ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

שברולט טראוורס

image chevrolet
מחיר משוער: החל מ 229,990 שקלים
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 8
יתרונות חסרונות
מרווחת לא חסכונית
מאובזרת לא מתאימה לנסיעות בעיר
זולה יחסית
שברולט טראוורס
שברולט טראוורס
שברולט טראוורס
שברולט טראוורס
שברולט טראוורס
שברולט טראוורס
שברולט טרווארס - מיניוואן קרוסאובר עם קריצה אמריקאית
המיניוואן קרוסאובר הגדול והיוקרתי ביותר מבית היוצר של שברולט הוא הטראוורס המרשים אשר על אף היותו בעל חזות אמריקאית גדולה ועוצמתית הוא מבוסס על פלטפורמה של מכונית נוסעים נוחה ונעימה לנסיעה, התוצאה המתקבלת היא של שילוב של מיניוואן גדול ונוח עם רכב שטח שרירי וקשוח. דגם הטראוורס מציע מרווח פנים גדול ויוקרתי המאפשר אכלוס של בין 5 ועד ל-8 נוסעים בהתאם לרמת הגימור, הוא מציע טכנולוגיית הנעת גלגלים רגילה של 2X4 או כפולה 4x4, שלוש רמות גימור מתקדמות ומפנקות ביותר, רשימת אבזור עשירה ואטרקטיבית, עיצוב חדשני בעל נוכחות ועוצמה רבה על הכביש, תכנון פנימי מרווח ושימושי והיצע מנועים חזקים ביותר המספקים ביצועי כביש ושטח בלתי נשכחים. 
 
היצע מנועים עוצמתי ומתקדם ביותר
דגם הטראוורס הוצע במשך שנים ארוכות עם היצע מנועים חזק ביותר אשר כלל מנוע V6 בנפח של 3.6 ליטר בעל טכנולוגיה מתקדמת ביותר המספק 281 כוח סוס ומומנט אימתני של 36.7 קמ"ג, מנוע זה משודך לתיבת הילוכים בת 6 מהירויות וסיפקה זמינות כוח בטווח קצר. במסגרת העדכון המקיף של דגמי 2017 הציגה שברולט גרסה משודרגת של מנוע זה ובנוסף גרסה מנועית חדישה כך שהיום משווק דגם הטראוורס עם שתי יחידות מנוע מתקדמות. הגרסה הבסיסית כוללת מנוע V6  כבעבר, בנפח של 3.6 ליטר בהספק מוגדל של 305 כוח סוס. הגרסה הבכירה הנוספת והחדישה כוללת מנוע בנפח של 2.0 ליטר טורבו בנזין המספק 255 כוח סוס, שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בת 9 מהירויות ועם טכנולוגיית הנעה קדמית או כפולה בהתאם לבחירת הרוכש. 
 
ביצועי כביש והתנהגות שטח טובים ביותר
בעת נסיעה מציג דגם הטראוורס ביצועי כביש טובים ושקטים למדי, זמינות הכוח מהירה וטובה ביותר, פעולת החלפת ההילוכים מתוזמנת ויעילה באופן המשפר את אחיזת הכביש בצורה יפה ביותר. הדגמים החדשים של הטראוורס משווקים עם שני מצמדים המאפשרים ניתוק מלא ומוחלט של ההנעה האחורית וזאת במטרה לצמצם את צריכת הדלק בעת נסיעה בעומס נמוך. המתלים בדגם איכותיים למדי, מכויילים על הצד הרך שלהם וצולחים היטב בפעולתם למניעת חדירתם של זעזועי כביש ופגעי הדרך אל תוך תא הנוסעים. נסיעה עירונית בדגם הטראוורס נחשבת לנעימה ודינמית ככל הניתן כאשר מדובר ברכב בסדר גודל מאין זה, וכך גם כאשר מדובר על נסיעת שטח רך, ההיגוי איכותי ביותר, כושר הריסון גבוה וטוב למדי ושיבושי הדרך אכן נבלמים, אז כן אין מדובר ברכב לנסיעה בבולדרים גבוהים אך בנסיעה על גבי כביש עפר ניכר כי הטראוורס עושה את עבודתו היטב.
 
נתוני צריכת דלק איכותיים ביותר 
שברולט טרווארס מציג נתוני צריכת דלק סבירים למדי בהשוואה לרכבים בסדר גודר מאין זה. עד לעדכון של שנת 2017 נתוני הצריכה הרשמיים עמדו על 8 ק"מ לליטר, בעוד שבעת נסיעה בפועל נתוני צריכת הדלק היו גבוהים הרבה יותר ועמדו על כ6.5 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת רגועה. לאחר השדרוג שבוצע בגרסאות 2017 הוכנסו לכלל הדגמים מערכות עצור וסע מתקדמות אשר משפרות במידה ניכרת את נתוני צריכת הדלק אשר עומדות על כ-10 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה רגועה ונעימה בפועל. נתוני צריכת דלק משופרים אלה מביאים לידי ביטוי את המגמה המתמדת של יצרניות רכב רבות ושברולט בינהם, אשר קוראות לשיפור ניכר בנתוני צריכת הדלק, גם כאשר מדובר ברכבים בעלי מימדים גדולים ביותר.
 
עיצוב חיצוני עוצמתי בעל נוכחות רבה
כבר בגרסתו הראשונית הציג דגם הטראוורס עיצוב חיצוני מרשים ביותר אשר בא לידי ביטוי במידות גדולות, קוי עיצוב אוירודינאמיים וכונסי אויר גדולי מימדים אשר יצרו מראה דינמי וספורטיבי ביותר. במסגרת העדכון של הגרסה האחרונה שיצאה לשיווק הפך דגם הטראוורס למסוקס הרבה יותר מבעבר כיאה לרכב שטח טיפוסי וזאת בזכות יחידות התאורה שהוחלפו ביחידות צרות המשתלבות בצורה מרשימה עם הסבכה הקדמית הגדולה, ההגבה שנעשתה למרכב, בתי הגלגלים המודגשים וקורת ה-C החדשה המשתפלת אחורנית בצורה אלכסונית. מידותיו הכללים של דגם הטראוורס גדלו ביחס לדור היוצא ועומדות כיום על 199.6 ס"מ ברוחב, 179.5 ס"מ גובה, אורך של 1.6 מ' ובסיס הגלגלים נעמד על 307.1 ס"מ. 
 
תא נוסעים מודרני ומפואר ביותר
כבר עם הכניסה אל תוך תא הנוסעים של דגם הטראוורס מתקבלת תחושת יוקרה המזכירה כניסה אל תוך תא טייס המעוצב בצורה סימטרית ומעודנת ביותר, לוח השעונים הקדמי מעוטר בגימורי כרום מרהיבים, הנדסת האנוש חריגה באיכותה ואיכות החומרים מרשימה ומיוחדת. קונסולת הנהג גדולה ונאה לעין כוללת מתגים רבים אך חשובים הממוקמים בצורה מושכלת ונוחה לשימוש, במרכזו מצוי מסל מגע גדול ונוח המאפשר שליטה טובה בכלל פונקציות הרכב השונות. מרחב הפנים טוב מאוד, מאפשר ישיבה נוחה של שלושה מבוגרים במושב האחורי ללא תחושת צפיפות כלל ומרווח ברכיים רב. תא המטען של דגם הטראוורס גדול ביותר כולל נפח של 691 ליטר בתפוסה מלאה של כלל המושבים ואף ניתן להגדלה משמעותית על ידי קיפולה של שורת המושבים האחורית המאפשרת הגדלה אדירה של עד 2,789 ליטר של הטענה מלאה.
 
רשימת אבזור ארוכה ומהנה
בכל הנוגע לרשימת האבזור ורמת הגימור מציע דגם הטראוורס רשימת אבזור נדיבה במיוחד המשדרגת במידה משמעותית את איכות וחווית הנסיעה, רשימת אבזור זו המוצעת ברובה כסטנדרט, כוללת בין היתר את מערכת השמע המתקדמת בעלת 10 רמקולים הפזורים בכל רחבי תא הנוסעים וניתנת לשליטה מלאה מגלגל ההגה, מערכת מיזוג מפוצלת בעלת אפשרות לבקרת אקלים לכל שורות המושבים האחוריות, מושבים קדמיים המתכווננים באופן חשמלי, ריפודי עור יוקרתיים למושבי הרכב ולגלגל ההגה, חלון גג חשמלי ומתקדם הכולל רשת צל מרשימה, מראות צד פנורמיות לקבלת שדה ראיה מקיף ככל הניתן ועוד שלל תוספות כדאיות ביותר.
 
רמת בטיחות גבוה ביותר
בדומה לכלל רכבי שברולט, כך גם דגם הטראוורס נחשב לרכב בטיחותי ביותר, הוא עמד בהצלחה מרובה בכלל מבחני הבטיחות המחמרים לרבות מבחן הריסוק של IMPACT CRASH וזכה לציון המקסימאלי של 5 כוכבי בטיחות. בנוסף מאובזר דגם הטראוורס ברשימת אבזור ייעודי ארוכה המגיעה ברובה כסטנדרט אשר מטרתה היא שיפור ויעול רמת הבטיחות בעת נסיעה, רשימה זו כוללת בין היתר, מערך בן 6 כריות אויר מתקדם הכולל וילון אויר לכל אחת משוקות המושבים, מערך חגורות בטיחות הכולל קדם מותחן, חיישני חנייה רגישים הכוללים מצלמות רוורס, מערך פנסי ערפל מתקדמים, מערכת לבקרת לחץ אויר בצמיגי הרכב, מערכות בלימה מתקדמות ועוד.
 
יתרונותיו הברורים של דגם הטראוורס 
דגם הטראוורס הינו מיניוואן פנאי יוקרתי ומרשים מכל הבחינות ומקפל בחובו יתרונות רבים ובולטים במיוחד, הוא פונה לקהלי יעד מגוונים החל מחובבי השטח המחפשים אחר רכב עוצמתי, חזק ויציב לנסיעות שטח מהנות, דרך משפחות גדולות הנדרשות לרכב גדול עם מקום רב לאחסון של ציוד משפחתי ענף ובטיחות ללא פשרות ועד למנהלים המחפשים אחר רכב יוקרתי בעל עיצוב מרשים ונוכחות רבה על הכביש ללא התפשרות על ביצועי כביש וחיסכון משמעותי בצריכת הדלק.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש שברולט טראוורס, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
יועד לוי
בכל האתרים כתוב שזה רכב מדהים. אני נהגתי בו ואני לא התלהבתי בכלל! הרכב הזה גדול מדי ומתנהג בצורה מגושמת לחלוטין, מה גם ש ...   [המשך..]
רונן טימור
היה לי את שברולט טרוואס לשבועיים וחצי והאמת זה רכב שיכול להיות מספר אחד על הכביש אבל הכל כמעט. המנוע לא חזק מספיק ...   [המשך..]
הגדרות נגישות