השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר

פיאג'ו

או מלא פרטיך ויועצי הרכב שלנו יחזרו אליך
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
פיאג'ו

 

פיאג'ו היא יצרנית קטנועים ואופנועים איטלקית הכוללת בתוכה גם מותגי קטנועים בשם ג'ילרה, אפריליה, מוטו גוצי ודרבי. פיאג'ו היא אחת מיצרניות הקטנועים הגדולות והמצליחות בעולם כשהדגם הנמכר ביותר שלה קטנוע ה-וספה שיצא לראשונה בשנת 1946.
 
היסטוריה
חברת פיאג'ו החלה את דרכה בשנת 1884 כחברה לייצור קרונות רכבת וחלקי מטוסים. אחרי מלחמת העולם השנייה שינתה החברה את כיוון הייצור והחלה לתכנן רכבים דו גלגליים. בשנת 1946 הצליחה החברה לייצר את קטנוע הוספה הראשון. אחרי כעשור הצליחו בפיאג'ו כבר למכור יותר ממיליון יחידות של קטנוע הוספה.
 
תחרות קשה מול היצרניות היפניות
לאורך השנים הצליחה פיאג'ו לייצר סוגי קטנועים נוספים פרט לוספה אך לא היה דגם שהצליח כמו הקטנוע הראשון. השיפורים בקטנועים כללו שילוב של מוצרי פלסטיק בגוף האופנועים. התחרות העזה שהתפתחה בשוק הקטנועים מיפן פגעה קשות בחברת פיאג'ו שמנגד פיתחה בעצמה קטנועים אוטומטיים קלים עם מנועים טובים יותר ממנוע הוספה. 
 
ייעול החברה
פיאג'ו עברה שינוי ניהולי בשנים האחרונות והחלה לעבוד ביעילות כפי שעובדות היצרניות היפניות. הדגם המעניין ביותר של פיאג'ו בשנים האחרונות הוא דגם ה-  MP3 המבוסס על שני גלגליים קדמיים המאפשרים יציבות גבוהה יותר ואחיזת כביש מצוינת. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מבצעי רכב חדשים
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר