השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר

דיאלים

או מלא פרטיך ויועצי הרכב שלנו יחזרו אליך
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
דיאלים
דיאלים היא חברת קטנועים ואופנועים קוריאנית המייצרת כלי רכב מאז שנת 1978. לחברה כיום יש 22 דגמים שהיא מוכרת בצורה טובה מאוד ב-38 מדינות מסביב לעולם. הקטנועים של החברה הם מצוינים ולהם יש מוניטין מאוד גבוה ובעלי אמינות מהשורה הראשונה בעולם הדו גלגלי בכלל ובתחום הקטנועים בפרט. בישראל זו הפעם השנייה של החברה שמוצריה משווקים ואלה בלעי הצלחה גדולה מאוד.
 
אלבר מוטו
אלבר מוטו היא היבואנית של קטנועי ואופנועי דיאלים והיא מציעה תנאי מימון טובים מאוד ומשתלמים עבור הרבה מאוד רוכבים המעוניינים לקבל מודלים מיוחדים וטובים. החברה החלה את שיווק הקטנועים בישראל בתחילת שנת 2013 והיא הצליחה לבצע דריסת רגל משמעותית בענף זה בישראל.
 
דיאלים התגייסו למשטרה
ההצלחה הגדולה של קטנועי דיאלים בישראל היא הזכייה במכרז של משטרת ישראל בתחום הדו גלגלי כאשר בתחילת החודש נמסרו למשטרת ישראל מספר לא מבוטל של כלים אשר יעזרו לשוטרים לבצע את עבודתם נאמנה. זוהי הצלחה גדולה עבור קטנועי דיאלים משום שזו הוכחה לאמינות ולמקצועיות של כלים אלה.
 
קטנועי דיאלים בישראל
מבין הקטנועים שקיימים בהיצע של דיאלים בישראל ניתן למצוא קטנועים בסיסיים מאוד כמו דיאלים B-Bone המאפשר שהוא כלי תחבורה מאוד בסיסי עם שלדה חשופה עם צינורות ומנוע 125 סמ"ק המאפשר תנועה זריזה בעיר. הדגם המצליח ביותר של דיאלים בישראל הוא ה-S3 המגיע גם הוא עם מנוע 125 סמ"ק עם 12.9 כוחות סוס, זהו קטנוע מנהלים מוצלח מאוד שנכנס בצורה מרשימה לשוק הישראלי.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מבצעי רכב חדשים
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר