סובארו חושפת ביפן את הדגם החדש והמעודכן של רכב השטח שלה- סוברו פורסטר. הפורסטר החדש יוצג בתערוכת טוקיו הקרובה בסוף החודש, כאשר הוא מביא את הבשורה החדשה לסגמנט השטח של סובארו לשנת 2016. מתיחת הפנים של הפורסטר החדש מביאה איתה מעבר לעדכון החיצוני, שדרוג לתא הנוסעים, הכולל בידוד רעשים משופר, נוחות ומרווח פנים והתנהגות כביש מרשימה בהחלט.
סובארו פורסטר החדש 2016 נחשף
עיצוב חיצוני עדכני
הפורסטר החדש נהנה מעיצוב חיצוני חדש ועדכני, הכולל גריל קדמי גדול ובולט יותר מהדגם היוצא, המעוטר בפס כרום החוצה אותו לשניים וגם סידור תריסים חדש. מעבר לכך, לצדיי הגריל הגדול של הפורסטר, מופיעים פנסים ראשיים שזהים בצורתם לדגם הקודם אך סידור בתי הנורות בטכנולוגיית ה- LED חדש ומעודכן. כמובן שמערכת התאורה בפורסטר החדש היא אדפטיבית. חוץ מזה, מתחת לפנים הראשיים, ישנן קונכיות גדולות יותר, שמביאות איתן זוג בנסי ערפל עגולים שנותנים לפורסטר החדש חזית מעט יותר אגרסיבית וספורטיבית מהדגם הקודם. גם מערכת התאורה האחורית היא בטכנולוגיית LED בעיצוב חדש אך זהה לדגם היוצא. הפורסטר החדש מביא איתו עיצוב חדש לחישוקי המגנזיום המטיבים עם העיצוב החדש ומעניקים לדגם מראה עדכני וספורטיבי.
תא נוסעים משודרג
מעבר לכל היופי החדש שהפורסטר מביא איתו, חלל הפנים גם זכה לנגיעות עיצוב חדשות שמביאות אותו לרמה גבוהה יותר. תא הנוסעים של הפורסטר זכה לשדרוג חשוב ביותר באיכות החומרים המרכיבים אותו. תא הנוסעים מעוצב בצבע שחור קלאסי עם שילוב אלומיניום, מה שמעניק תחושת יוקרה וספורטיביות כאחד. בפורסטר החדש מותקן גלגל הגה המוכר לנו מהסובארו לגאסי (B4) החדשה, בעל 3 צלעות הכולל כפתורי שליטה על מערכות הרכב. לוח המחוונים של הפורסטר זהה גם הוא לזה המותקן בלגאסי החדשה, מה שמבשר על הקדמה ועל הטכנולוגיה המותקנת ברכב, הכוללת מסך מתקדם המציג את כל נתוני הרכב, אליו נוסף מסך נוסף הנמצא בחלק העליון של הקונסולה המרכזית.
זוכה לעיצוב חיצוני עדכני וספורטיבי
מעבר ליופי, יש גם אופי
סובארו התקינה בפורסטר החדש מערכת מולטימדיה חדישה הניתנת לשליטה באמצעות קול באמצעות האייפון. מעבר לכך, נוספה האופציה של חימום הספסל האחורי. בגזרת הבטיחות, סובארו מביאה את הדור השלישי של מערכת ה Eye Site שייצרה, הכוללת שתי מצלמות קדמיות, מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, תאורה אדפטיבית ועוד.
תא נוסעים משודרג ומאובזר
לב ליבו של הפורסטר
בגזרת המנועים, נשארו אותם המנועים המוכרים של הפורסטר- מנוע 2.0 ליטר אטמוספירי עם 150 כוחות סוס ומנוע 2.0 ליטר טורבו עם 240 כוחות סוס. השינוי היחידי שסובארו מביאים למנועים האלה הוא שידרוג שנועד להפחית את החיכוך ולשפר את הבערה בתוך הצילינדר, מה שמביא לשיפור של כ 5% בצריכת הדלק לעומת הדגם הנוכחי. גם תיבת ההילוכים הרציפה- CVT שודרגה לטובת צריכת הדלק. בגרסת הטורבו הותקן אותו גיר המותקן באימפרזה WRX, הכולל טיפ-טרוניק ו 8 יחסי העברה.