השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר

ימאהה

או מלא פרטיך ויועצי הרכב שלנו יחזרו אליך
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
ימאהה
עבור רבים מהאנשים אופנוע התגשמות של הרבה מאוד חלומות. האוויר בחוץ עם הרוח הנושבת על פני הגוף בעת רכיבה – חופש מושלם. לרבים מאלה אופנועי ימאהה היא התגשמות החלום. אופנועי ימאהה היא שם נרדף למקצועיות ואמינות של חברה בעלת מוניטין של שנים ארוכות בייצור אופנועים איכותיים וכלי תחבורה מהשורה הראשונה בעולם הדו גלגלי בפרט ובעולם הרכב בכלל.
 
היסטוריה
אופנוע ימאהה הראשון שייצרה חברת ימאהה היה YA-1 עם מנוע 125 סמ"ק בעל שתי פעימות. בשנות ה-60 אופנועי ימאהה התחרו בתחרויות אופנועים רבות וזכו באליפויות העולם 5 שנים בעשור זה. שנות ה-80 וה-90 התאפיינו בשיפורים טכנולוגיים של אופנועי ימאהה והעיצוב השתפר מדגם לדגם. ימאהה הייתה ליצרנית האופנועים הראשונה שהציגה מערכת ABS יעילה וטובה. 
 
טכנולוגיה מתקדמת וניסיון רב שנים
האני מאמין של חברת ימאהה היא לייצר שילוב מושלם של האדם והמכונה, מחלקת התכנון של ימאהה מכוונת ליצור את הנוחות המקסימלית של אופנוע אך לא לגרוע מהיכולות שלו. הטכנולוגיה המתקדמת יחד עם איכות החומרים וההון האנושי של ימאהה הפכו אותה לאחת החברות המצליחות בענף הרכב הדו גלגלי.
 
אופנועי ימאהה בישראל
אופנועי ימאהה בישראל משווקים על ידי חברת מטרו מוטור הוותיקה. אופנועי ימאהה משווקים בישראל במספר דגמים ובנפחי מנוע שונים. אין ספק שאופנוע ימאהה ייתן לך את מירב התמורה ויישאר איתך לתקופה ארוכה.  

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מבצעי רכב חדשים
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר