ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

ניסאן אקס טרייל

image Nissan
מחיר משוער: החל מ- 184,990
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 19.6
יתרונות חסרונות
עיצוב מחיר
מרווח מנוע
צריכת דלק ביצועים
ניסאן אקס טרייל
ניסאן אקס טרייל
ניסאן אקס טרייל
ניסאן אקס טרייל
ניסאן אקס טרייל
ניסאן אקס טרייל
ניסאן אקסטרייל - הקרוסאובר הבינוני בעל הנתונים המובילים
הקרוסאובר היפני, הניסאן אקס טרייל, נחשב לרכב ותיק ומבוסס המשווק במשך למעלה מ-14 שנים במהלכם זכה הוא לשלוש דורות איכותיים, אך אף על פי כן לא זכה הוא להכרה ופופולריות רבה בקרב ציבור הנהגים הישראלי. במקור הוצג האקס טרייל כאח הקטן של דגמי הטראנו והלאפטרול והתהדר במנועי בנזין גדולי נפח ומערכות הנעה כפולות, עם השקת הדור השלישי והאחרון. בשנת 2013 הציגה ניסאן בתערוכת הרכב השנתית בג'נבה את הדגם חדש לחלוטין של האקס טרייל אשר חולק בסיס עם דגם הקשקאי, מציג מנוע צנום בנפח קטן אך אינו מתפשר בכל הנוגע לביצועי הכביש והשטח, כולל רשימה ארוכה של אבזור משמעותי ויעיל אשר משפר במידה ניכרת את חווית הנסיעה ולראשונה כולל הוא מרכב מורחב בן 7 מקומות ישיבה ובכך הופך הוא לאופציה מועדפת מבין המתחרות לרבות דגמי מיצובישי אאוטלנדר, הקיה סורנטו ןהיונדאי סנטה פה. הדור השלישי של דגם האקס טרייל נמצא בצמרת היצע הפנאי באירופה ונחשב אחד הרכבים המועדפים שכן משלב הוא יתרונות רבים אשר באים לידי ביטוי באיכות הרכב ובתג המחיר שלו אשר נע בהתאם לנפח המנוע ורמת האבזור המבוקשת.
 
יחידה מנועית חזקה ועוצמתית
הדור השלישי של דגם האקס טרייל משווק עם יחידה מנועית בת נפח של 1.6 ליטר דיזל עם 4 בוכנות, המספק כ-130 כוח סוס עוצמתיים שמקורו בדגמים האהובים של רנו. המנוע העוצמתי כולל הנעה קדמית ומציג זמינות כוח טובה מאוד אשר עומדת על 32.6 קמ"ג כבר ב-1750 סל"ד ומגיבה באופן איכותי לכל לחיצה על דוושת הגז עם כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-11.4 שניות בלבד. המנוע המתקדם משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. יחידה מנועית נוספת המשווקת עם דגם האקס טרייל החל עם יציאתו של הדור השלישי הינה היברידית המשלבת מנוע 2.0 ליטר בנזין המספק 141 כוח סוס ו-19.5 קמ"ג למנוע חשמלי  אשר תורם עוד 40 כוח סוס נוספים ו-16.3 קמ"ג ובסך הכל 176 כוח סוס. הדגם ההיברידי משודך לתיבת הילוכים Xtronic ולערכת סוללה המותקנת ברצפת תא המטען וכוללת סוללת ליתיום יון ומשווק בגרסת 5 מושבים בלבד. בשוק האירופאי מוצע דגם האקס טרייל עם שתי גרסאות מנועיות נוספות הכוללות מנוע 1.6 ליטר טורבו המספק 163 כוח סוס או מנוע 2.5 ליטר המספק 170 כוח סוס.
 
נתוני צריכת דלק אטרקטיביים
על פי נתוני היצרן הרשמיים צריכת הדלק בדגם האקס טרייל עומדות על 19.6 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת, עירונית ובינעירונית. בנסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר ועומדת בממוצע על כ-16.8 ק"מ לליטר לערך בממוצע אך עדין מדובר בנתוני צריכת דלק טובים מאוד ביחס לרכבים בסדר גודל שכזה אשר לרוב מציגים נתוני צריכת דלק גבוהים יותר במידה ניכרת. נתוני צריכת דלק אטרקטיבים אלה מתקבלים הודות לשילובם של מספר אלמנטים כשהבולט בינהם הוא מהלך כינון ההילוכים אשר מתוזמן להחלפה נקודתית ללא משיכה מיותרת של ההילוכים וצריכה מיותרת של אנרגיה וכמו כן למערכת העצור וסע הקיימת ברכב כתוספת שתפקידה הוא לדומם לחלוטין את פעולת המנוע במקרים של עמידה מלאה ובכך יוצרת היא חסכון ניכר בצריכת הדלק.
 
ביצועי כביש מרשימים
לחיצה על דוושת הגז בדגם האקס טרייל מיצרת תגובה הולמת, זריזה ואיכותית, הזינוק הראשוני טוב למדי ומאפשר למנוע לדחוף את המרכב כולו כבר בסל"ד נמוך. המתלים בדגם האקס טרייל מכויילים על הצד הנוקשה שלהם וצולחים היטב בעבודתם גם בעת נסיעה בכבישים משובשים ושבילי עפר רבים, כמו כן מרסנים הם את זוויות הגלגול והתגובה של ההגה אשר מתבררת כקלה למדי. על אף הבידוד האקוסטי שהושקע, מאמצי המנוע הכבירים בעת נסיעה מאומצת חודרים אל תוך תא הנוסעים ורעשי הצמיגים חודרים מבעד לרצפת הרכב, דבר הפוגם במידה מסוימת בחוויית הנסיעה. בכל הנוגע ליכולות השיוט מציג האקס טרייל ביצועים יפים המקלים מאוד על נסיעה בכבישים בינעירוניים.
 
עיצוב חיצוני עם נוכחות רבה
במבט חיצוני על דגם האקס טרייל ניכר הדמיון הרב לדגם הקשקאי האהוב, חרטומו תחוב במידת מה, כולל גריל  ‘V-motion’ בעל חזות בולטת המשולבת היטב עם הפגוש החדיש ומתכתב בצורה טובה עם קו המותניים המוגבה והמתרומם באופן חד אל עבר הירכתיים עם פנסי ערפל ופנסי חזית מרשימים. בצידי הרכב הוכנסו עיטורי כרום מרשימים אשר יוצרים מראה יוקרתי ונעים לעין. חלקו האחורי של דגם האקס טרייל כולל חיתוך מרשים של שמשת הצד האחורית המקנה לו מראה ספורטיבי במידה מסויימת. המראה כללי המתקבל גדול ועוצמתי, משדר נוכחות רבה על הכביש אך בד בבד לא מדובר ברכב אגרסיבי, מגושם או מוגזם. גם בכל הנוגע לנסיעת שטח, מציג דגם האקס טרייל נתונים פיזים טובים בהחלט אשר עומדים על מרווח גחון בן 21.0 ס"מ, זוית גישה של 18 מעלות וזוית נטישה של 27 מעלות.
 
עיצוב נכון של תא הנוסעים
גם כאשר מסתכלים אל פנים תא הנוסעים של דגם האקס טרייל מתגלה הדמיון הרב הקיים בינו לבין דגם הקשקאי שכן שניהם מתהדרים בסביבת נהג נעימה ומרווחת עד מאוד, אשר מתקבלת הודות לגג הזכוכית הפנורמי אשר מכניס אור וללוח המחוונים וצד המידע המעוצבים בסגנון מתקדם ועכשווי. בצידי תא הנוסעים מתוחים דיפונים מרשימים בצבע בג' המתכתבים היטב עם ריפודי העור המכובדים אשר יחד יוצרים תחושת יוקרה ועושר רב. שתי שורות הנוסעים הראשונות מציעות מרווח רב לחמישה מבוגרים גדולי מימדים, שורת המושבים הנוספת בדגם 7 מקומות, מצומצמת במידת מה, אך שימושית מאוד ומאפשרת ישיבה של שני נוסעים נוספים. תא המטען גדול ונוח במיוחד, כולל נפח של 135 ליטר, אותם ניתן להגדיל משמעותית עם קיפול המושבים לכ-1,982 ליטר.
 
רמות אבזור איכותיות
דגם האקס טרייל מוצע לשיווק בשתי רמות אבזור מתקדמות- האסנטה או הטקנה, אשר נחשבות שתיהן לאיכותיות ועשירות במיוחד וכוללות, בין היתר, מערכת שמע מקורית בעלת שקעי AUX ו-USB, דיבורית בלוטוס איכותית בעלת שליטה מלאה מגלגל ההגה, מערכת בקרת אקלים מפוצלת הכוללת פתחי אוורור גם אל עבר המושבים האחוריים, חישוקים בקוטר של 17 אינץ', חלון גג נפתח ועוד שלל תוספות מרשימות אשר הופכות את הנסיעה לחוויה בלתי נשכחת והופכות את הנהגה לנעימה הרבה יותר מהמקובל בדגמים שונים המשתייכים לסגמנט רכבי הקרוסאוברים הבינוניים.
 
בטחון כערך מוביל
ניסאן אקס טרייל נחשב לאחד הרכבים הבטיחותיים ביותר, הוא משווק עם חבילת ה- Nissan Safety Shield אשר כוללת מערך שלם ומתקדם של אביזרים ייעודיים לשיפור רמת הבטיחות ובכללם מערכת בקרה על סטייה מנתיב, מערכת בלימת חירום אוטונומית, מערכת ייחודית לזיהוי תמרורים, מערך לזיהוי הולכי רגל, ניתור מתקדם של מרחק הרכב מלפנים, מערכות עזר שונות לביצוע חניה, מערך מצלמות היקפי, מעבר אוטומטי מאורות גבוהים לנמוכים בהתאם לתנאי השטח, חיישני תאורה וגשם ועוד שלל תוספות שהופכות אותו לרכב בטיחותי המספק לנהג תחושת יציבות והגנה רבה באופן אשר נחשב למתקדם ואיכותי גם בהשוואה לרכבים האחרים המשתייכים לקטגוריית רכבי הקרוסאובר אשר נדרשים לספק הגנה מלאה בנסיעות כביש ושטח כאחד.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש ניסאן אקס טרייל, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
עד כה לא נרשמו חוות דעת
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות