השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר

קטנועים

או מלא פרטיך ויועצי הרכב שלנו יחזרו אליך
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
קטנועים

כבר הוצאתם רישיון נהיגה לקטנוע וכל מה שנותר כעת לעשות הוא להחליט. להחליט איזה קטנוע לקנות ובכמה, או יותר נכון, בכמה לקנות ורק אחרי זה איזה קטנוע תוכלו לרכוש, מכיוון שבדיוק כמו לפני קניית מכונית, חשוב לעמוד על התקציב הנוכחי. שנית, עליכם לזכור, קניית הקטנוע איננה סוף ההוצאות – להיפך, בראיה לעתיד, הוצאות נלוות הן אלו אשר יהוו את הנתח העיקרי בהוצאות הכספיות. דברים כמו ביטוחים, ציוד היקפי (קסדה, ביגוד, מנעולים וכדומה), דלק וכדומה, יעלו כסף והרבה. ועל כן חשוב מאוד כבר בשלב ההתחלתי, עוד לפני הקנייה עצמה, לחשב בדיוק לאילו צרכים אתם רוכשים את הקטנוע ולקנות את הכלי המתאים ביותר. אם אתם תבלו את מרבית זמנכם בעיר, אז לא תזדקקו לקטנוע עם יותר מ-125 כ"ס בדיוק כמו שלא מומלץ לקנות טנדר לנוהגים בערים.

חדש או ישן, מה כדאי?
אתם נהגים מתחילים ובעוד כאשר אתם משיגים רישיון רכב, כדאי לרכוש רכב משומש מסיבות רבות, אולי במקרה של קטנוע זה לא הכי כדאי. נכון כי את התאונות הראשונות לא כדאי לעשות דווקא עם קטנוע חדש, אך לנסוע עם כלי כה עדין כמו קטנוע ועוד משומש, זה סיכון שעליכם להחליט אם הוא כדאי. קנייה של קטנוע חדש תבתטיח כי כלי הרכב שלכם הוא במצב הבטוב ביותר שתוכלו לקבל וכי עלויות התפעול שלו הן גם הנמוכות ביותר שיהיו לי אי פעם.

היכן לנסוע?
בניגוד לנסיעה במכונית, כדאי מאוד לנסוע בימים הראשונים בשטחים פתוחים, ולא רק בכדי ללמוד כיצד לשלוט בכלי החדש, אלא בעיקר כי במקרה של נפילה, המחיר הגופני שתשלמו יהיה קטן לאין שעור מאשר אילו תחליקו בזמן נסיעה בכביש המהיר. לסיכום, נסיעות ראשונות, רק בשטחים פתוחים כמה שיותר רחוק מכלי רכב אחרים.

ליסינג לקטנועים – יש חיה כזו?
כן. כיום ניתן להשיג תנאי מימון נוחים ביותר למען רכישה של קטנוע חדש. המימון ברוב המקרים הוא מימון מלא כאשר חלוקת התשלומים מתפרסת על פני שנתיים (בניגוד לליסינג לרכבים שם התשלומים מתפרסים על פני 3 שנים).

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מבצעי רכב חדשים
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
כתבות בנושא קטנועים
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר