ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

מאזדה 5

image MAZDA
מחיר משוער: החל מ 165,000
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 11.2
יתרונות חסרונות
שימושיות רעש
היגוי איכות חומרים
נוחות
מאזדה 5
מאזדה 5
מאזדה 5
מאזדה 5
מאזדה 5
מאזדה 5
מאזדה 5 המיניוואן הקומפקטית המבוקשת
מאזדה 5, המיניוואן הקומפקטי הגדול בעל ששת המושבים (ועוד מושב מתקפל), נחשב מזה שנים רבות לרכב המשפחתי המוביל ואיכותי המציג שילוב של קלילות מירבית, מקום רב לאחסון ונמרצות נהיגה גבוה במיוחד, עבר לאחרונה מתיחת פנים מקיפה בה הורחב תא הנוסעים, עודכן העיצובו החיצוני ונעשתה מלאכת שדרוג מקיפה בפן המכאני שהפך אותו לרכב חזק, מאובזר ובטיחותי הרבה יותר מבעבר. דגם המאזדה 5 מבוסס על הפלטפורמה המוצלחת של דגם המאזדה 3 תוך הכנסת שינויים ושיפורים אשר הופכים אותו לרכב המושלם והמתאים ביותר למשפחות גדולות הנדרשות ליותר ממספר המושבים של רכב פרייבט סטנדרטי, למקום רב לאחסון, לבטיחות ואמינות ברמה גבוה במיוחד ולא פחות חשוב מכלל פרמטרים אלה, תג מחיר אטרקטיבי ונוח למדי בהשוואה לרכבים המתחרים בקטגוריית המיניוואנים הקומפקטיים.
 
מנוע חזק ואמין לשנים רבות של שימוש מוצלח
מאזדה 5 משווקת בארץ עם יחידה מנועית אחת בלבד, מדובר במנוע חזק מאוד בן ארבע צילנדרים בנפח מרבי של כ- 2.0 ליטר המספק 144 כוח סוס כבר ב-6,500 סל"ד, מומנט מירבי של של 18.3 קמ"ג ומהירות מירבית של 186 קמ"ש. המנוע האיכותי משודך לתיבת הילוכים אוטומטית- טיפטרוניק בת חמישה הילוכים מתקדמת אשר יחד יוצרים כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ד בכ-13.1 שניות בלבד, נתון שנחשב לממוצע בקרב רכבי המיניוואן הקומפקטיים אך בפועל בעת נסיעה התחושה המתקבלת היא של רכב זריז למדי. בשווקים אחרים, במדינות אירופה בעיקר, משווק דגם המאזדה 5 עם יחידות מנועיות נוספות בעלות טכנולוגיית הזרקה ישירה בנות 1.8 ליטר המספק 115 כוח סוס ומנוע 1.6 ליטר המספק 115 כוח סוס המשודכים לתיבות הילוכים אוטומטיות או ידניות, אך גרסאות אלה טרם הגיעו למחוזותינו.
 
איכות ונוחות הנסיעה 
לחיצה על דוושת הגז בעת נסיעה בדגם המאזדה 5 משדרת באופן אוטומטי כוח רב אל עבר הגלגלים  וזאת על אף נתוני כושר ההאצה הפושרים למדי. אופי הנסיעה חלקה וזורמת למדי, פעולת החלפת ההילוכים מתוזמנת היטב ונעשת בצורה חלקה ונעימה לכל הדעות תוך שמירה מתמדת על יכולות הכביש הגבוהות הכוללות מערך היגוי מהיר ומדוייק להפליא אשר תורם במידה ניכרת לתחושת הביטחון הנדרשת לנהג. המתלים הקשיחים באופן יחסי עושים את עבודתם על הצד הטוב ביותר ומונעים מיושבי הכביש זעזועים ומהמורות מיותרות במרכב הרכב כולו, נסיעת שיוט רגועה נחשבת לנסיעה חלקה, שקטה ונעימה על גבי הכביש ורעשי הרקע השונים נבלמים לחלוטין. יחד עם כלל היתרונות הבולטים של דגם המאזדה 5 מדמודדת היא עם חסרונות משעותיים אשר נסובים סביב רעש הצמיגים ורעש המנוע אשר הולך ומתחזק ככל שמהירות הנסיעה גוברת.
 
צריכת דלק בינונית
על אף השיפורים המכאניים הרבים שהוכנסו בדור החדש של דגם המאזדה 5, בכל הנוגע לצריכת הדלק עדיין מדובר ביחידת כוח מיושנת אשר מתמודדת עם צריכת דלק גובה ביותר אשר בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים עומדת על כ-12 ק"מ לליטר כאשר בפועל צריכת הדלק אף גבוה יותר ועומדת על כ- 8.5 ק"מ לליטר לערך בנסיעה משולבת של כביש עירוני וכביש בין עירוני רגועה ללא תאוצות מיותרות, נתון המהווה חיסרון של ממש, בעיקר בהשוואה למתחרותיה של המאזדה 5 לקטגוריה אשר מתהדרות בנתוני צריכת דלק אטרקטיביים יותר הודות לשימוש שנעשה באבזור ייעודי דוגמת מערכות עצור וסע, הפחתה ניכרת במשקלי הרכבים ושיפור פעולת המנוע ותיבת ההילוכים המיידית אשר נמנעת ממשיכת ההילוכים מעבר לנדרש ובכך יוצרת חסכון איכותי בצריכת הדלק. 
 
עיצוב משופר ומשודרג
הדור החדש של דגם המאזדה 5 שמר על קווי הדמיון הכלליים שהיו אופייניים לדור הקודם כך שהמראה המתקבל הינו בעל הקריצה הספורטיבי נשמר ואף התחדד ועוצב על פי שיטת  ה"נאגארה" המתקדמת אשר אופיינית מאוד ליצרנית היפאנית, בהתאם לשיטה זו חזית הרכב גדולה ומאסיבית באופן המשתלב היטב עם הגודל הכללי, בצידי הרכב מתוחים קווי אורך חרוצים המזכירים במידת מה מעין גלים ובחלקו האחורי מותקנות יחידות תאורה אופקיות אשר תורמות למראה הכללי אשר יוצר אשליה של רוחב רב מאוד על חשבון הגובה וזאת על אף שבסיס הגלגלים נותר זהה לדור הקודם ועומד על כ-2,750 מ"מ, אורכו של הרכב עלה ל-4,585 מ"מ (התארך בכ-8.5 מ"מ), ומידות הרוחב אף קטנו בכ-1.5 ס"מ ונעמדות על 1,750 מ"מ.
 
עיצוב פנימי מרהיב של תא הנוסעים
עיצובו הפנימי של תא הנוסעים בדגם המאזדה 5 מתיישר עם הקו העיצובי הנפוץ בקרב שאר דגמי מאזדה המוכרים, קונסולת הנהג כוללת מד סל"ד ומד מהירות אשר כיאה לרכבי מאזדה, מוטמנים בתוך הסלילים המפורסמים שלהם, החלק התחתון של הקונסולה כולל שלל כפתורי שליטה לרבות כפתורי שליטה ייחודיים למערכת בקרת האקלים, מערכת השמע ועוד. במרכזו של קונסולת הנהג, העשויה מחומרי דיפון יוקרתיים ואיכותיים, ממוקם מסך מגע גדול מימדים אשר מציג את השליטה במערכת המולטימדיה כולה בצורה קלה ופשוטה לתפעול. ההגה המתכוונן כולל כפתורים ייעודיים לתפעול נוח של מערכת השמע, מערכת בקרת השיוט ודיבורית הבלוטוס מקורית. בחלקו האחורי של דגם המאזדה 5 מצויות שתי שורות מושבים המאפשרות ישיבה נוחה ומרווחת שאף גדלה בדור המחודש בכ-11 ס"מ, את שני המושבים הקיצוניים של הרכב הגדילו במאזדה וציידו במערכת isofix מתקדמת אשר תורמת לבטיחותם ולנוחיותם ובשורה שלישית מרווח הרגליים עומד על כ-775 מ"מ ומתאפשרת ישיבה נוחה ונעימה של נוסעים מבוגרים לאורך זמן, מדובר נתון איכותי ומתקדם ביחס לדגמי מיניוואן קומפקטים אחרים בהם שורת המושבים הנוספת נחשבת לבלתי נוחה בעליל. תא המטען כולל 400 ליטר  כששורת המושבים האחרונה מקופלת ואילו כששורת המושבים האחרונה בשימוש מצטמצם תא המטען לכ-158 ליטר בלבד.
 
רמת אבזור גבוה
דגם המאזדה 5 משווק בכ-2 רמות אבזור שונות, רמת האבזור הבסיסית קרויה Executive והיא מיועדת בעיקר לרכבים הנמכרים במסגרת ציי רכב גדולים, היא כוללת אבזור בסיסי כגון מערכת בקרת אקלים, חישוקים קלים, מערת שמע מקורית בעלת אפשרות לשליטה מגלגל ההגה וכו. רמת הגימור הגבוה אשר קרויה Luxury כוללת, בנוסף לרכיבים הקיימים הרמה הבסיסית, צמיגים רחבים ומוגדלים, חיישני אורות, חיישני גשם להפעלת המגבים, מערכת בקרת שיוט, מחשב דרך ועוד. הפער בין שתי רמות האבזור נעמד על כ-3,500 ₪ בלבד. בנוסף לשם הנוחות מצויידות שתי רמות האבזור בשלל תוספות כגון שלל פתרונות אחסון הפזורים בכל רחבי תא הנוסעים, דלתות צד נגררות אשר מקלות באופן משמעותי על הכניסה לרכב, דיבורית בלוטוס ועוד.
 
בטיחות כערך עיקרי ומוביל
כיאה למרבית רכבי מאזדה אשר מכוונים לקהל היעד המשפחתי, גם בדגם המאזדה 5 הושם דגש משמעותי על כל הנוגע לתחום הבטיחות ולשם כך צויידה היא בשלל אביזרים ייעודיים שתפקידם להעלות ולשפר את רמת הבטיחות, אביזרים אלה כוללים בין היתר מערך מתקדם בן 6 כריות אויר ומתג ייעודי לביטולן, מערכת עזר לבלימה ABS, חיישני לחץ אויר בגלגלים, חיישני גשם ועוד שלל אביזרים רלוונטיים. בנוסף העמידה החברה את דגם המאזדה 5 בשלל מבחני הבטיחות בהתאם לתקן האירופאי המחמיר אשר העניקו לה ציוני גבוהים במיוחד והכריזו עליה כעל רכב בטיחותי ואמין לשימוש.
 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש מאזדה 5, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
מנחם
מאזדה 5 זאת המאזדה השלישית שלי. התחלתי עם מאזדה MPV המרובעת ולאחר מכן ה MPV הגדולה ועכשיו אני עם מאזדה 5. כמובן שמאזדה ...   [המשך..]
בנייה גולד
מאזדה 5 מתאים לי ולמשפחה שלי בלי בעיה. לא עושה בעיות ולא רואה מוסך. הטיפולים התקופתיים קצת יקרים אבל חוץ מזה מאוד זול לא ...   [המשך..]
הגדרות נגישות