ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

איסוזו די-מקס

image Isuzu
מחיר משוער: 182,990 - 244,990
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 13.1
יתרונות חסרונות
עיצוב חיצוני רעש
יכולות שטח איבזור
שימושיות
איסוזו די-מקס
איסוזו די-מקס
איסוזו די-מקס
איסוזו די-מקס
איסוזו די-מקס
איסוזו די-מקס
איסוזו די מקס- טנדר עוצמתי ופרקטי במיוחד
הטנדר המוכר והאהוב, הוצג לראשונה כבר בשלהי שנת 2003 ועבר מאז מספר מתיחות פנים ושדרוגים (בשנת 2006 ובשנת 2007), משווק כיום בדורו השני והמתוחכם אשר מציג שילוב אופטימלי של יחידה מנועית חזקה ומשמעותית הכוללת מנוע טורבו דיזל כפול ועוצמתי, ביצועי כביש איכותיים ביותר, עיצוב אוירודינמי, חדשני ושימושי המספק צרכים מסחריים מגוונים בצורה אופטימלית, פתרונות אחסון מרהיבים , סביבת נהג נוחה ונעימה לשימוש, שילדה חזקה ובטיחותית פונקציולי, חסכוניות כספית רבה ותג מחיר הגיוני וסביר לחלוטין בהשוואה לרכבים האחרים המשתייכים לקטגוריה. דגם הדי מקס מהווה את שיא הקידמה וההתפתחות הטכנולוגית, הוא כולל אינספור חידושים המאפשרים לו להיות רכב השטח והעבודה ברמה הגבוה ביותר הקיימת כיום בעולם הרכב. דגם הדי מקס נחשב מזה שנים רבות למבוקש ביותר בקטגוריית הטנדרים הייעודיים לעבודה מסחרית, שכן נחשב הוא לאיכותי ומותאם לקהל היעד אליו הוא פונה בצורה מלאה.
 
יחידה מנועית עוצמתית 
במסגרת השדרוג האחרון שהוכנס בדור החדש של דגם הדי מקס, זכה הוא ליחידה מנועית עוצמתית במיוחד המאפשרת לו להציג ביצועים יפים הן בנסיעת כביש רגועה והן בנסיעת שטח קשוחה. היחידה המנועית כוללת מנוע טורבו דיזל  חדיש בעל שני מדגשי טורבו בנפח של 2.5 ליטר המספק 163 כוח סוס עם מומנט איכותי ביותר של 40.8 קמ"ג כבר ב-1,400 סל"ד. המנוע העוצמתי משודך לתיבת הילוכים מתוזמנת ואיכותית בת 5 הילוכים בגרסה האוטומטית ו-6 הילוכים בגרסה הידנית עם הנעה כפולה או אחורית. תיבת ההילוכים המתקדמת יוצרת תזמון הילוכים המתוזמן בצורה מושלמת על מנת להביא לחיסכון אפקטיבי בצריכת אנרגיה ופעולת מנועה שקטה במיוחד. במדינות רבות משווק דגם הדי מקס עם יחידות מנועיות נוספות, גדולות יותר, אך למחוזותינו הגיעה רק היחידה המנועית האיכותית כאמור.
 
צריכת דלק משופרת
הדור החדש מציג, בין שלל יתרונותיו ועל אף משקלו הרב אשר נעמד על כ-2 טון, נתוני צריכת דלק משופרים בשיעור של עד 16% מהדורה הקודם, באופן שאינו פוגע בזמינות הכוח ובביצועים אותם הוא מספק. בהתאם לנתוני היצרן צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 15.6 ק"מ לליטר, בפועל בנסיעה המשלבת כביש עירוני וכבישים בינעירוניים צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 13 ק"מ לליטר לערך. בהשוואה לדגמים המקבילים המשתייכים לאותה הקטגוריה, ניתן לומר כי צריכת הדלק של דגם הדי מקס נחשבת לאטרקטיבית וחסכונית במיוחד.
 
ביצועי כביש משופרים ואיכותיים ביותר
דגם ה- איסוזו די מקס מציג איכות נסיעה ברמה גבוה הן בנסיעה עירונית, הן בכביש מהיר והן בנסיעת שטח אשר דורשת עבודת בידוד וריכוך מקסימלית. כיול המתלים בדגם הדי מקס נחשב לרך ביותר כיאה לרכבים המשתייכים לסגמנט באופן המאפשר לו לבצע נסיעה חלקה ושקטה גם בדרכי עפר עקלקלות. ההגה הארוך בעל משקל נכון מאפשר דיוק מירבי ותחושת ביטחון מקסימלי לנהג בכל סוגי תנאי הדרך. כמקובל בקטגוריה, הצמיגים הינם צמיגים דו שימושיים בעלי בקרת משיכה איכותית שאינה נרתעת לא בנסיעה על דיונות חוליות ולא בשטח בוצי תובעני. לא בכדי נחשב דגם הדי מקס כבר שנים רבות למוביל הקטגוריה שכן הוא מאפשר לנהג נסיעה נוחה ונעימה בכל סוגי תנאי הדרך.
 
עיצוב חיצוני פרקטי ונעים לעין
העיצוב בו מתהדר דגם הדי-מקס מציג פרשנות חדשנית לשפה העיצובית של הדור הקודם, תוך הכנסת שלל רב של שיפורים ועידכונים שהופכים אותו לרכב בעל נוכחות באופן שאינו ניתן לפספס על הכביש. התוצאה המתקבלת הינה אגרסיבית ומצועצעת במידת מה, אך גם פרקטית למדי ומותאמת באופן מרבי לצורכי עבודה מגוונים. דגם הדי מקס משווק עם שני מרכבים שונים- מרכב בעל קבינה בודדת ומרכב בעל קבינה כפולה, הוא מציג כושר העמסה מיירבי רב יותר בהשוואה למתחרים ונעמד על 1,050 ק"ג רשמיים.  חזית הרכב מעוצבת בסגנון בולט ומוחצן למדי, הגריל הקדמי משתלב היטב עם הפגוש החדש שהותקן וכולל בתי תאורה ייעודיים לפילוח הערפל ובפנסים ראשיים ייחודים המשלבים תאורת LED  לשעות היום. 
 
עיצוב פנימי שימושי וגדול מימדים
במסגרת השדרוג האחרון שנעשה לדגם הדי מקס עבר תא הנוסעים שדרוג ושיפור משמעותי וכעת הוא מציג את השילוב האופטימלי של מרווח פנימי אדיר מימדים, שימוש מיטבי בחומרים איכותיים למדי לרבות בשימוש שנעשה בפלסטיקה ברחבי תא הנוסעים וכמו כן מושב אחורי נוח, מרווח ונעים לישיבה באופן משמעותית בהשוואה לדור הקודם, שכן כולל הוא זווית משענת נטויה המאפשרת תנוחת ישיבה טבעית בדומה לזו המוכרת מרכבים פרטיים. עדכון משמעותי נוסף שהוכנס בתא הנוסעים מתייחס להכנסתה של מערכת המולטימדיה המתקדמת והמעודכנת אשר כוללת אפשרות לסנכרון מלא לטלפונים חכמים העושים שימוש באנדרואיד ו-ios על ידי מסך מחשב גדול במיוחד הממוקם בלוח המחוונים. 
 
בטיחות רבה כערך עליון
בשנים האחרונות בוחרות יצרניות רכב רבות להשקיע משאבים רבים לשיפור רמת הבטיחות של הרכבים אותם הן משווקות, הדבר מתחזק ומתחדד ככל שמדובר על נסיעה ברכב בסדר גודל פיסי גדול כל כך דוגמת דגם הדי מקס מחייב שמירה על רמה גובה של בטיחות ועל כן כלל הגרסאות של הדי מקס משווקות כשהן מצויידות באיבזור רב שייעודו הוא העלאה מקסימלית של רמת הבטיחות. אבזור זה כולל, בין היתר, מערך מתקדם של 6 כריות אויר, מערכת מתקדמת לבקרת אחיזה ESP, מערכת איזופיקס, בקרת יציבות אלקטרונית, זמזם התראה לחגורות בטיחות, חיישנים ייעודיים לבדיקת לחץ אויר, מערכת ABS  ועוד. מערכות אלה מספקות לנהג את מלוא תחושת הביטחון אליה הוא נזקק בעת נסיעה במכונית בעלת עוצמות וגודל פיסי רב כל כך.
 
רמות אבזור גבוהות ומגוונות
דגם הדי מקס משווק בכ-8 גרסאות שונות וכ-4 רמות גימור שונות ומגוונות המאפשרות לכל נהג להתאים לעצמו את רמת הגימור המתאימה לו ביותר על פי צרכיו והעדפותיו האישיות, רמת האיבזור הבסיסית נחשבת לבסיסית למדי ולא תכלול מרכיבים בסיסים כמו מערכת שמע מקורית או פגוש בצב המרכב כולו, אך על אף שנחשבת היא לראשונית ונקיה, רבים מוצאים אותה כמספקת וראויה למדי. הגרסה הבכירה ביותר, גרסת הפרימיום כוללות, בין היתר, מערכת בקרת אקלים מתקדמת, מערכת שמע ייחודית בעלת קישור לדיבורית בלוטוס, פנסי ערפל, חישוקי סגסוגת בקוטר של 17 אינץ', מחשב דרך, שלל גימורי כרום הפזורים בכל חלל הרכב, ריפודי עור באיכות גבוה, מושב חשמלי ועוד.
 
תג מחיר אטרקטיבי בהשוואה למתחרותיה לקטגוריה
דגם הדי מקס משווק בקשת רחבה של מחירים אשר נעה בין 168 ל-240 אלף שקלים בהתאם לרמת הגימור ולגרסה המנועית המבוקשת. הוא נחשב לרכב העבודה המושלם המאפשר נסיעה נוחה, ביצועי כביש טובים, פתרונות אחסון אופטימלים ושימושיות רבה במיוחד. כבר שנים רבות שנחדב דגם הדי מקס למוביל הבלתי מעורער של קטגוריית הטנדרים המסחריים המיועדים לעבודה שכן לאור מחירו האטרקטיבי והייתרונות הרבים אותם הוא כולל, הוא נחשב בהחלט לאופציה המועדפת המשווקת כיום בכביש הישראלי. חברת איסוזו מסרה כי במהלך שנת 2017 צפויה היא להתחיל בשיווק הגרסה המעודכנת שזכתה לשלל שיפורים ועידכונים אשר עתידה היא להציג צריכת דלק נמוכה אף יותר, איכות נסיעה משופרת ושיפורים עיצוביים שונים.
2016
2015
2014
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש איסוזו די-מקס, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
חיים מזרחי
אני שואל את עצמי איזה רכב עבודה בקטגוריה יותר טוב ממנו? היה לי די מקס בעבר והיה לי מגנום והיו עוד רכבים אני לא רוצה ללכת ...   [המשך..]
נתן
כבר שנים עם הדימקס. חיית פרא שאוהבת שטח עם כל הציוד. רכב עבודה לכל דבר וזלילת דלק סבירה, הכנסתי קצת שפצורים בשביל יום שב ...   [המשך..]
הגדרות נגישות