ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

איסוזו D-MAX החדש

סוס העבודה המבוקש ביותר בארץ נחשף בדגמו 2016 החדש. הטנדר הקשוח של היצרנית היפנית מונע בעזרת מנוע טורבו- דיזל בנפח 1.9 ליטר עם 150 כוחות סוס שמוכנים לעבודה קשה. גבירותיי ורבותיי, קבלו את איסוזו די-מקס 2016 החדש.

אמיר שפר, מנהל תוכן Auto1 |04/11/2015 |13:57 צפיות: 2998
seperator
היצרנית היפנית, איסוזו, משחררת וחושפת את הדגם החדש לשנת 2016 של סוס העבודה המוביל שלה, איסוזו די-מקס. איסוזו חושפת את הרכב החדש בתאילנד כאשר הוא מביא איתו מתיחת פנים מרעננת ועיצובית, שדרוג של תא הנוסעים, תיבות שישה הילוכים חדשות- ידנית ואוטומטית וגולת הכותרת, מנוע טורבו דיזל בנפח 1.9 ליטר שלמעשה מחליף את המנוע הישן של הדגם, זה בנפח 2.5 ליטר.
איסוזו די-מקס, לפני מתיחת הפנים.
איסוזו די-מקס, לפני מתיחת הפנים.
מוכן מתמיד לעבודת פרך
איסוזו די-מקס החדש מצוייד במנוע קטן יותר וכן, חסכוני יותר, לעומת הדגם הקודם שלו. הדי-מקס מביא איתו יחידת כוח בנפח 1.9 ליטר טורבו Ddi, המוזנת בדיזל. המנוע הזה מחליף את מנוע ה- 2.5 ליטר הנוכחי של הדגם. המנוע החדש קל יותר ב 20% מהמנוע הקודם, חסכוני יותר ב 19%, ועומד בתקן יורו 6 החדש, כך שיש לו כרטיס כניסה לאירופה. המנוע החדש של הדי-מקס מביא עימו 150 כוחות סוס שבאים במלואם ב 3,800 סל"ד ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ בטווח שבין 1,600 ל- 2,600 סל"ד.
יועצי הרכב של פורטל אוטו 1 מחכים לך
מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
שינויים לטובת צריכת הדלק
איסוזו השיגה הפחתה בצריכת הדלק של הדגם, לא רק בזכות הורדת נפח המנוע, אלא היא שידכה למנוע של הדי-מקס תיבת שישה הילוכים אוטומטית חדשה, וכך גם תיבת שישה הילוכים ידנית, שתפקידם להחליף את התיבה הישנה בת חמשת יחסי ההעברה שמותקנת בדגם הנוכחי. בנוסף לדגם הזה של הדי-מקס, היצרנית תמשיך לשווק, במיוחד באזור אוסטרליה- ניו זילנד, את הדגם 3.0 ליטר עם 175 כוחות סוס של הדי- מקס.
 
נגיעות של עיצוב
חרטום הרכב, מקבל עיצוב חדיש ומוחצן ביחס לדגם הנוכחי של הדי-מקס. הוא מקבל חזית מעוטרת בכרום עם פגוש קדמי חדש המכיל בתוכו קונכיות לתאורת ערפל בולטות יותר ופנסים ראשיים שעודכנו בתוספת של תאורה יומית LED, ברמת גימור המפוארת לפחות. בקבינה, השינויים העיקריים בדגם איסוזו D-MAX החדש מקבלים ביטוי במערכת המולטימדיה החדשה והעדכנית שמותקנת ברכב, הכוללת סנכרון מלא עם הטלפון הנייד וגם, מסך מחשב דרך, שמציג את כל נתוני הצריכה, בגודל גדול יותר שמונח בלוח המחוונים.
 
לפי שעה, לא נמסר מידע על מועד ייבואו לארץ. סביר להניח שהוא כן ימלא את כבישי הארץ, גם עקב היותו עומד בתקן יורו 6 האירופאי וגם עקב אהבת הקהל הישראלי את הרכב הזה. אז מה שנשאר זה לחכות.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
"השקט שלפני הסערה" – אופנועי ZERO בישראל 2017
האופנוע פועל ומוכן להטיס אותי, אני רוצה להקשיב לציפורים, לתנועה ולשכן שצועק על כלב נובח. לשקט שלפני הסערה. אופנועי הזירו החדשים מגיעים לישראל, וכתבנו כאן כדי להסביר לכם הכל.
קרא את הכתבה

יונדאי מציגה: העתיד כבר כאן
נעים להכיר, יונדאי איוניק, הרכב המשפחתי וההיברידי החדש של יונדאי שאמור להיות הצעד הבא בעולם הרכב, נחת בישראל.
קרא את הכתבה

סיטרואן C3 החדשה
ה- C3 החדשה הוצגה לאחרונה בבית סיטרואן כרכב מוביל בקטגוריה אליה הוא משתייך. בגרסתה החדשה זכתה ה- C3 לעיצוב עדכני, צעיר ומודרני השואב אלמנטים מדגם הקקטוס המוצלח ולכן היינו חייבים לבדוק על מה כל המהומה.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
מלא פרטים וקבל הצעות
טופס מורחב
טופס מקוצר
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
חיפוש רכב חדש
דגם א'
דגם ב'
הגדרות נגישות