השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר

ג'ילרה

או מלא פרטיך ויועצי הרכב שלנו יחזרו אליך
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
ג'ילרה

ג'ילרה היא חברת קטנועים ואופנועים שהוקמה שנת 1909 על ידי ג'וסף גילרה בצפון איטליה. בראשית דרכה ייצרה ג'ילרה בעיקר אופנועי מרוץ שפעלו באמצעות מנועי 4 פעימות שייצרו על ידי החברה. מנועי האופנועים של ג'ילרה היו חזקים והגיעו לנפחי מנוע גדולים לתקופה ההיא ועמדו על 500 סמ"ק. הדגם הראשון שיצא לשוק בידי ג'ילרה היה דגם סטורנו משנת 1939. 

היסטוריה
בשנות ה-50 חברת ג'ילרה שלטה לא עוררין בתחרויות גראנד פריקס לאופנועים בנפח 500 סמ"ק עם שש ניצחונות בשמונה שנים. בשנים שלאחר מכן החלה החברה לרדת בכמות האופנועים שנמכרו בשל כניסת הרכבים הפרטיים לענף הרכב. בשנת 1969 רכשה קבוצת פיאג'ו את ג'ילרה מצב שנשמר עד היום. למרות רכישתה של פיאג'ו, דגמי ג'ילרה עדיין נמכרים בפני עצמם עם דגמים המתוכננים ומיוצרים בשיתוף פעולה עם פיאג'ו. 
 
ג'ילרה בישראל
חברת עופר אבניר היא יבואנית ג'ילרה בישראל ומעניקה גם מרכזי שירות לקטנועים אלה. קטנועי ג'ילרה זוכים לאהדה מסוימת בישראל ונחשבים לאמינים וחזקים, נוחות הרכיבה של קטנועי ג'ילרה היא גבוהה ביותר ומאפשרת הנאה גדולה בכל רכיבה מחדש. 
 
דגמים נבחרים
דגמי ג'ילרה הפופולריים ביותר הם הג'ילרה RUNNER המגיע בנפחי מנוע של 125 או 200 סמ"ק. דגם קטנוע זה מאפשר נוחות ברכיבה יחד עם זריזות וספורטיביות. כמו כן יש גם את דגם הקטנוע בעל שלושת הגלגלים המגיע כתגובה לקטנוע של פיאג'ו. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מבצעי רכב חדשים
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר