ניסאן היפנית חושפה ביום שני האחרון את הגרסה האחרונה לרכב העבודה של היצרנית- ניסאן נבארה החדש, או בשמו הגנרי NP300. ניסאן מתכננת לחשוף את הנבארה לראשונה בתערוכת פרנקפורט שצפויה להיפתח על תחילת חודש ספטמבר. סוס העבודה של ניסאן צפוי להתחרות בשוק האירופאי מול הטריו המובילים בשוק: איסוזו די-מקס, מיצובישי טריטון, וטויוטה היילקס (ויגו).
ניסאן נבארה (NP300) אפשרות לאותו מנוע בשני הספקים
ניסאן נבארה (NP300) אפשרות לאותו מנוע בשני הספקים
יחי ההבדל הקטן
לפני כשנה ניסאן חשפה את הגרסה האסייתית של הנבארה, כעת תורה של הגרסה האירופאית. מבחינה חיצונית, כמעט ואין שינוי בין שני הדגמים, אך יחידת ההנעה שונתה והמתלים האחוריים בגרסת הקאבינה הכפולה שונה. הגרסה האסיאתית של הנבארה מצוידת במנוע משופר של הדגם היוצא, בנפח 2.5 ליטר דיזל, ואילו הדגם האירופאי זוכה למנוע בנפח 2.3 ליטר dCi מבית רנו אשר מוצע בשני גרסאות: 160 כ"ס בסיסית או דגם בעל מגדש טורבו כפול המספק 190 כ"ס. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
סוויץ' לגיר ההילוכים
בדגם החדש של הנבארה, המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית, בעלת שישה יחסי העברה, או לתיבה אוטומטית בעל שבעה הילוכים, לעומת הדגם הקודם של הנבארה, בו תיבת ההילוכים הייתה אוטומטית בעל חמש מהירויות. המנוע החדש של הניסאן נבארה, ביחד עם תיבת ההילוכים החדשה שלו, גורמת לו להיות חסכוני יותר בצריכת הדלק שלו בכ- 24%.  
 
מפרנקפורט לכל אירופה
כאמור, הגרסה האירופאית של הניסאן נבארה צפויה להיחשף בפעם הראשונה בתערוכת פרנקפורט הקרובה. מיד לאחר התערוכה, הנבארה צפוי להיות משווק ברחבי אירופה עם הנעה אחורית בלבד או כפולה, כאשר הוא מציג שתי צורות מרכב: קאבינה כפולה או קאבינה וחצי (King Cab). ניכנס קצת לכושר העבודה שהנבארה מציע: משקל העמסה שהנבארה מציע עומד על טון בכל הגרסאות. כושר הגרירה שלו עומד על 3.5 טון ומשטח הארגז הוארך בכמה עשרות סנטימטרים ומציע ארגז באורך 159 ס"מ לדגם הקאבינה הכפולה.
מתחרה גם בגזרת הקרוסאוברים/ רכבי הפנאי
מתחרה גם בגזרת הקרוסאוברים/ רכבי הפנאי
רכב עבודה שישרת גם לפנאי
כמעט כמו כל יצרנית של טנדרים, גם ניסאן רוצה לעשות דריסת רגל עם הנבארה בגזרת הקרוסאוברים או בגזרת רכבי הפנאי. לכן, במקום קפיצי עלים כנהוג בעולם הטנדרים, ניסאן התקינה בנבארה דאבל קאבינה (בלבד) מתלים מסוג רב חיבורי, מה שיטיב את נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש.  מעבר לכך וכיאה לכל רכב פנאי שרוצה לשרת את בעליו אמנה, גם הנבארה מצויד במערכות בטיחות מתקדמות הכוללות מצלמה היקפית, ומע' בלימה אוטומטית, בקרת שיוט, בקרת ירידה במדרון, מערכת סיוע לזינוק בעליה וברמות הגימור הגבוהות גם מפתח חכם, חיישני חניה ומצלמת רוורס.