מאזדה MX-5, או מיאטה, היא אולי מכונית הספורט הנמכרת ביותר בכל הזמנים ולכן אין צורך להוסיף עליה פרטים מיותרים. נספר כי המעריצים של הדגם, לאחרונה נהנו מחשיפת הדור החדש של הדגם שמגיע בדורו הרביעי. עכת, מאזדה מציגה גרסה, שבשלב זה נחשבת לגרסה הבכירה. המאזדה MX-5 ספורט ריקארו, שתיוצר במספר מוגבל של 600 יחידות.
דגם הקצה של המיאטה יכיל בתוכו אלמנטים של ריקארו
מיאטה RECARO
ניחשתם נכון, דגם הקצה של המיאטה יכיל בתוכו אלמנטים של ריקארו, הכוללים מושבים חובקים של ריקארו ועוד שלל אלמנטים השאובים מעולם המרוצים של יצרן האביזרים 'ריקארו'. חובבי הדגם ומושבעי השיפורים בוודאי הבחינו בסט הקיטים שהדגם הספציפי הזה של המיאטה זכה לו. החל מספוילר קדמי בצבע שחור, חצאיות צד, דפיוזר אחורי ואפילו ספוילר אחורי מדוגם. התוספות ממשיכות לכדי סט חישוקים ייחודיים בגודל "17 עליהם מוטבע הלוגו של MX-5 וגם מראות צד שחורות.
אלקנטרה שולט
בחלל הפנים המצומצם נמצא זוג מושבי ריקארו מצופים אלקנטרה, שנמצא כמעט בכל חלק בחלק הפנימי של הרכב, כולל הקונסולה המרכזית של הרכב. בנוסף לכך, הדגם מביא איתו דוושות מצופות אלומיניום ושטיחונים ייחודיים לגרסה וכן, תפרים בצבע אדום לחלקים שונים בפנים הרכב.
מנוע ה 2.0 ליטרים בעל 160 כוחות סוס
אותה הגברת... וזה ממש לא רע
הגרסה הייחודית הזו לא מצביעה על שינויים ביחידת ההנעה של הרכב. כאמור, הרכב מביא את מנוע ה 2.0 ליטרים בעל 160 כוחות סוס, המשודך לתיבת שישה הילוכים ידנית, ללא כל שינויי מהותי. מלבד זאת, הרכב זוכה לבולמי זעזועים מתוצרת בילשטיין ולדיפרנציאל מוגבל החזקה, כשלכל זה מתווספים חיזוקי שלדה כאלו ואחרים. כאמור, הדגם מיוצר במלאי מוגבל של 600 יחידות אך אל חשש, אנו צפויים לחזות בעוד גרסאות 'ספיישל אדישן' בסגנון המיאטה בשנים הקרובות.