השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר

קימקו

או מלא פרטיך ויועצי הרכב שלנו יחזרו אליך
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
קימקו

חברת קימקו היא יצרנית קטנועים מטאיוואן, החברה נוסדה בשנת 1963 ומאז החברה גדלה ומתרחבת. יצרנית הקטנועים מטאיוואן התחייבה לייצר את מרב הנוחות, הבטיחות וההנאה בכל אחד מדגמי הקטנועים שאותה היא מייצרת. בשנים האחרונות ממשיכה קימקו להתקדם ולחדש בעולם הקטנועים ואף  גם הוסיפה לעצמה את הסיסמא "יותר טוב מהטוב ביותר" .

 
מפעלי ייצור חכמים
קטנועי קימקו מיוצרים במפעלים חכמים רובוטיים שכל תהליך הייצור נמצא תחת פיקוח של מחשבים ומנהלי הייצור המבטיחים את האיכות הטובה ביותר לקטנועים. קטנועי קימקו נמכרים בכל העולם ובעלי שם מצוין של אמינות ובטיחות. 
 
דגם פופולרי בישראל
יבואנית קטנועי קימקו בישראל היא קבוצת עופר אבניר המציעה מגוון רחב של קטנועים בנפחי מנוע שונים. בין הדגמים המוצלחים יותר של קימקו נמצא G-DIKN 250i, זהו קטנוע מנהלים עם מנוע בנפח 250 סמ"ק בעל נוחות מרבית עם ביצועים טובים ובטיחות יוצאת דופן. עיצוב יפה ומנוע חזק שם את הקטנוע הזה במקום גבוה מבין הקטנועים בשוק. 
 
קימקו למען סביבה ירוקה
חברת קימקו זכתה באינספור פרסים על עיצובי הקטנועים ודגמים נמכרים בעולם. בשנים האחרונות שמה קימקו מול העיניים את אתגרי איכות הסביבה וחסכון בדלק בקטנועים. החברה מצליחה לשפר את פליטות המזהמים ולשפר את איכות הסביבה. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מבצעי רכב חדשים
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר