מערך בין 6 כריות אויר מתקדם הכולל אופציה לביטול פעילותם, מערך איזופיקס לעיגון איכותי של מושבי הילדים, חיישני לחץ איור בגלגלים, שלל מערכות בטיחות אקטיביים נוספים ועוד. רמת בטיחות גבוה זו הופכת את דגם ה308 לאחד הדגמים הבטיחותיים ביותר בקטגוריית הרכבים המשפחתיים.
 
יתרונותיו הברורים של דגם ה-308
דגם ה308 הוא התשובה הנכונה של פיג'ו כלפי דגמים מובילים דוגמת ההונדה סיויק אצ'בק, מיצובישי לאנסר ספורטבק, פולקסווגן גולף, רנו מגאן פלואנס, שברולט קרוז האצ'בק ועוד, הוא כולל מספר רב של ייתרונות בולטים לרבות רמת בטיחות גבוה, יכולת נסיעה מובילות, בידוד רעשים איכותי, רשימת אבזור מכובדת, נתוני צריכת דלק אטרקטיביים וחסכוניים ביותר ותג מחיר סופר אטרקטיבי אשר נע בין 128,900 ₪ לדגם ה1.2 ליטר בנזין טורבו אוטומט ברמת האבזור הבסיסית ועד לסכום של 139,900 ₪ לדגם ה1.2 ליטר טורבו בנזין אוטומט ברמת האבזור הבכירה. דגם ה308 מיועד לקהלי יעד מגוונים ובכללם משפחות הנדרשות לרכב בטיחותי הכולל מקום רב לאחסון, נהגים צעירים המחפשים אחר רכב מעוצב וחסכוני ואף ציבור הנהגים המבוגרים שאינם מעוניינים להתפשר על רכב אמין לשנים רבות תוך הימנעות מקסימאלית מתקלות אופציונאליות .
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש פיג'ו 308, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
יונתן קרטר
אחלה אוטו, שקט מאוד, אני מטפל במוסך מרכזי בדיוק על פי הדרישות של היצרן ולא הייתה לי שום תקלה. מנוע נחמד, לא חזק כל כך אב ...   [המשך..]
רונן
ברשותי פג'ו 308 כבר כמה חודשים ועדיין אני נהנה מכל רגע. הרכב מושך מבטים ברחוב ובכביש. הנהיגה בו נעימה ונוחה וס ...   [המשך..]
הגדרות נגישות