ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

סובארו פורסטר

image SUBARU
מחיר משוער: החל מ 179,900
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 18.1
יתרונות חסרונות
ביצועים מרווח
היגוי רעש
בטיחות גיר
סובארו פורסטר
סובארו פורסטר
סובארו פורסטר
סובארו פורסטר
סובארו פורסטר
סובארו פורסטר
סובארו פורסטר- רכב הפנאי גדול המימדים 
סובארו פורסטר רכב פנאי גדול המימדים, נחשב לאחד הרכבים המרווחים והאהובים בקטגוריה, כולל טכנולוגית הנעה כפולה כסטנדרט בכל הדגמים ומציג יכולות נסיעה בשטח טובות ביותר ואף על פי כן, הוא מציג נתוני צריכת דלק אטרקטיביים למדי אשר מתקבלים הודות לשימוש בטכנולוגיות מתקדמות שהופכות את פעולת המנוע ליעילה ביותר. במהלך שנת 2013 הציגה סוברו את הדור הרביעי של דגם הפורסטר אשר שומר היטב על היתרונות הבולטים של הדורות הקודמים ומשפר משמעותית את החסרונות הקיימים, הוא מבוסס על הפלטפורמה של הדור היוצא תוך הגדלת מימדיו בכ-4 ס"מ באורך ו1 ס"מ ברוחב אשר משפרים במידה ניכרת את יציבותו על גבי הכביש. בניגוד למתחרותיה לקטגוריה מספק דגם הפורסטר יכולת שטח של ממש בשילוב עם איכות נסיעת כביש גבוה ביותר ומהווה מתחרה ראוי לדגמים מובילים לרבות דגמי הקיה סורנטו, מאזדה CX5, קיה ספורטז' ועוד. בשנת 2016 חשפה סוברו את הדגמים המחודשים של דגם הפורסטר אשר כוללים עיצוב חיצוני חדיש ועדכני, שדרוג איכות החומרים בתא הנוסעים, נוחות נסיעה משופרת, מנועים חסכוניים ושיפור ניכר בבידוד הרעשים בעת נסיעת כביש או שטח.
 
יחידה מנועית חזקה במיוחד
דגם הפורסטר מוצע בשתי גרסאות מנוע, הגרסה הבסיסית כוללת מנוע בנזין אטמוספירי בנפח של 2.0 ליטר המספק כ- 150 כוח סוס ומומנט איכותי ביחס למשקלו של הרכב אשר עומד על  20.22 קג"מ. גרסה זו מנוע משודכת לתיבת הילוכים ידנית הכוללת  6 הילוכים או לתיבת הילוכים רציפה. הגרסה הבסיסית בשידוך לתיבת ההילוכים הידנית מספקת כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10.6 שניות בלבד ובגרסה הרציפה בכ-11.8 שניות בלבד. המנוע בגרסה הבכירה זהה למנוע בגרסה הבסיסית עם מנוע בנפח של 2.0  אך בתוספת משמעותית של מגדש טורבו המוסיפה לו כ- 90 כוח סוס נוספים  כך שבסך הכל מתקבלים 240 כוח סוס ומומנט אימתני הנעמד על 35.7 קג"מ. הגרסה הבכירה מספקת כושר האצה חסר תקדים בהשוואה לרכב בסדר גודל כזה הגעה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-7.5 שניות בלבד ומשודכת לתיבת ההילוכים הרציפה בעלת מצב ידני ספורטיבי הכולל 8 יחסי העברה.
 
צריכת דלק משופרת
גרסת המנוע הבסיסית בנפח של 2.0 ליטר האטמוספירי המשודכת לתיבת ההילוכים הידנית, צורכת בהתאם לנתונים הרשמיים של היצרן כ- 15.3 ק"מ לליטר, בנסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר ועומדת על על כ- 12.55 ק"מ לליטר לערך הנסיעה משולבת רגועה. אותה הגרסה בשידוך לתיבת ההילוכים הרציפה צורכת, בהתאם לנתוני היצרן כ- 14.4 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. לעומת זאת, הגרסה הבכירה בעלת המנוע טורבו בנזין העוצמתי, צורך בהתאם לנתוני היצרן כ- 11.7 ק"מ לליטר, ובפועל הצריכה הממוצעת עומדת על 8-9 ק"מ לליטר. כלל גרסאות הדור הרביעי מתהדרות במערכת "עצור וסע" שתפקידה לדומם את פעילות המנוע בעת עצירה מוחלטת של הרכב ובכך לחסוך משמעותית בצריכת הדלק.
 
איכות נסיעה והתנהגות כביש
נסיעה בדגם הפורסטר נחשבת לנסיעה חלקה, בזכות כיול המתלים הנוקשה הוא מתגבר בצורה טוב העל פגעי הכביש מהקלים ועד לקשים ביותר, טכנולוגיית ההנעה הכפולה תורמת את שלה והופכת את הנסיעה לבטוחה לחלוטין ובעת נסיעת שטח הוא מציג יכולות הגבוהות יותר ממירב הרכבים המשתייכים לסגמנט וזאת הודות למרווח הגחון המכובד אשר עומד על 22 ס"מ. בזמן האצות עוצמתיות של למעלה מחצי המצערת, הרכב מרגיש מעט עסוק, הסל"ד גבוה מהרגיל ונרשמים אחוזי רעש גבוהים. ההגה החשמלי, מציג יכולת תמרון גבוה וכושר תפעול רב אשר אינו בא על חשבון תחושת הביטחון של הנהג. גם בעת נסיעת שטח דגם הפורסטר מספק ביצועים מכובדים, הוא משדר הרגשה חסונה ויציבה ללא חשש מהתנגשות הגחון עם פני הקרקע. 
 
עיצוב חיצוני מרשים וקשוח
דגם הפורסטר הוא רכב ענייני, הוא מקצועי ושימושי מאוד אך הפן העיצובי הוא אינו הצד החזק שלו, הדור הרביעי התקדם במידה מסויימת גם מבחינה עיצובית אך מדובר בהתקדמות מזערית ובשינויים שוליים בלבד. הדור החדש מציג פינות מעוקלות במידת מה, קידמת הרכב זכתה לגריל קדמי גדול ובולט במיוחד, הפנסיים הקדמיים הוחלפו בפנסי לד מתקדמים הכוללים יחידות תאורה אדפטיביות מרשימות ביותר ובתי תאורת ערפל תפוחים היוצרים מראה שטחי המזכיר במידת מה את הרכבים המככבים בג'ונגלים האפריקאים. חלקו האחורי של הרכב זכה לשלל שינויים ותוספות גם הוא אשר מתרכזות סביב תאורה מבוססת לד, חישוקי סגסוגת ועוד.
 
עיצוב פנימי מרשים ומרווח
הארכת בסיסי הגלגלים בדור הרביעי של דגם הפורסטר באה לידי ביטוי גם במרווח הפנימי של תא הנוסעים כך ששלושה מבוגרים יוכלו לשבת בצורה נוחה בספסל האחורי עם מרווח רב לרגליים. בכל הקשור לעיצוב והנראות של תא הנוסעים, בדומה לעיצוב החיצוני, מדובר על עיצוב בסיסי וסולידי למדי, הדשבורד הקדמי מעט משעמם בעיצובו אך עשוי מחומרים באיכות גבוה ביותר ובאיכות הרכבה מהגבוהות בקטגוריה. תא המטען עם נפח סביר ונוח של 505 ליטר, כולל שלל פתרונות אחסון ייעודיים לציוד שטח מקצועי, הופכים את הנסיעה לנוחה ויעילה הרבה יותר הן בכבישי העיר והן בנסיעת שטח של ממש.
 
אבזור נכון המשדרג את איכות הנסיעה
דגם ה -  סובארו פורסטר משווק ב- 3 רמות אבזור שונות, הרמה הבסיסית ביותר עונה לשם X וכוללת שלל תוספות לרבות מערכת שמע מקורית המאפשרת שליטה מלאה מגלגל ההגה, דיבורית בלוטוס, שלל חיבורי אודיו , מערכת בקרת אקלים בלתי מפוצלת, מערכת עזר מתקדמת לסיוע בעת זינוק בעליה וכמו כן מערכת מתקדמת לשטיפת הפנסים. הרמה האמצעית, רמת ה-Z כוללת בנוסף מערכת בקרת אקלים מפוצלת, מצלמת רוורס מתקדמת, כיוונון חשמלי למושבי הנהג, הנעת הרכב ללא מפתח ועוד. רמת הגימור הבכירה זכתה לשם XS וכוללת שלל תוספות אשר הופכות את חווית הנהיגה לאיכותית הרבה יותר לרבות העברת הילוכים מגלגל ההגה, מסילות גג ועוד.
 
בטיחות מובילה ומתקדמת
דגם הפורסטר זכה לציונים גבוהים ביותר מבחני הריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר של  EuroNCAP, ציונים אלה עומדים על 91% בשמירה על מבוגרים וילדים  וציון של 73% בסעיף בשמירה על הולכי רגל. בנוסף על מנת להעלות את רמת הבטיחות בעת נסיעה צוייד דגם הפורסטר בשלל תוספות ואביזרי בטיחות ייעודיים ובכללם מערך מקיף בן 7 כריות אויר, חיישני לחץ אויר בגלגלי הרכב, מערכך מצלמות היקפי, מערכת מתקדמת לסיוע לשמירה על נתיב, מערכת היגוי אקטיבי, מערכת תאורה ראשית אדפטיבית ועוד. 
 
תג מחיר אטרקטיבי למדי
דגם הפורסטר משווק בתג מחיר אטרקטיבי ביותר אשר נע בין 159,990 ₪ בעבור דגם ה 2.0 ליטר ברמת הגימור Z, ובעבור אותו הדגם עם תיבה ידנית תג המחיר עומד על כ-169,990 ש"ח. דגם הפורסטר X משווק עם תג מחיר של 189,990 ש"ח ואילו הדגם הבכירXS משווק במחיר של 214,990 ש"ח. הפורסטר 2.0 ליטר טורבו ברמת הגימור XT  הבכיר ביותר והמפנק ביותר עומד על כ- 264,990 שקלים. בהשוואה לרכבים רבים המשתייכים לקטגוריה לרבות סוזוקי גראנד ויטארה, שברולט קפטיבה ספורט, טויוטה ראב 4 וכו, מדובר בתג מחיר אטרקטיבי ומשתלם למדי אם לוקחים בחשבון את איכות הרכב והאבזור עימו הוא משווק.
 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש סובארו פורסטר, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
פנחס שלום
סובארו פורסטר זה רכב שמעולה בכל תחום, בכביש, בשטח, בנסיעה מהירה, איטית , לבד עם משפחה - הכל! Aמכונית נוחה מאוד שיושב ...   [המשך..]
שחר
את האמת, סובארו שיחקו אותה! רכשתי כזה רכב לפני כחודשים ואני מוצא עצמי מבלה איתו הרבה בשבתות. הרכב נוח גם לעיר כיוו ...   [המשך..]
הגדרות נגישות